Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

740i nebo radši 730i e38

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od JaraX »

čau, jelikož plánuju přesednutí do větší káry, tak to bude určitě sedma (e38),
konkrétně chci vzít 740i ale nevím jak jede třeba 730i, jak se motory liší spotřebou a tak, nicméně určitě půjde do plynu, proto bych radši silnější variantu.
co se týče 740i nevíte jak se líší první motor M60 od dalšího M62??
rozpočet na auto je velmi omezený, chci prodat svojí 325TDS za cca 140k, sedma musí vyjít do cca 110-120k + cca 40-45 počítam že bude stát předělání na sekvenc plyn. takže tak nějak.
a to mám podmínky že tam bude kůže a vůbec co největší výbava. co na to říkáte?
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#2 Příspěvek od pepus »

dobry auto pro studenta :lol: 8)
sedma se mi taky libi, ja bych bral ale 728, neni zas tak slaba, je to lehci, na ten plyn to bude stat prekopat o par tisic min (jenom sestival) a podvozek asi taky vic vydrzi... navic kuzi nemam rad, takze soc. vybava by mi nevadila :)

ale jestli se rozhodujes mezi 730 a 740 tak tohle je asi trochu mimo :wink:

ja este nejakej rok zustanu u TDS, nejak sem si na nej zvykl 8)
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#3 Příspěvek od pepus »

a jeste neco, "chci prodat svojí 325TDS za cca 140k, sedma musí vyjít do cca 110-120k" to je trochu optimisticke, ne? je pravda ze ja se koukam teda jenom po tech 728, ty sou pekny tak kolem 200.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od JaraX »

pepus píše:a jeste neco, "chci prodat svojí 325TDS za cca 140k, sedma musí vyjít do cca 110-120k" to je trochu optimisticke, ne? je pravda ze ja se koukam teda jenom po tech 728, ty sou pekny tak kolem 200.
po bazarech jich je kupa kolem 120ti, ale většinou vrany, ale musí se najít nějaká dobrá u někoho,
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6974
Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76

#5 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

JaraX píše:
pepus píše:a jeste neco, "chci prodat svojí 325TDS za cca 140k, sedma musí vyjít do cca 110-120k" to je trochu optimisticke, ne? je pravda ze ja se koukam teda jenom po tech 728, ty sou pekny tak kolem 200.
po bazarech jich je kupa kolem 120ti, ale většinou vrany, ale musí se najít nějaká dobrá u někoho,
jediné co se musí.... je to,že se musíš vzpamatovat......snílku :wink:
Ivo
Registrovaný
Příspěvky: 783
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Trvalé
Klubové ID: 2253
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Ivo »

Kamarád už dlouho kouká taky po sedmě a do 200000kč sou to všechno auta na kterých musíš ještě máknout aby stály za něco tak si kup sedmu za 120000kč a dalších 70000kč si připrav na opravy!!!!!
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od JaraX »

ale hovno, to sou zase názory :)
Greg koupil za 130 a vypadá dobře a zatím bez problémů :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od JaraX »

ale jinak souhlas že většina jich je nahovno, ale dají se najít dobré kousky.
Greg
Registrovaný
Příspěvky: 941
Registrován: pon 11.04.2005 00:00
Bydliště: Troubky - Prerov/Olomouc
Klubové ID: 660
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Greg »

ja jsem sice koupil za 130 ale par mesicu spatky chtel za ni majitel 199k a jen proto ze na penize hodne pospichal sel s cenou hodne dolu... jinak stale tam mam nucene vydaje ejste minmalne 20k aby to bylo ve stavu jakej bych si predstavoval...

navic dpar tydnu jsem vyslovene objizdel tyhle ty bazarove do 150k a ani jedna me nazaujala. Optimismus ze koupis do 120 dobrou ve full vybave je docela velkej optimismus, mezi nami i to ze za tvy tds dostanes 140 ;) ale treba jo. doporucuji prochazet anonnci a podobne a pak mzues zmusit nekoho i ukecavat, vetsinou ty auta kazdej prodava strasne dlouho tak pod vidinou prodeje pujde s cenou i dolu.

