Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
740i nebo radši 730i e38
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
čau, jelikož plánuju přesednutí do větší káry, tak to bude určitě sedma (e38),
konkrétně chci vzít 740i ale nevím jak jede třeba 730i, jak se motory liší spotřebou a tak, nicméně určitě půjde do plynu, proto bych radši silnější variantu.
co se týče 740i nevíte jak se líší první motor M60 od dalšího M62??
rozpočet na auto je velmi omezený, chci prodat svojí 325TDS za cca 140k, sedma musí vyjít do cca 110-120k + cca 40-45 počítam že bude stát předělání na sekvenc plyn. takže tak nějak.
a to mám podmínky že tam bude kůže a vůbec co největší výbava. co na to říkáte?
konkrétně chci vzít 740i ale nevím jak jede třeba 730i, jak se motory liší spotřebou a tak, nicméně určitě půjde do plynu, proto bych radši silnější variantu.
co se týče 740i nevíte jak se líší první motor M60 od dalšího M62??
rozpočet na auto je velmi omezený, chci prodat svojí 325TDS za cca 140k, sedma musí vyjít do cca 110-120k + cca 40-45 počítam že bude stát předělání na sekvenc plyn. takže tak nějak.
a to mám podmínky že tam bude kůže a vůbec co největší výbava. co na to říkáte?
dobry auto pro studenta

sedma se mi taky libi, ja bych bral ale 728, neni zas tak slaba, je to lehci, na ten plyn to bude stat prekopat o par tisic min (jenom sestival) a podvozek asi taky vic vydrzi... navic kuzi nemam rad, takze soc. vybava by mi nevadila
ale jestli se rozhodujes mezi 730 a 740 tak tohle je asi trochu mimo
ja este nejakej rok zustanu u TDS, nejak sem si na nej zvykl


sedma se mi taky libi, ja bych bral ale 728, neni zas tak slaba, je to lehci, na ten plyn to bude stat prekopat o par tisic min (jenom sestival) a podvozek asi taky vic vydrzi... navic kuzi nemam rad, takze soc. vybava by mi nevadila

ale jestli se rozhodujes mezi 730 a 740 tak tohle je asi trochu mimo

ja este nejakej rok zustanu u TDS, nejak sem si na nej zvykl

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
po bazarech jich je kupa kolem 120ti, ale většinou vrany, ale musí se najít nějaká dobrá u někoho,pepus píše:a jeste neco, "chci prodat svojí 325TDS za cca 140k, sedma musí vyjít do cca 110-120k" to je trochu optimisticke, ne? je pravda ze ja se koukam teda jenom po tech 728, ty sou pekny tak kolem 200.
jediné co se musí.... je to,že se musíš vzpamatovat......snílkuJaraX píše:po bazarech jich je kupa kolem 120ti, ale většinou vrany, ale musí se najít nějaká dobrá u někoho,pepus píše:a jeste neco, "chci prodat svojí 325TDS za cca 140k, sedma musí vyjít do cca 110-120k" to je trochu optimisticke, ne? je pravda ze ja se koukam teda jenom po tech 728, ty sou pekny tak kolem 200.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 941
- Registrován: pon 11.04.2005 00:00
- Bydliště: Troubky - Prerov/Olomouc
- Klubové ID: 660
- Kontaktovat uživatele:
ja jsem sice koupil za 130 ale par mesicu spatky chtel za ni majitel 199k a jen proto ze na penize hodne pospichal sel s cenou hodne dolu... jinak stale tam mam nucene vydaje ejste minmalne 20k aby to bylo ve stavu jakej bych si predstavoval...
navic dpar tydnu jsem vyslovene objizdel tyhle ty bazarove do 150k a ani jedna me nazaujala. Optimismus ze koupis do 120 dobrou ve full vybave je docela velkej optimismus, mezi nami i to ze za tvy tds dostanes 140
ale treba jo. doporucuji prochazet anonnci a podobne a pak mzues zmusit nekoho i ukecavat, vetsinou ty auta kazdej prodava strasne dlouho tak pod vidinou prodeje pujde s cenou i dolu.
a jestli 730i nebo 740i... no ja bych klidne volil i 728i, tahne opravdu slusne na tech svych 1750kg (coz je asi stejna vaha jako kdyz ve 36 sedi tri poradni chlapi) a spotreba se da krasne hlidat mezi 8 az 9, ve tvem pripade teda asi k desiti
a da se tim padem prezit i bez plynu. jinak je pravda ze osmivalce do sedmy padnou vice, maji takovy prijemnejsi zatah a i pri ubrani plynu porad jedou, takze zadna cukana krecovita jizda. ja jsem se 730i max spokojenej, spotreba mezi 9 a 10 coz mi vyhovuje. odhaduji ze u 740i se to nebude moc lisit, max o litrik ale hodne zalezi jakou mas nohu, to pak jde drasticky navrh. Vzhledem k tomu ze asi nebudes kupovat rv97 a mladsi, tak steptronik asi nebude, doporucuji proto radeji manual, urcite se snim ta spotreba da hlidat vice. 740i pak ma vyhodu ze manualy byly sestikvalty.
kuwa jsem se nejak rozepsal
navic dpar tydnu jsem vyslovene objizdel tyhle ty bazarove do 150k a ani jedna me nazaujala. Optimismus ze koupis do 120 dobrou ve full vybave je docela velkej optimismus, mezi nami i to ze za tvy tds dostanes 140

