Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

klepani kol

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Jason
Registrovaný
Příspěvky: 507
Registrován: čtv 28.10.2004 00:00
Bydliště: Sušice / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Jason »

Chtel jsem se zeptat - koupil jsem si ted BMW 735. Vzdy kdyz brzdim nebo jinak snizuju rychlost (ubrani plynu) tak priblizne pri rychlosti 80 km/h mi pekne zacuka auto - ozve se takovy zaklepani z kol.. Nedeje se to vubec kdyz zvysuju rychlost.. Predem dekuju za odpoved.. Jo jeste jeden dotaz - jak se da vyresit zamykani nadrze?! Mam tam pouze sroubovaci uzaver. Jeste jednou diky
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#2 Příspěvek od Martinéz »

Jojo, tak tohle presne znam..muze to bejt spousta veci na podvozku..vetsinou kombinace vuli v tycich rizeni nebo ramenech+nevyvazeny nebo krivy kola nebo krivy kotouce..je toho dost. Nejdriv zkontroluj kola a pak postupuj dal..
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Zave »

Zamykani nadrze je na central. Jestli se ti nezamce kdyz centralem zamknes auto tam mas asi spatnej ten centralovej hajzl co taha tycku ktera drzi ty dvirka...
Jason
Registrovaný
Příspěvky: 507
Registrován: čtv 28.10.2004 00:00
Bydliště: Sušice / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Jason »

Me to auto vykradli hned druhej den co jsem ho mel - neco zkurvili na tech dvirkach nadrze pac se to pokouseli vypacit.. Tak ja se zejtra dam do tech kol, pekne me to stve.. Je to jedina problemova vec.

Jeste dotaz mam vylomenej zamek na dverich (u ridice :o(( Tak jestli nevite zda je mozne prendat zamek ze dveri u spolujezdce. Uz jsem zacal shanet novy zamky... Diky mockrat
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Zave »

To myslim nejde, protoze je zamek u ridice a spolujezdce zrcadlove otocenej... a navic se mi zda ze u ridice ma mikrospinac a u spolujezdce nee...
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od darmon »

jsou tam origo kola ? vibrace a cukani kolem 80 kmh je znamej e32 syndrom.
Manag7er
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 06.10.2004 00:00
Bydliště: Ostrava

#7 Příspěvek od Manag7er »

Jo, jo .... Půl roku jsem neustále něco měnil, nová ramena, nové kotouče, nové tlumiče, nové horní uložení, nová péra, nesčetně mockrát měřená geometrie, teď se ozývá pomalu zima, tak jsem sehnal origo ALU i se zimákama a najednou.... 8O To sedí, nevibruje, prostě jak by sjelo z linky! :lol: Už nikdy více 18" a výš, i věhlasné BBS nevydří pod váhou E32. (konečně klidně spím a zdají se mi už jen pěkné sny, třeba včera: Mizící S-Classe ve zpětném zrcatku, no nádhera!)

Na 90% jsou to kola.[/i]
martinn
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: pon 24.05.2004 00:00
Bydliště: Bratislava, SK
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od martinn »

To zaklepanie bude podla mna nejaka vola na prednej naprave. Riesil som presne ten isty problem, najprv som vymenil celu prednu napravu, ale malinke vibrovanie, aj ked bez klepania tam okolo 80 km/h stale bolo. Potom som dal opravit disk, vyvazit kolesa a teraz je to bez vibracii.
martinmasat
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: sob 10.04.2004 00:00

#9 Příspěvek od martinmasat »

Ty zámky ti zjitím na tom vrakáči ještě sem tam nebyl a víčko nádrže ti zamyká centrál je tam servomotorek přišroubovanej zevnitř kufru pokud ho máš zničenej tak mám novej funkční ale taky je možný že ho máš jen povolenej nebo vypadlej kabel.
Jason
Registrovaný
Příspěvky: 507
Registrován: čtv 28.10.2004 00:00
Bydliště: Sušice / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Jason »

martinmasat - az budes vedet neco s tema zamkama, tak se mi prosim ozvi.

Tak jsme dneska vyresil tu nadrz. Uz je to opraveny, bratranec to udelal - prej to bylo jenom nejak vypojeni. Tak diky mockrat za radu..

