Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
smrad z topeni
s tím sajrajtem na utěsnění pozor, pokud má e38 ovládání topení jako e32 tj. elektromgn ventily které otvírají a zavírají vodu tak se dá tento připravek aplikovat pouze při demontáži sítek z ventilů (tak aby to bylo efektivní) pojezdit bez sítek aby se to dostalo kam má a pak sítka s ventily dát zpět, jinak se ten sajrajt zarazí právě na těch sítkách do topení se ho moc nedostane a tím že to je na sítkách tak také topení hůř topí, jinak únik lze sledovat pod autem, od klimatizace/topení jsou vývody na odvod kondenzátu pod auto ven, je to někde nad převodovkou.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2044
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Bydliště: přechodně Afghánistán
- Klubové ID: 166
- Kontaktovat uživatele:
a nevis kde se nachazi to samotne topeni a ty ventily ? dekuji za rady poradne to projedu a pak kouknu pod auto....Fugo píše:s tím sajrajtem na utěsnění pozor, pokud má e38 ovládání topení jako e32 tj. elektromgn ventily které otvírají a zavírají vodu tak se dá tento připravek aplikovat pouze při demontáži sítek z ventilů (tak aby to bylo efektivní) pojezdit bez sítek aby se to dostalo kam má a pak sítka s ventily dát zpět, jinak se ten sajrajt zarazí právě na těch sítkách do topení se ho moc nedostane a tím že to je na sítkách tak také topení hůř topí, jinak únik lze sledovat pod autem, od klimatizace/topení jsou vývody na odvod kondenzátu pod auto ven, je to někde nad převodovkou.
teoreticky, radátor topení bude v jedný bedně s výměníkem klimatizace pod palubkou , oprava či výměna znamená palubku ven. ventily nevím, z etk je zřejmé jen že jsou v mot. prostoru a je pod nima přídavná el. pumpa, koukni do motorového prostoru a když pujdeš po motorové stěně tak někde najdeš 3 trubky které jdou z kabiny od topení a někde v okolí na hadicích budou ty ventily, nejsem si jist zda jdou z nich vyndat jen samotná sítka, možná bude třeba udělat nějaké víčko z plechu až se ty ventily vyndají. jsou do plastového spodku přišroubovány cca 6 šrouby.
http://www.ukazto.com/img/heatervalves.jpg
http://www.ukazto.com/img/heatervalves2.jpg
http://www.ukazto.com/img/heatervalves.jpg
http://www.ukazto.com/img/heatervalves2.jpg
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2044
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Bydliště: přechodně Afghánistán
- Klubové ID: 166
- Kontaktovat uživatele:
super dik, kouknu na toFugo píše:teoreticky, radátor topení bude v jedný bedně s výměníkem klimatizace pod palubkou , oprava či výměna znamená palubku ven. ventily nevím, z etk je zřejmé jen že jsou v mot. prostoru a je pod nima přídavná el. pumpa, koukni do motorového prostoru a když pujdeš po motorové stěně tak někde najdeš 3 trubky které jdou z kabiny od topení a někde v okolí na hadicích budou ty ventily, nejsem si jist zda jdou z nich vyndat jen samotná sítka, možná bude třeba udělat nějaké víčko z plechu až se ty ventily vyndají. jsou do plastového spodku přišroubovány cca 6 šrouby.
http://www.ukazto.com/img/heatervalves.jpg
http://www.ukazto.com/img/heatervalves2.jpg

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Jestli to chápu dobře máš tam 4,4 V8 motor, že? Už se mi dvakrát stalo, že odešla hadice z nucenýho oběhu, tedy od přídavné pumpy (při pohledu zepředu na motor vpravo dole hned za oil filtrem a nádobkou serva) k "spojce" hlav. Normálně popraskala podélně v tom rozšířeným místě. Oprava cca 300,- Koukni na ní.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2044
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Bydliště: přechodně Afghánistán
- Klubové ID: 166
- Kontaktovat uživatele:
jo ten presne mam, ale to nevysvetluje ten smrad uvnitr ne ? kouknu na tu hadici dik;)Birkoff píše:Jestli to chápu dobře máš tam 4,4 V8 motor, že? Už se mi dvakrát stalo, že odešla hadice z nucenýho oběhu, tedy od přídavné pumpy (při pohledu zepředu na motor vpravo dole hned za oil filtrem a nádobkou serva) k "spojce" hlav. Normálně popraskala podélně v tom rozšířeným místě. Oprava cca 300,- Koukni na ní.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Právěže ano. Pokud je naprasklá a uniká chladící voda, tak se na výfuku vypařuje a pak to spodem nasaje topení, alespoň u mně to tak bylo v některých případech.
Každopádně na ni koukni, když už tam polezeš. Je lepší se vyhnout problému. Protože když rupne jsi během chvíle bez vody a hned je co řešit. Věř mi, vím co říkám.
Každopádně na ni koukni, když už tam polezeš. Je lepší se vyhnout problému. Protože když rupne jsi během chvíle bez vody a hned je co řešit. Věř mi, vím co říkám.