a jestli 730i nebo 740i... no ja bych klidne volil i 728i, tahne opravdu slusne na tech svych 1750kg (coz je asi stejna vaha jako kdyz ve 36 sedi tri poradni chlapi) a spotreba se da krasne hlidat mezi 8 az 9, ve tvem pripade teda asi k desiti ;) a da se tim padem prezit i bez plynu. jinak je pravda ze osmivalce do sedmy padnou vice, maji takovy prijemnejsi zatah a i pri ubrani plynu porad jedou, takze zadna cukana krecovita jizda. ja jsem se 730i max spokojenej, spotreba mezi 9 a 10 coz mi vyhovuje. odhaduji ze u 740i se to nebude moc lisit, max o litrik ale hodne zalezi jakou mas nohu, to pak jde drasticky navrh. Vzhledem k tomu ze asi nebudes kupovat rv97 a mladsi, tak steptronik asi nebude, doporucuji proto radeji manual, urcite se snim ta spotreba da hlidat vice. 740i pak ma vyhodu ze manualy byly sestikvalty.

kuwa jsem se nejak rozepsal
krakatit
Registrovaný
Příspěvky: 812
Registrován: ned 16.01.2005 01:00

#10 Příspěvek od krakatit »

kdyz uz tak 740i 4,0 nebo M62 4,4... 730i nevim no... jede to ale kdyz uz tak uz....spotreba neni o moc vetsi s 740i
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od JaraX »

Greg píše:ja jsem sice koupil za 130 ale par mesicu spatky chtel za ni majitel 199k a jen proto ze na penize hodne pospichal sel s cenou hodne dolu... jinak stale tam mam nucene vydaje ejste minmalne 20k aby to bylo ve stavu jakej bych si predstavoval...

navic dpar tydnu jsem vyslovene objizdel tyhle ty bazarove do 150k a ani jedna me nazaujala. Optimismus ze koupis do 120 dobrou ve full vybave je docela velkej optimismus, mezi nami i to ze za tvy tds dostanes 140 ;) ale treba jo. doporucuji prochazet anonnci a podobne a pak mzues zmusit nekoho i ukecavat, vetsinou ty auta kazdej prodava strasne dlouho tak pod vidinou prodeje pujde s cenou i dolu.

a jestli 730i nebo 740i... no ja bych klidne volil i 728i, tahne opravdu slusne na tech svych 1750kg (coz je asi stejna vaha jako kdyz ve 36 sedi tri poradni chlapi) a spotreba se da krasne hlidat mezi 8 az 9, ve tvem pripade teda asi k desiti ;) a da se tim padem prezit i bez plynu. jinak je pravda ze osmivalce do sedmy padnou vice, maji takovy prijemnejsi zatah a i pri ubrani plynu porad jedou, takze zadna cukana krecovita jizda. ja jsem se 730i max spokojenej, spotreba mezi 9 a 10 coz mi vyhovuje. odhaduji ze u 740i se to nebude moc lisit, max o litrik ale hodne zalezi jakou mas nohu, to pak jde drasticky navrh. Vzhledem k tomu ze asi nebudes kupovat rv97 a mladsi, tak steptronik asi nebude, doporucuji proto radeji manual, urcite se snim ta spotreba da hlidat vice. 740i pak ma vyhodu ze manualy byly sestikvalty.

kuwa jsem se nejak rozepsal
no jasně, pokud na benál tak 728 nebo 730i ale radši toho 740i v plynu, a nejlépe 4,4 M62, asi to odložím na jaro a seženu do té doby nějaký kilčo a bude jinde kde vybírat.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od JaraX »

Greg píše:ja jsem sice koupil za 130 ale par mesicu spatky chtel za ni majitel 199k a jen proto ze na penize hodne pospichal sel s cenou hodne dolu... jinak stale tam mam nucene vydaje ejste minmalne 20k aby to bylo ve stavu jakej bych si predstavoval...

navic dpar tydnu jsem vyslovene objizdel tyhle ty bazarove do 150k a ani jedna me nazaujala. Optimismus ze koupis do 120 dobrou ve full vybave je docela velkej optimismus, mezi nami i to ze za tvy tds dostanes 140 ;) ale treba jo. doporucuji prochazet anonnci a podobne a pak mzues zmusit nekoho i ukecavat, vetsinou ty auta kazdej prodava strasne dlouho tak pod vidinou prodeje pujde s cenou i dolu.