a jestli 730i nebo 740i... no ja bych klidne volil i 728i, tahne opravdu slusne na tech svych 1750kg (coz je asi stejna vaha jako kdyz ve 36 sedi tri poradni chlapi) a spotreba se da krasne hlidat mezi 8 az 9, ve tvem pripade teda asi k desiti

kuwa jsem se nejak rozepsal
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
no jasně, pokud na benál tak 728 nebo 730i ale radši toho 740i v plynu, a nejlépe 4,4 M62, asi to odložím na jaro a seženu do té doby nějaký kilčo a bude jinde kde vybírat.Greg píše:ja jsem sice koupil za 130 ale par mesicu spatky chtel za ni majitel 199k a jen proto ze na penize hodne pospichal sel s cenou hodne dolu... jinak stale tam mam nucene vydaje ejste minmalne 20k aby to bylo ve stavu jakej bych si predstavoval...
navic dpar tydnu jsem vyslovene objizdel tyhle ty bazarove do 150k a ani jedna me nazaujala. Optimismus ze koupis do 120 dobrou ve full vybave je docela velkej optimismus, mezi nami i to ze za tvy tds dostanes 140ale treba jo. doporucuji prochazet anonnci a podobne a pak mzues zmusit nekoho i ukecavat, vetsinou ty auta kazdej prodava strasne dlouho tak pod vidinou prodeje pujde s cenou i dolu.
a jestli 730i nebo 740i... no ja bych klidne volil i 728i, tahne opravdu slusne na tech svych 1750kg (coz je asi stejna vaha jako kdyz ve 36 sedi tri poradni chlapi) a spotreba se da krasne hlidat mezi 8 az 9, ve tvem pripade teda asi k desitia da se tim padem prezit i bez plynu. jinak je pravda ze osmivalce do sedmy padnou vice, maji takovy prijemnejsi zatah a i pri ubrani plynu porad jedou, takze zadna cukana krecovita jizda. ja jsem se 730i max spokojenej, spotreba mezi 9 a 10 coz mi vyhovuje. odhaduji ze u 740i se to nebude moc lisit, max o litrik ale hodne zalezi jakou mas nohu, to pak jde drasticky navrh. Vzhledem k tomu ze asi nebudes kupovat rv97 a mladsi, tak steptronik asi nebude, doporucuji proto radeji manual, urcite se snim ta spotreba da hlidat vice. 740i pak ma vyhodu ze manualy byly sestikvalty.
kuwa jsem se nejak rozepsal
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
btw a za kolik chceš prodávat TDSu. r.v.1995, po laku z duvodu koroze, vše dobře opraveno, vyvařeno apod,Greg píše:ja jsem sice koupil za 130 ale par mesicu spatky chtel za ni majitel 199k a jen proto ze na penize hodne pospichal sel s cenou hodne dolu... jinak stale tam mam nucene vydaje ejste minmalne 20k aby to bylo ve stavu jakej bych si predstavoval...
navic dpar tydnu jsem vyslovene objizdel tyhle ty bazarove do 150k a ani jedna me nazaujala. Optimismus ze koupis do 120 dobrou ve full vybave je docela velkej optimismus, mezi nami i to ze za tvy tds dostanes 140ale treba jo. doporucuji prochazet anonnci a podobne a pak mzues zmusit nekoho i ukecavat, vetsinou ty auta kazdej prodava strasne dlouho tak pod vidinou prodeje pujde s cenou i dolu.
a jestli 730i nebo 740i... no ja bych klidne volil i 728i, tahne opravdu slusne na tech svych 1750kg (coz je asi stejna vaha jako kdyz ve 36 sedi tri poradni chlapi) a spotreba se da krasne hlidat mezi 8 az 9, ve tvem pripade teda asi k desitia da se tim padem prezit i bez plynu. jinak je pravda ze osmivalce do sedmy padnou vice, maji takovy prijemnejsi zatah a i pri ubrani plynu porad jedou, takze zadna cukana krecovita jizda. ja jsem se 730i max spokojenej, spotreba mezi 9 a 10 coz mi vyhovuje. odhaduji ze u 740i se to nebude moc lisit, max o litrik ale hodne zalezi jakou mas nohu, to pak jde drasticky navrh. Vzhledem k tomu ze asi nebudes kupovat rv97 a mladsi, tak steptronik asi nebude, doporucuji proto radeji manual, urcite se snim ta spotreba da hlidat vice. 740i pak ma vyhodu ze manualy byly sestikvalty.
kuwa jsem se nejak rozepsal
výbava individual modrý interier, 4xel. okna, vyhřívaný trysky ostřikovaču, vyhřívaný zámky, anatomický sedačky, sklopáky vzadu, čtecí lampičky, klima, velkej BC, sportovní trojramínko volant, tempomat, loketka, nekuřáckej paket,
nové přední tlumiče Billstein (5000km), nové kotouče a desky (předek 5000km) zadek ještě v krabici k autu, nové filtry všude, sportovní filtr Green, nové náplně všude včetně převodovky a diferaku, nové silenbloky na ramenách, nové silenbloky motoru, nové podávací čerpadlo v nádrži, po GO vstřikovacího před 30 000km, nový řídící vstřik, seřízený všechny ostatní vstřiky, seřízeno čerpadlo, měřeno turbo (0,8BAR), měřeno tlaky ve válcích a 31-32BAR všude!!!!!!! nové zimáky na plecháčích k autu, neMkovej nárazník, apod.
jo a muzika základní vepředu vyměněna za XPLOADy, raido BMW bussines + Sony GTO-200 MP3 WMA Dargon individual podsvíceni