S tema kolama - nachaval jsem je vyvazit, klepani bylo pryc ale tak po 500 km je tu znova. Na sezonu poridim poradny kola tak snad to bude lepsi.. Diky vsem za radu!!!! Do toho zamku nejde dat klic, ale nastesti porad funguje central... Jeste jednou dekuji...
vir2l
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: stř 23.10.2002 00:00
Bydliště: Luhačovice
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od vir2l »

a kolikatky tam mas kola?? necpete na e32ku 17ky a vis.. zkurvi to auto
Jason
Registrovaný
Příspěvky: 507
Registrován: čtv 28.10.2004 00:00
Bydliště: Sušice / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Jason »

Ja na tom mam jenom 15,5 - origo BMW. Koupil jsem to s tim, musim poridit neco jinyho, vetsiho :lol:
vir2l
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: stř 23.10.2002 00:00
Bydliště: Luhačovice
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od vir2l »

kurwa pisem ti ze vetsi ne, ale tvuj problem
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#14 Příspěvek od Fugo »

mám 2 roky 17" vpředu 235 a vzadu 255 a žádný problém, pravdou je že mám koplet nový nápravy protože když jsem to koupil tak to taky klepalo,pokud je to asi na konci života tak to třeba kvůli těm 17 začne klepat dřív, ale jestli to mám vyměnit teď nebo za rok je snad jedno.
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od RedBaron »

vir2l píše:a kolikatky tam mas kola?? necpete na e32ku 17ky a vis.. zkurvi to auto


To je pouze chiméra. Uvědomte si, že vrcholem byly 16tky na 750iL, a to ještě za příplatek. Na příbuzném podvozku měla větší kola jenom M5 (ta měla 17") a tam se prostě počítá s tím, že jsou adekvátní motoru a podvozku a majitel na nějakou tu korunu nehledí.

Abych tu zase nepsal nějaký litanie... prostě každá sranda něco stojí. A stejně je tomu i s kolama 17" a výš. Guma díky nízkému boku skoro netlumí, auto s ní snese větší boční přetížení a díky poskytované jistotě to člověk taky víckrát využívá. Opotřebení podvozku s každým přidaným palcem na kolech a tím pádem nižším bokem gumy násobně stoupá, a tak kdo chce jezdit na 17" a mít pokoj, musí investovat do kvalitních kol, jezdit tam, kde kvalitně vyvažují a do podvozku musí pustit tak dvacku ročně. Kdo na to nemá, tak a? se na tu velkou parádu vysere, jezdí si v pohodlí a to, co by měnil příští rok, ho čeká na výměnu až za další dva.

Bludy o tom, že se tím zkurví auto, bych ale zas tak nešířil, je to jenom polopravda, kterou se občas my chudší čeští majitelé bavorů, kteří nedokážeme svým autům dát tu péči, kterou by si zasloužila, pomáháme utěšit.

:?

P.S.: Mám rád jistotu, kterou mi poskytují 235/45/17" , ale abych pravdu řekl, stejně nejlepší pocit z toho, jak podvozek pracuje i na krátkých příčných nerovnostech a v kolejích mám z kombinace 205 vpředu / 225 vzadu v rozměru 15".

P.P.S.: Už je to zase litanie :)
Jason
Registrovaný
Příspěvky: 507
Registrován: čtv 28.10.2004 00:00
Bydliště: Sušice / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Jason »

Jo, takze myslis ze je lepsi tam nechat ty 15´5?! Nebo jaky jsou na to nejvhodnejsi?! Ja jsem ho koupil nedavno, ja s tim nemam zadny zkusenosti, budu rad za kazdou radu..
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od RedBaron »

Jason píše:Jo, takze myslis ze je lepsi tam nechat ty 15´5?! Nebo jaky jsou na to nejvhodnejsi?! Ja jsem ho koupil nedavno, ja s tim nemam zadny zkusenosti, budu rad za kazdou radu..


Na metrický disky, což je výmysl z let osmdesátých, přetrvávající do let devadesátých bude nejlepší zapomenout a co nejdřív je vyměnit za standardní rozměr 15" až 18" podle uvážení. Na tyhle disky jsou k mání pouze speciální atypické gumy, které jsou nejen příšerně drahé, ale také od doby svého vzniku nikam nepokročily. A koupit si za cenu dnešní prvotřídní Pirellky v 18" takovou šlupku, to si nejeden soudruh rozmyslí :)
Jason
Registrovaný
Příspěvky: 507
Registrován: čtv 28.10.2004 00:00
Bydliště: Sušice / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Jason »

Takze jakej myslis ze je nejvhodnejsi rozmer - s ohledem na ten podvozek (jak se tu predtim resilo).
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#19 Příspěvek od Martinéz »

pokud chces mit idealni pomer mezi pohodlim a jizdnima vlastnostma aspon zhruba podobnejma jako obycejny auta, ber 225/55/16..
Kubajs
Registrovaný
Příspěvky: 130
Registrován: pon 01.11.2004 01:00
Bydliště: Praha

#20 Příspěvek od Kubajs »

mam na 735 ila 235/35/18 a po roce se mi teprv začalo ozývat
klepání na pr. straně,je to sp.rameno s kulákem,cena 2tis. a už sem to slyšel poklepávat před rokem a to jezdim po Praze a jako ďas! :wink:
adal sem tam 18ctky protože to nesedělo,kde sem jel na "15" 90 jedu
teď 120 a v klidu
Odpovědět