a jestli 730i nebo 740i... no ja bych klidne volil i 728i, tahne opravdu slusne na tech svych 1750kg (coz je asi stejna vaha jako kdyz ve 36 sedi tri poradni chlapi) a spotreba se da krasne hlidat mezi 8 az 9, ve tvem pripade teda asi k desiti ;) a da se tim padem prezit i bez plynu. jinak je pravda ze osmivalce do sedmy padnou vice, maji takovy prijemnejsi zatah a i pri ubrani plynu porad jedou, takze zadna cukana krecovita jizda. ja jsem se 730i max spokojenej, spotreba mezi 9 a 10 coz mi vyhovuje. odhaduji ze u 740i se to nebude moc lisit, max o litrik ale hodne zalezi jakou mas nohu, to pak jde drasticky navrh. Vzhledem k tomu ze asi nebudes kupovat rv97 a mladsi, tak steptronik asi nebude, doporucuji proto radeji manual, urcite se snim ta spotreba da hlidat vice. 740i pak ma vyhodu ze manualy byly sestikvalty.

kuwa jsem se nejak rozepsal
btw a za kolik chceš prodávat TDSu. r.v.1995, po laku z duvodu koroze, vše dobře opraveno, vyvařeno apod,
výbava individual modrý interier, 4xel. okna, vyhřívaný trysky ostřikovaču, vyhřívaný zámky, anatomický sedačky, sklopáky vzadu, čtecí lampičky, klima, velkej BC, sportovní trojramínko volant, tempomat, loketka, nekuřáckej paket,
nové přední tlumiče Billstein (5000km), nové kotouče a desky (předek 5000km) zadek ještě v krabici k autu, nové filtry všude, sportovní filtr Green, nové náplně všude včetně převodovky a diferaku, nové silenbloky na ramenách, nové silenbloky motoru, nové podávací čerpadlo v nádrži, po GO vstřikovacího před 30 000km, nový řídící vstřik, seřízený všechny ostatní vstřiky, seřízeno čerpadlo, měřeno turbo (0,8BAR), měřeno tlaky ve válcích a 31-32BAR všude!!!!!!! nové zimáky na plecháčích k autu, neMkovej nárazník, apod.
jo a muzika základní vepředu vyměněna za XPLOADy, raido BMW bussines + Sony GTO-200 MP3 WMA Dargon individual podsvíceni :).
Greg
Registrovaný
Příspěvky: 941
Registrován: pon 11.04.2005 00:00
Bydliště: Troubky - Prerov/Olomouc
Klubové ID: 660
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Greg »

JaraX píše: btw a za kolik chceš prodávat TDSu. r.v.1995, po laku z duvodu koroze, vše dobře opraveno, vyvařeno apod,
výbava individual modrý interier, 4xel. okna, vyhřívaný trysky ostřikovaču, vyhřívaný zámky, anatomický sedačky, sklopáky vzadu, čtecí lampičky, klima, velkej BC, sportovní trojramínko volant, tempomat, loketka, nekuřáckej paket,
nové přední tlumiče Billstein (5000km), nové kotouče a desky (předek 5000km) zadek ještě v krabici k autu, nové filtry všude, sportovní filtr Green, nové náplně všude včetně převodovky a diferaku, nové silenbloky na ramenách, nové silenbloky motoru, nové podávací čerpadlo v nádrži, po GO vstřikovacího před 30 000km, nový řídící vstřik, seřízený všechny ostatní vstřiky, seřízeno čerpadlo, měřeno turbo (0,8BAR), měřeno tlaky ve válcích a 31-32BAR všude!!!!!!! nové zimáky na plecháčích k autu, neMkovej nárazník, apod.
jo a muzika základní vepředu vyměněna za XPLOADy, raido BMW bussines + Sony GTO-200 MP3 WMA Dargon individual podsvíceni :).
povime si az to prodas... ja uz jsem se tohodle optimismu trochu zbavil a i kdyz mas na aute vybavu a opravy treba i za 200k tak ti dneska v tyhle republice nikdo nezaplati... muj odhad je ze kdyz za to budes chtit 100, 110, tak to do tydne bude fuc, kdyz za to budes chtit 140 tak to muzes prodavat i pul roku a stejne pak pujdes s cenou dolu... ale rad si pockam jak to dopadne a samozrejme ze ti preju aby se prodal co nejvys
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od JaraX »

