Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
klepani kol
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 507
- Registrován: čtv 28.10.2004 00:00
- Bydliště: Sušice / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Chtel jsem se zeptat - koupil jsem si ted BMW 735. Vzdy kdyz brzdim nebo jinak snizuju rychlost (ubrani plynu) tak priblizne pri rychlosti 80 km/h mi pekne zacuka auto - ozve se takovy zaklepani z kol.. Nedeje se to vubec kdyz zvysuju rychlost.. Predem dekuju za odpoved.. Jo jeste jeden dotaz - jak se da vyresit zamykani nadrze?! Mam tam pouze sroubovaci uzaver. Jeste jednou diky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 507
- Registrován: čtv 28.10.2004 00:00
- Bydliště: Sušice / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Me to auto vykradli hned druhej den co jsem ho mel - neco zkurvili na tech dvirkach nadrze pac se to pokouseli vypacit.. Tak ja se zejtra dam do tech kol, pekne me to stve.. Je to jedina problemova vec.
Jeste dotaz mam vylomenej zamek na dverich (u ridice
(( Tak jestli nevite zda je mozne prendat zamek ze dveri u spolujezdce. Uz jsem zacal shanet novy zamky... Diky mockrat
Jeste dotaz mam vylomenej zamek na dverich (u ridice

Jo, jo .... Půl roku jsem neustále něco měnil, nová ramena, nové kotouče, nové tlumiče, nové horní uložení, nová péra, nesčetně mockrát měřená geometrie, teď se ozývá pomalu zima, tak jsem sehnal origo ALU i se zimákama a najednou....
To sedí, nevibruje, prostě jak by sjelo z linky!
Už nikdy více 18" a výš, i věhlasné BBS nevydří pod váhou E32. (konečně klidně spím a zdají se mi už jen pěkné sny, třeba včera: Mizící S-Classe ve zpětném zrcatku, no nádhera!)
Na 90% jsou to kola.[/i]


Na 90% jsou to kola.[/i]
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 315
- Registrován: sob 10.04.2004 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 507
- Registrován: čtv 28.10.2004 00:00
- Bydliště: Sušice / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
martinmasat - az budes vedet neco s tema zamkama, tak se mi prosim ozvi.
Tak jsme dneska vyresil tu nadrz. Uz je to opraveny, bratranec to udelal - prej to bylo jenom nejak vypojeni. Tak diky mockrat za radu..
S tema kolama - nachaval jsem je vyvazit, klepani bylo pryc ale tak po 500 km je tu znova. Na sezonu poridim poradny kola tak snad to bude lepsi.. Diky vsem za radu!!!! Do toho zamku nejde dat klic, ale nastesti porad funguje central... Jeste jednou dekuji...
Tak jsme dneska vyresil tu nadrz. Uz je to opraveny, bratranec to udelal - prej to bylo jenom nejak vypojeni. Tak diky mockrat za radu..
S tema kolama - nachaval jsem je vyvazit, klepani bylo pryc ale tak po 500 km je tu znova. Na sezonu poridim poradny kola tak snad to bude lepsi.. Diky vsem za radu!!!! Do toho zamku nejde dat klic, ale nastesti porad funguje central... Jeste jednou dekuji...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
vir2l píše:a kolikatky tam mas kola?? necpete na e32ku 17ky a vis.. zkurvi to auto
To je pouze chiméra. Uvědomte si, že vrcholem byly 16tky na 750iL, a to ještě za příplatek. Na příbuzném podvozku měla větší kola jenom M5 (ta měla 17") a tam se prostě počítá s tím, že jsou adekvátní motoru a podvozku a majitel na nějakou tu korunu nehledí.
Abych tu zase nepsal nějaký litanie... prostě každá sranda něco stojí. A stejně je tomu i s kolama 17" a výš. Guma díky nízkému boku skoro netlumí, auto s ní snese větší boční přetížení a díky poskytované jistotě to člověk taky víckrát využívá. Opotřebení podvozku s každým přidaným palcem na kolech a tím pádem nižším bokem gumy násobně stoupá, a tak kdo chce jezdit na 17" a mít pokoj, musí investovat do kvalitních kol, jezdit tam, kde kvalitně vyvažují a do podvozku musí pustit tak dvacku ročně. Kdo na to nemá, tak a? se na tu velkou parádu vysere, jezdí si v pohodlí a to, co by měnil příští rok, ho čeká na výměnu až za další dva.
Bludy o tom, že se tím zkurví auto, bych ale zas tak nešířil, je to jenom polopravda, kterou se občas my chudší čeští majitelé bavorů, kteří nedokážeme svým autům dát tu péči, kterou by si zasloužila, pomáháme utěšit.

P.S.: Mám rád jistotu, kterou mi poskytují 235/45/17" , ale abych pravdu řekl, stejně nejlepší pocit z toho, jak podvozek pracuje i na krátkých příčných nerovnostech a v kolejích mám z kombinace 205 vpředu / 225 vzadu v rozměru 15".
P.P.S.: Už je to zase litanie

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
Jason píše:Jo, takze myslis ze je lepsi tam nechat ty 15´5?! Nebo jaky jsou na to nejvhodnejsi?! Ja jsem ho koupil nedavno, ja s tim nemam zadny zkusenosti, budu rad za kazdou radu..
Na metrický disky, což je výmysl z let osmdesátých, přetrvávající do let devadesátých bude nejlepší zapomenout a co nejdřív je vyměnit za standardní rozměr 15" až 18" podle uvážení. Na tyhle disky jsou k mání pouze speciální atypické gumy, které jsou nejen příšerně drahé, ale také od doby svého vzniku nikam nepokročily. A koupit si za cenu dnešní prvotřídní Pirellky v 18" takovou šlupku, to si nejeden soudruh rozmyslí