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 941
- Registrován: pon 11.04.2005 00:00
- Bydliště: Troubky - Prerov/Olomouc
- Klubové ID: 660
- Kontaktovat uživatele:
povime si az to prodas... ja uz jsem se tohodle optimismu trochu zbavil a i kdyz mas na aute vybavu a opravy treba i za 200k tak ti dneska v tyhle republice nikdo nezaplati... muj odhad je ze kdyz za to budes chtit 100, 110, tak to do tydne bude fuc, kdyz za to budes chtit 140 tak to muzes prodavat i pul roku a stejne pak pujdes s cenou dolu... ale rad si pockam jak to dopadne a samozrejme ze ti preju aby se prodal co nejvysJaraX píše: btw a za kolik chceš prodávat TDSu. r.v.1995, po laku z duvodu koroze, vše dobře opraveno, vyvařeno apod,
výbava individual modrý interier, 4xel. okna, vyhřívaný trysky ostřikovaču, vyhřívaný zámky, anatomický sedačky, sklopáky vzadu, čtecí lampičky, klima, velkej BC, sportovní trojramínko volant, tempomat, loketka, nekuřáckej paket,
nové přední tlumiče Billstein (5000km), nové kotouče a desky (předek 5000km) zadek ještě v krabici k autu, nové filtry všude, sportovní filtr Green, nové náplně všude včetně převodovky a diferaku, nové silenbloky na ramenách, nové silenbloky motoru, nové podávací čerpadlo v nádrži, po GO vstřikovacího před 30 000km, nový řídící vstřik, seřízený všechny ostatní vstřiky, seřízeno čerpadlo, měřeno turbo (0,8BAR), měřeno tlaky ve válcích a 31-32BAR všude!!!!!!! nové zimáky na plecháčích k autu, neMkovej nárazník, apod.
jo a muzika základní vepředu vyměněna za XPLOADy, raido BMW bussines + Sony GTO-200 MP3 WMA Dargon individual podsvíceni.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
právě pod 100 TDSa nejsou vůbec, takže kolem 130je podle mě real cena.Greg píše:povime si az to prodas... ja uz jsem se tohodle optimismu trochu zbavil a i kdyz mas na aute vybavu a opravy treba i za 200k tak ti dneska v tyhle republice nikdo nezaplati... muj odhad je ze kdyz za to budes chtit 100, 110, tak to do tydne bude fuc, kdyz za to budes chtit 140 tak to muzes prodavat i pul roku a stejne pak pujdes s cenou dolu... ale rad si pockam jak to dopadne a samozrejme ze ti preju aby se prodal co nejvysJaraX píše: btw a za kolik chceš prodávat TDSu. r.v.1995, po laku z duvodu koroze, vše dobře opraveno, vyvařeno apod,
