mne ty svary prisly v cajku..to zas ten blbecek nemel do ceho rejpat ...osobne mi prijde logicky to svarit poradne a jeste tam toho nasrat hodne aby to vydrzelo nez vyrabet design roku
Ještě na tom dělám, chybí mě intercoolery. Svary vskutku nejsou super je to dáno tím že je to vařeno nerezem a co2 plynem, argon jsem neměl, což ale na funkčnosti nic nemění a navíc celý svody jsou omotaný ThermoTecem takže to není vidět samozřejmě potrubí tlakového vzduchu z turbín už bude zavařeno TIGem aby to bylo hezký. na pohled to bude vypadat jako na fotkách od Dinanu (umístění intercoolerů, ty trubky k nim a pravděpodobně prosekaná kapota ) je to stavěno podle John in DC na roadfly v sekci E31 , kde jak píše při plnícím tlaku 0.35bar má 444PS až to bude komplet hotový jistě poreferuju.
ještě doplnění motor byl vyndán ,nové pístní kroužky,šály,veškerá těsnění,gufera,srovnaný hlavy, zabroušený ventily, všechny díly kromě ojničních šál origo BMW, motor byl vyčistěn, nové hadice na ASC+T, nový hadice k automatu (původně byly trubky), zatím to jen materiálu vyšlo na cca 90tis kč. většinu věcí jsem dělal sám kromě věcí co nedokážu jako frézování, vypalování na plasmě, větší soustružení. Motor je již zpět v autě ,chytnul hned, teď se bude čekat na ty intercoolery který musim nechat vyrobit na míru a ještě se bude čekat na KN filtry. Časem budou fotky na mých stránkách.
ten amik taky nic neřešil a zatim to chodí, nemíním s tím někde hrabat nebo se prudce rozjíždět myslím že když tomu dám když už to bude rozjetý takže by problém být nemusel.