Greg píše:
JaraX píše: btw a za kolik chceš prodávat TDSu. r.v.1995, po laku z duvodu koroze, vše dobře opraveno, vyvařeno apod,
výbava individual modrý interier, 4xel. okna, vyhřívaný trysky ostřikovaču, vyhřívaný zámky, anatomický sedačky, sklopáky vzadu, čtecí lampičky, klima, velkej BC, sportovní trojramínko volant, tempomat, loketka, nekuřáckej paket,
nové přední tlumiče Billstein (5000km), nové kotouče a desky (předek 5000km) zadek ještě v krabici k autu, nové filtry všude, sportovní filtr Green, nové náplně všude včetně převodovky a diferaku, nové silenbloky na ramenách, nové silenbloky motoru, nové podávací čerpadlo v nádrži, po GO vstřikovacího před 30 000km, nový řídící vstřik, seřízený všechny ostatní vstřiky, seřízeno čerpadlo, měřeno turbo (0,8BAR), měřeno tlaky ve válcích a 31-32BAR všude!!!!!!! nové zimáky na plecháčích k autu, neMkovej nárazník, apod.
právě pod 100 TDSa nejsou vůbec, takže kolem 130je podle mě real cena.
jo a muzika základní vepředu vyměněna za XPLOADy, raido BMW bussines + Sony GTO-200 MP3 WMA Dargon individual podsvíceni :).
povime si az to prodas... ja uz jsem se tohodle optimismu trochu zbavil a i kdyz mas na aute vybavu a opravy treba i za 200k tak ti dneska v tyhle republice nikdo nezaplati... muj odhad je ze kdyz za to budes chtit 100, 110, tak to do tydne bude fuc, kdyz za to budes chtit 140 tak to muzes prodavat i pul roku a stejne pak pujdes s cenou dolu... ale rad si pockam jak to dopadne a samozrejme ze ti preju aby se prodal co nejvys
právě pod 100 TDSa nejsou vůbec, takže kolem 130je podle mě real cena.
GeorgosAc Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 12682
Registrován: pát 28.01.2005 01:00
Klubové ID: 117

#15 Příspěvek od GeorgosAc Čestný člen »

vidis uz ted si slevil 10 tisic a jeste ani neprodavas...... :lol:
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Klubové ID: 125
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

On se Jarda díval asi moc na toho typa z českýho rapu "Ivanhoe", ale holku jsem sbalil na motorku (a bílou, ne černou!) :D
major
Registrovaný
Příspěvky: 1117
Registrován: stř 06.04.2005 00:00
Bydliště: UL
Klubové ID: 677

#17 Příspěvek od major »

Járo, přeju ti sice aby jsi za to ty prachy co chceš dostal, ale já v létě prodával TDSo touringa z 97 roku, s novou spojkou, vyměněným čerpadlem, novým podvozkem, kotoučema, destičkama atd., tedy ve velmi slušném stavu a byl jsem rád, když jsem za něj dostal něco přes 140K. Ale možná budeš mít štěstí.
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#18 Příspěvek od pepus »

Jawak píše:On se Jarda díval asi moc na toho typa z českýho rapu "Ivanhoe", ale holku jsem sbalil na motorku (a bílou, ne černou!) :D
:lol: :lol: :lol: 8)
Memory
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: pon 13.02.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Memory »

Z ojetiny nikdy novou káru neuděláte, ač se snažíte sebevíc. Čím nižší cena tím vyšší výdaje na opravy a hlášky typu že tamten koupil za tolik opravdu neberu jako vážné argumenty. Já bych koupil pokud mozno co v možná nejlepším stavu i za vyšší cenu a bylo by na nějakou dobu bez investic... btw těm investicím se dřív nebo později nevyhne nikdo...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od JaraX »

Memory píše:Z ojetiny nikdy novou káru neuděláte, ač se snažíte sebevíc. Čím nižší cena tím vyšší výdaje na opravy a hlášky typu že tamten koupil za tolik opravdu neberu jako vážné argumenty. Já bych koupil pokud mozno co v možná nejlepším stavu i za vyšší cenu a bylo by na nějakou dobu bez investic... btw těm investicím se dřív nebo později nevyhne nikdo...
jo, čím nižší cena tím vyšší výdaje na opravu, to platí ale jen někdy, navíc stále platí čím vyšší je cena tím víc na tom ztratím, proto ani kdybych měl 500 000 tak si koupím sedmu max za 200 000, a né za pul mega aby byla za rok za půlku. BTW TDS mě stála 90k a vcelku bez problémů, dělali se hlavně věci co se dělat nemuseli.
Odpovědět