výbava individual modrý interier, 4xel. okna, vyhřívaný trysky ostřikovaču, vyhřívaný zámky, anatomický sedačky, sklopáky vzadu, čtecí lampičky, klima, velkej BC, sportovní trojramínko volant, tempomat, loketka, nekuřáckej paket,
nové přední tlumiče Billstein (5000km), nové kotouče a desky (předek 5000km) zadek ještě v krabici k autu, nové filtry všude, sportovní filtr Green, nové náplně všude včetně převodovky a diferaku, nové silenbloky na ramenách, nové silenbloky motoru, nové podávací čerpadlo v nádrži, po GO vstřikovacího před 30 000km, nový řídící vstřik, seřízený všechny ostatní vstřiky, seřízeno čerpadlo, měřeno turbo (0,8BAR), měřeno tlaky ve válcích a 31-32BAR všude!!!!!!! nové zimáky na plecháčích k autu, neMkovej nárazník, apod.
právě pod 100 TDSa nejsou vůbec, takže kolem 130je podle mě real cena.
jo a muzika základní vepředu vyměněna za XPLOADy, raido BMW bussines + Sony GTO-200 MP3 WMA Dargon individual podsvíceni.
Járo, přeju ti sice aby jsi za to ty prachy co chceš dostal, ale já v létě prodával TDSo touringa z 97 roku, s novou spojkou, vyměněným čerpadlem, novým podvozkem, kotoučema, destičkama atd., tedy ve velmi slušném stavu a byl jsem rád, když jsem za něj dostal něco přes 140K. Ale možná budeš mít štěstí.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 315
- Registrován: pon 13.02.2006 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Z ojetiny nikdy novou káru neuděláte, ač se snažíte sebevíc. Čím nižší cena tím vyšší výdaje na opravy a hlášky typu že tamten koupil za tolik opravdu neberu jako vážné argumenty. Já bych koupil pokud mozno co v možná nejlepším stavu i za vyšší cenu a bylo by na nějakou dobu bez investic... btw těm investicím se dřív nebo později nevyhne nikdo...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
jo, čím nižší cena tím vyšší výdaje na opravu, to platí ale jen někdy, navíc stále platí čím vyšší je cena tím víc na tom ztratím, proto ani kdybych měl 500 000 tak si koupím sedmu max za 200 000, a né za pul mega aby byla za rok za půlku. BTW TDS mě stála 90k a vcelku bez problémů, dělali se hlavně věci co se dělat nemuseli.Memory píše:Z ojetiny nikdy novou káru neuděláte, ač se snažíte sebevíc. Čím nižší cena tím vyšší výdaje na opravy a hlášky typu že tamten koupil za tolik opravdu neberu jako vážné argumenty. Já bych koupil pokud mozno co v možná nejlepším stavu i za vyšší cenu a bylo by na nějakou dobu bez investic... btw těm investicím se dřív nebo později nevyhne nikdo...