Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Myslim ze by se mel FUGO s necim pochlubit :)

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od darmon »

Tak co Jakube :) ja uz naky fotky videl, das to sem, sic to malokdo oceni ? :)
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od bpytlik »

Myslis ty spatne svary? :)
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od darmon »

mne ty svary prisly v cajku..to zas ten blbecek nemel do ceho rejpat :)...osobne mi prijde logicky to svarit poradne a jeste tam toho nasrat hodne aby to vydrzelo nez vyrabet design roku
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#4 Příspěvek od Fugo »

Ještě na tom dělám, chybí mě intercoolery. Svary vskutku nejsou super je to dáno tím že je to vařeno nerezem a co2 plynem, argon jsem neměl, což ale na funkčnosti nic nemění a navíc celý svody jsou omotaný ThermoTecem takže to není vidět samozřejmě potrubí tlakového vzduchu z turbín už bude zavařeno TIGem aby to bylo hezký. na pohled to bude vypadat jako na fotkách od Dinanu (umístění intercoolerů, ty trubky k nim a pravděpodobně prosekaná kapota ) je to stavěno podle John in DC na roadfly v sekci E31 , kde jak píše při plnícím tlaku 0.35bar má 444PS až to bude komplet hotový jistě poreferuju.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od darmon »

parada !
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#6 Příspěvek od Fugo »

ještě doplnění motor byl vyndán ,nové pístní kroužky,šály,veškerá těsnění,gufera,srovnaný hlavy, zabroušený ventily, všechny díly kromě ojničních šál origo BMW, motor byl vyčistěn, nové hadice na ASC+T, nový hadice k automatu (původně byly trubky), zatím to jen materiálu vyšlo na cca 90tis kč. většinu věcí jsem dělal sám kromě věcí co nedokážu jako frézování, vypalování na plasmě, větší soustružení. Motor je již zpět v autě ,chytnul hned, teď se bude čekat na ty intercoolery který musim nechat vyrobit na míru a ještě se bude čekat na KN filtry. Časem budou fotky na mých stránkách.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od darmon »

uz mas nakou predstavu co s prevodovkou a diferakem , nebo to proste nechavas bejt a ono to nak dopadne a pak poresi ?
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#8 Příspěvek od Fugo »

ten amik taky nic neřešil a zatim to chodí, nemíním s tím někde hrabat nebo se prudce rozjíždět myslím že když tomu dám když už to bude rozjetý takže by problém být nemusel.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od darmon »

mozna hnout chladicem automatu nekam kde by to lip chladilo a dat vetsi...evidentne to almara teda unese takze jedinej problem bude jestli uchladi...
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#10 Příspěvek od Fugo »

určitě kdyby byl problém je možno připojit ještě jeden seriově, mám ho připravenej, hadice mě udělaj k němu na míru je to chladič vzduch/vzduch.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od darmon »

nemam dalsich otazek :D
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Klubové ID: 356

#12 Příspěvek od Martinéz »

8O takovyhle upravy me hodne berou, preju hodne stesti..jen bych se pokusil jeste o manual kdyz uz bych se pustil do takovejch veci :wink:

ultimativni e32 je pro me zajimavejsi nez nahoneny e36 nebo e30..
danulah
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pon 25.04.2005 00:00
Bydliště: Frenstat

#13 Příspěvek od danulah »

Přeju hodně zdaru,taky bych bral dát do 12 hrnku turbínu,ale ty finance ...
Odpovědět