Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Oil problem e32 m30
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 289
- Registrován: čtv 09.11.2006 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Poslední dobou se mi stava ze hned ro nastartování mi jeste chvili svítí kontrolka oleje a zhasne az za cca 5s, a občas mi check control zahlási oilstand, a oildrunk(nevim jestli to pisu uplne spravne) coz sem podle seznamu hlásek identifikoval jako stav oleje a malý tlak oleje, přitom olej tam je, ale nerad bych to přidrel, budu ted měnit olej tak jestli se mam na neco zaměřit treba olej. pumpu atp. diky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
tohle mi po startu dělá už rok co tu e32 mám , kdesi se to rozebíralo. je to něco s nedovíráním těch ventilů v nádobce olejoveho filtru, a tak olej rychle steče zpátky do vany. a než se tam po startu všudde natahá tak to trvá a píše to že máš malý tlak oleje... po chvilce hláška zmizí a může se jet.... ja to neřeším, není to tam už kolik let na závadu.
oilstand sám osobě bude znamena hladinu oleje v motoru, pokud by se jednalo o servo bude tam ještě něco ve smyslu Lenk jako řízení....
Kontrola zpětného ventilu v nádobce fitru je jednoduchá, po otevření nádobky se olej automaticky vypustí do olejové vany. Abychom zjistili že ventil těsnění je třeba nádobu tedy otevřít a po sundání víčka zašroubovat zpět šroub který to víčko držel, tím se zavře ten ventil, potom zalejt nádobu po okraj a nechat to třeba do rána. Já to u sebe řešil taky a jako nejjednodušší mě přišlo prostě tu zpátečku (u 750 je to gumová hadice co vede zpět do vany) ucpat, navíc jsem ten vstup do vany potřeboval pro Oil Catch Tank ale to se vás netýká. Tento krok jsem tenkrát konzultoval na 7er.com a bylo mě řečeno že se to takto běžně dělá, jen je třeba při výměně oleje, olej co zůstane v nádobě vysát stříkačkou.
Kontrola zpětného ventilu v nádobce fitru je jednoduchá, po otevření nádobky se olej automaticky vypustí do olejové vany. Abychom zjistili že ventil těsnění je třeba nádobu tedy otevřít a po sundání víčka zašroubovat zpět šroub který to víčko držel, tím se zavře ten ventil, potom zalejt nádobu po okraj a nechat to třeba do rána. Já to u sebe řešil taky a jako nejjednodušší mě přišlo prostě tu zpátečku (u 750 je to gumová hadice co vede zpět do vany) ucpat, navíc jsem ten vstup do vany potřeboval pro Oil Catch Tank ale to se vás netýká. Tento krok jsem tenkrát konzultoval na 7er.com a bylo mě řečeno že se to takto běžně dělá, jen je třeba při výměně oleje, olej co zůstane v nádobě vysát stříkačkou.