Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Oil problem e32 m30

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Michelin
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: čtv 09.11.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Michelin »

Poslední dobou se mi stava ze hned ro nastartování mi jeste chvili svítí kontrolka oleje a zhasne az za cca 5s, a občas mi check control zahlási oilstand, a oildrunk(nevim jestli to pisu uplne spravne) coz sem podle seznamu hlásek identifikoval jako stav oleje a malý tlak oleje, přitom olej tam je, ale nerad bych to přidrel, budu ted měnit olej tak jestli se mam na neco zaměřit treba olej. pumpu atp. diky
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od milo »

videl bych to na olejove cerpadlo nebo mozna jen pricpany olejovy filtr. v kazdem pripade bych na vymenu oleje necekal, nez se to zadre ...
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Snejk »

tohle mi po startu dělá už rok co tu e32 mám , kdesi se to rozebíralo. je to něco s nedovíráním těch ventilů v nádobce olejoveho filtru, a tak olej rychle steče zpátky do vany. a než se tam po startu všudde natahá tak to trvá a píše to že máš malý tlak oleje... po chvilce hláška zmizí a může se jet.... ja to neřeším, není to tam už kolik let na závadu.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Snejk »

oilstand je malo oleje v servu. a oeldruck motor je již zminovaný "malý tlak" oleje... tzn že než se všude roztahá a dostane k čidlu tlaku oleje,,,,
řešení jsou tu už na klubu popsána. je to bud výměna nebo roztahnutí (nedoporučuje někdo) těch pružinek na tom ventilku pod filtrem oleje...
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#5 Příspěvek od Fugo »

oilstand sám osobě bude znamena hladinu oleje v motoru, pokud by se jednalo o servo bude tam ještě něco ve smyslu Lenk jako řízení....

Kontrola zpětného ventilu v nádobce fitru je jednoduchá, po otevření nádobky se olej automaticky vypustí do olejové vany. Abychom zjistili že ventil těsnění je třeba nádobu tedy otevřít a po sundání víčka zašroubovat zpět šroub který to víčko držel, tím se zavře ten ventil, potom zalejt nádobu po okraj a nechat to třeba do rána. Já to u sebe řešil taky a jako nejjednodušší mě přišlo prostě tu zpátečku (u 750 je to gumová hadice co vede zpět do vany) ucpat, navíc jsem ten vstup do vany potřeboval pro Oil Catch Tank ale to se vás netýká. Tento krok jsem tenkrát konzultoval na 7er.com a bylo mě řečeno že se to takto běžně dělá, jen je třeba při výměně oleje, olej co zůstane v nádobě vysát stříkačkou.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Snejk »

dík za tip, zkusím to. pravda, při nízké hladině servo to píše oelstand lenk...
Michelin
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: čtv 09.11.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Michelin »

Diky vsem :wink: , ono prave obcas ten oil drunk zahlasi kdyz se vypne motor
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#8 Příspěvek od Fugo »

to že to hlásí po vypnutí motoru znamená "Ty vole nezapomeň se na to podívat" abys prostě nezapoměl. :)
Michelin
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: čtv 09.11.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Michelin »

Aha, to sem netusil, dik ;) pristi tyden du na vymenu kotoucu a desek tak se mi nato dvorni mechanik podiva
tomcat1
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: úte 08.05.2007 00:00

#10 Příspěvek od tomcat1 »

Mne to robilo tiez, a bol to len ten maly O-kruzok na tom dlhom srobe co drzi viecko filtra.
Odpovědět