Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

smrad z topeni

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Klubové ID: 166
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Hitman »

kdyz trosku prozenu motor jizdou v otackach tak zasmradne z topeni takovej ten typickej smrad zahrateho motoru, jako voda z chladice...dokonce jsem zaznamenal i nepatrny ubytek....kam se mam kouknou ? nebo co s tim ?
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec
Klubové ID: 510

#2 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

To ti nejspíš sákne radiátor topení,jediný co s tím můžeš udělat je vyměnit.Dala by se taky do chladící soustavy dát nějaká ta utěsnovací sra.ka,ale to je jen takové provizorní řešení.
Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Klubové ID: 166
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Hitman »

nema v sobe nejake tesneni ? co by slo vymenit ? a kde to najdu ?
Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Klubové ID: 166
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Hitman »

tak uz jsem nasel v etk jak to vypada ale jeste kde to najdu ? neni to drahe stoji kolem 3200 v bmw, ale jestli je to opravdu tim ?
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#5 Příspěvek od Fugo »

s tím sajrajtem na utěsnění pozor, pokud má e38 ovládání topení jako e32 tj. elektromgn ventily které otvírají a zavírají vodu tak se dá tento připravek aplikovat pouze při demontáži sítek z ventilů (tak aby to bylo efektivní) pojezdit bez sítek aby se to dostalo kam má a pak sítka s ventily dát zpět, jinak se ten sajrajt zarazí právě na těch sítkách do topení se ho moc nedostane a tím že to je na sítkách tak také topení hůř topí, jinak únik lze sledovat pod autem, od klimatizace/topení jsou vývody na odvod kondenzátu pod auto ven, je to někde nad převodovkou.
Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Klubové ID: 166
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Hitman »

Fugo píše:s tím sajrajtem na utěsnění pozor, pokud má e38 ovládání topení jako e32 tj. elektromgn ventily které otvírají a zavírají vodu tak se dá tento připravek aplikovat pouze při demontáži sítek z ventilů (tak aby to bylo efektivní) pojezdit bez sítek aby se to dostalo kam má a pak sítka s ventily dát zpět, jinak se ten sajrajt zarazí právě na těch sítkách do topení se ho moc nedostane a tím že to je na sítkách tak také topení hůř topí, jinak únik lze sledovat pod autem, od klimatizace/topení jsou vývody na odvod kondenzátu pod auto ven, je to někde nad převodovkou.
a nevis kde se nachazi to samotne topeni a ty ventily ? dekuji za rady poradne to projedu a pak kouknu pod auto....
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#7 Příspěvek od Fugo »

teoreticky, radátor topení bude v jedný bedně s výměníkem klimatizace pod palubkou , oprava či výměna znamená palubku ven. ventily nevím, z etk je zřejmé jen že jsou v mot. prostoru a je pod nima přídavná el. pumpa, koukni do motorového prostoru a když pujdeš po motorové stěně tak někde najdeš 3 trubky které jdou z kabiny od topení a někde v okolí na hadicích budou ty ventily, nejsem si jist zda jdou z nich vyndat jen samotná sítka, možná bude třeba udělat nějaké víčko z plechu až se ty ventily vyndají. jsou do plastového spodku přišroubovány cca 6 šrouby.

http://www.ukazto.com/img/heatervalves.jpg
http://www.ukazto.com/img/heatervalves2.jpg
Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Klubové ID: 166
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Hitman »

Fugo píše:teoreticky, radátor topení bude v jedný bedně s výměníkem klimatizace pod palubkou , oprava či výměna znamená palubku ven. ventily nevím, z etk je zřejmé jen že jsou v mot. prostoru a je pod nima přídavná el. pumpa, koukni do motorového prostoru a když pujdeš po motorové stěně tak někde najdeš 3 trubky které jdou z kabiny od topení a někde v okolí na hadicích budou ty ventily, nejsem si jist zda jdou z nich vyndat jen samotná sítka, možná bude třeba udělat nějaké víčko z plechu až se ty ventily vyndají. jsou do plastového spodku přišroubovány cca 6 šrouby.

http://www.ukazto.com/img/heatervalves.jpg
http://www.ukazto.com/img/heatervalves2.jpg
super dik, kouknu na to :)
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#9 Příspěvek od Birkoff »

Jestli to chápu dobře máš tam 4,4 V8 motor, že? Už se mi dvakrát stalo, že odešla hadice z nucenýho oběhu, tedy od přídavné pumpy (při pohledu zepředu na motor vpravo dole hned za oil filtrem a nádobkou serva) k "spojce" hlav. Normálně popraskala podélně v tom rozšířeným místě. Oprava cca 300,- Koukni na ní.
Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Klubové ID: 166
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Hitman »

Birkoff píše:Jestli to chápu dobře máš tam 4,4 V8 motor, že? Už se mi dvakrát stalo, že odešla hadice z nucenýho oběhu, tedy od přídavné pumpy (při pohledu zepředu na motor vpravo dole hned za oil filtrem a nádobkou serva) k "spojce" hlav. Normálně popraskala podélně v tom rozšířeným místě. Oprava cca 300,- Koukni na ní.
jo ten presne mam, ale to nevysvetluje ten smrad uvnitr ne ? kouknu na tu hadici dik;)
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#11 Příspěvek od Birkoff »

Právěže ano. Pokud je naprasklá a uniká chladící voda, tak se na výfuku vypařuje a pak to spodem nasaje topení, alespoň u mně to tak bylo v některých případech.

Každopádně na ni koukni, když už tam polezeš. Je lepší se vyhnout problému. Protože když rupne jsi během chvíle bez vody a hned je co řešit. Věř mi, vím co říkám. :lol:
Odpovědět