Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

problém E38 730d 142kw

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
FrANTOMAS
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: úte 12.12.2006 01:00

#1 Příspěvek od FrANTOMAS »

Psal jsem tu nedávno o potížích při startování. Někdo mi radil, ať udělám kontrolu vstřiků. Tak se stalo, ukázalo se, že na šestém válci byl vstřik vadný, takže vyměněn. Ostatní jsou OK (třetí neni úplně perfektní, ale je v limitu bez potíží). Takže se srovnal se tlak na palivové liště. Teď ale po měsíci klidného spánku a bezproblémového ježdění přijdu po celodennim používání k autu (vychladlo tak na půlku normálního stavu) a nemůžu nastartovat znovu. Už je v servisu, ale máte nějaké tipy? Sem z toho dost zoufalej.
projevuje se to tak, že částečně naskočí a v zápětí chcipne, pak třeba 3x točí snaživě starter a nic (jak kdyby nebyla ani kapka nafty). Nic z nepomáhá, zkoušel sem startovat na neutral, plyn, atp.
Setkal se stimhle peklem někdo?
Díky a štastnou jízdu
krakatit
Registrovaný
Příspěvky: 812
Registrován: ned 16.01.2005 01:00

#2 Příspěvek od krakatit »

FrANTOMAS píše:Psal jsem tu nedávno o potížích při startování. Někdo mi radil, ať udělám kontrolu vstřiků. Tak se stalo, ukázalo se, že na šestém válci byl vstřik vadný, takže vyměněn. Ostatní jsou OK (třetí neni úplně perfektní, ale je v limitu bez potíží). Takže se srovnal se tlak na palivové liště. Teď ale po měsíci klidného spánku a bezproblémového ježdění přijdu po celodennim používání k autu (vychladlo tak na půlku normálního stavu) a nemůžu nastartovat znovu. Už je v servisu, ale máte nějaké tipy? Sem z toho dost zoufalej.
projevuje se to tak, že částečně naskočí a v zápětí chcipne, pak třeba 3x točí snaživě starter a nic (jak kdyby nebyla ani kapka nafty). Nic z nepomáhá, zkoušel sem startovat na neutral, plyn, atp.
Setkal se stimhle peklem někdo?
Díky a štastnou jízdu
naftove cerpadlo?
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Marten »

Já bych to viděl na další vstřik. :(
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Doktor1 »

Špatný kontakt na ventilu vysokotlaké lišty(zezadu motoru). Píše to chybu-Raildruckueberwachung bei motorstart. Vytáhnout piny z konektoru,odstřihnout u pinu a natupo připájet zpět a OK...
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Doktor1 »

Nebo to taky může být podávací čerpadlo,nebo snímač vačky,Nebo klidně ten vstřik,co byl v toleranci před tím,ale teď už není... Záleží co na to diagnostika..
FrANTOMAS
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: úte 12.12.2006 01:00

#6 Příspěvek od FrANTOMAS »

Děkuju za rady...až budu mít auto zpět, napíšu jak to dopadlo (otazka je jestli to někoho jiného než mě zajímá...:) -mojí přítelkyni určitě ne. hehe
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#7 Příspěvek od Atila »

Doktor1 píše:Nebo to taky může být podávací čerpadlo,nebo snímač vačky,Nebo klidně ten vstřik,co byl v toleranci před tím,ale teď už není... Záleží co na to diagnostika..
Jo ted uz muze byt tenhle strik v hajzlu uplne a dalsi na hrane tolerance. Nic neobvykleho, koneckoncu vsichni si prozili to same.
giovanny
Registrovaný
Příspěvky: 234
Registrován: ned 05.02.2006 01:00
Bydliště: Vsetin-cz Padova-it
Klubové ID: 1934

#8 Příspěvek od giovanny »

Atila píše:
Doktor1 píše:Nebo to taky může být podávací čerpadlo,nebo snímač vačky,Nebo klidně ten vstřik,co byl v toleranci před tím,ale teď už není... Záleží co na to diagnostika..
Jo ted uz muze byt tenhle strik v hajzlu uplne a dalsi na hrane tolerance. Nic neobvykleho, koneckoncu vsichni si prozili to same.
Všíchni ještě ne a ne :P :P
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#9 Příspěvek od Atila »

giovanny píše:
Atila píše:
Doktor1 píše:Nebo to taky může být podávací čerpadlo,nebo snímač vačky,Nebo klidně ten vstřik,co byl v toleranci před tím,ale teď už není... Záleží co na to diagnostika..
Jo ted uz muze byt tenhle strik v hajzlu uplne a dalsi na hrane tolerance. Nic neobvykleho, koneckoncu vsichni si prozili to same.
Všíchni ještě ne a ne :P :P
Jasne, nemelo tam byt "vsichni", ale "nekteri". Napsal jsem blbost. :roll:
giovanny
Registrovaný
Příspěvky: 234
Registrován: ned 05.02.2006 01:00
Bydliště: Vsetin-cz Padova-it
Klubové ID: 1934

#10 Příspěvek od giovanny »

Atila píše:
giovanny píše:
Atila píše: Jo ted uz muze byt tenhle strik v hajzlu uplne a dalsi na hrane tolerance. Nic neobvykleho, koneckoncu vsichni si prozili to same.
Všíchni ještě ne a ne :P :P
Jasne, nemelo tam byt "vsichni", ale "nekteri". Napsal jsem blbost. :roll:
To neva..jen asi nezbyde než je poměnit všechny na jednou, kolik máš najeto? mám to samé 142kw ,,200 tis km, zatím to funguje ,už jsem ale psal v čr netankuji prakticky vůbec :!:

Mám zkušenost ,,odrovnal jsem tady vstřiky na 330d ,,a jsem si jistý že to bylo naftou.ale k tomu už nemá cenu se vracet to už víme všichni.jen je holt dost tvrdá realita zaplatit takový balík, za tak nepoměrnou součástku- ky,, jako jsou vstřiky vůči celemu autu.- :( //to je lepší asi koupit celý motor :lol:
FrANTOMAS
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: úte 12.12.2006 01:00

#11 Příspěvek od FrANTOMAS »

Dneska jsem se byl poptat v servisu, na víše zmíněné závady (od doktora) auto netrpí. Bylo tam vadné, nějaké relé u druhých pojistek. Vlastně upečené, což mělo za následek nějakou chybu při 56 Celsia. Přesně jsem to nepobral, ale teď jí tam už 5 dní startujou a je hodná, ještě víkend a uvidíme. Však ona si počká..., NA MĚ! :huh:
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Doktor1 »

Pak napiš,které přesně relé to bylo.. U BMW dělám,ale relé jsem ještě neřešil.. 8O
FrANTOMAS
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: úte 12.12.2006 01:00

#13 Příspěvek od FrANTOMAS »

Relé ještě nevím, ted´ se objevila závadu při startu zahřáteho motoru na 54-56 C chyba na vzduchové váze vačky. Snad to píšu správně, nejsem si jistej jak ta formulace přesně zněla. Nemohl jsem se na hovor moc soustředit.
FilM
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: úte 09.11.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od FilM »

Me cidlo na vacce taky odeslo - docela sranda, teply to nestartovalo, trochu blafalo ale nic. Muselo to uplne vychladnout - t.j. cca 10 hodin. Vymena v autecu, cidlo kolem litru, prace prd.
Odpovědět