Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Převodovka

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
martinmasat
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: sob 10.04.2004 00:00

#1 Příspěvek od martinmasat »

Je velká práce měnit převodovku u E32 750iL - Automat. Co všechno musím rozebrat vyndat atd?
Ivo
Registrovaný
Příspěvky: 783
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Trvalé
Klubové ID: 2253
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Ivo »

zeptej se Radka 750 ten to dělal tak to zná
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od darmon »

martinmasat píše:Je velká práce měnit převodovku u E32 750iL - Automat. Co všechno musím rozebrat vyndat atd?
neni to zas takovy terno, bentley to ma hezky pokryty
Anonymous

#4 Příspěvek od Anonymous »

kluci aspon napište proč to musíte měnit rád bych to taky věděl :wink:
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#5 Příspěvek od Radek »

martinmasat píše:Je velká práce měnit převodovku u E32 750iL - Automat. Co všechno musím rozebrat vyndat atd?
Ja to delal dva dny. 2x vyndat a 1x nandat. Musi se sundat vyfuk,odpojit kardat,nezapomenou odpojit od chladice a povolit merku. Pak uz jenom samotny sroby na almare, k nekterym je opravdu dost spatnej pristup a dej si pozor na to, ze na almare nejsou vsechny srouby stejna velikost.
martinmasat
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: sob 10.04.2004 00:00

#6 Příspěvek od martinmasat »

Měním to protože sem dělal kraviny a nevyměnil sem olej a pak to dopadá tak že to jezdí jen na zpátečku. už tu starou almaru mám skoro vyndanou drží ji poslední šroub a když sem z ní vypouštěl olej tak z toho vyteklo asi 8 litrů a patří cca 4 (3,5) no předchozí majitel to trochu přelejval. Ten olej byl ůplně spálenej smrděl a na spodku olejové vany u těch magnetů byly moc sračky. Dám vám radu moc nehrabte nebo dopadnete jako já sice to byla prdel ale ta výměna je taky docela prdel. Jeslti někdo máte díly na E32 tak neváhejte a pište co máte určitě se ozvu.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od darmon »

martinmasat píše:vypouštěl olej tak z toho vyteklo asi 8 litrů a patří cca 4 (3,5) no předchozí majitel to trochu přelejval.
neprelejval, tak to je spravne, tri litry (3.5 u 24ky) je mnozstvi oleje na vymenu, nikdy se nemeni celej, protoze nevytece z menice a od cerpadla k chladici.
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#8 Příspěvek od Fugo »

spíš napiš co potřebuješ, teď jsme rozebírali jednu 7.
martinmasat
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: sob 10.04.2004 00:00

#9 Příspěvek od martinmasat »

Fugo píše:spíš napiš co potřebuješ, teď jsme rozebírali jednu 7.
No potrebuju toho hodne odkud jsi? ze by sme se sesli a ja si koupil to co potrebuju.
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Klubové ID: 178
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od RedBaron »

martinmasat píše:Měním to protože sem dělal kraviny a nevyměnil sem olej a pak to dopadá tak že to jezdí jen na zpátečku. už tu starou almaru mám skoro vyndanou drží ji poslední šroub a když sem z ní vypouštěl olej tak z toho vyteklo asi 8 litrů a patří cca 4 (3,5) no předchozí majitel to trochu přelejval. Ten olej byl ůplně spálenej smrděl a na spodku olejové vany u těch magnetů byly moc sračky. Dám vám radu moc nehrabte nebo dopadnete jako já sice to byla prdel ale ta výměna je taky docela prdel. Jeslti někdo máte díly na E32 tak neváhejte a pište co máte určitě se ozvu.
Tohle jsi neudělal hrabáním, ten olej už tam musel bejt setsakramentsky dlouho, spáleninou je smrdět když ho tam někdo nechal sto tisíc bez výměny.
Anonymous

#11 Příspěvek od Anonymous »

No myslel sem ze tim hrabanim sem to dodelal kdybych jezdil normalne tak to treba jeste neco vydrzi.
Doktor7
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: pon 02.08.2004 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Doktor7 »

Radek píše:
martinmasat píše:Je velká práce měnit převodovku u E32 750iL - Automat. Co všechno musím rozebrat vyndat atd?
Ja to delal dva dny. 2x vyndat a 1x nandat. Musi se sundat vyfuk,odpojit kardat,nezapomenou odpojit od chladice a povolit merku. Pak uz jenom samotny sroby na almare, k nekterym je opravdu dost spatnej pristup a dej si pozor na to, ze na almare nejsou vsechny srouby stejna velikost.
2x vyndat,1x nandat ? Takže tyeď ji máš venku , A jak to jezdí ? :-)))
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od darmon »

Doktor7 píše:
Radek píše:
martinmasat píše:Je velká práce měnit převodovku u E32 750iL - Automat. Co všechno musím rozebrat vyndat atd?
Ja to delal dva dny. 2x vyndat a 1x nandat. Musi se sundat vyfuk,odpojit kardat,nezapomenou odpojit od chladice a povolit merku. Pak uz jenom samotny sroby na almare, k nekterym je opravdu dost spatnej pristup a dej si pozor na to, ze na almare nejsou vsechny srouby stejna velikost.
2x vyndat,1x nandat ? Takže tyeď ji máš venku , A jak to jezdí ? :-)))
na volnobeh dobre, jinak to stoji zaprd a moc to netahne :D
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#14 Příspěvek od Radek »

Doktor7 píše:
Radek píše:
martinmasat píše:Je velká práce měnit převodovku u E32 750iL - Automat. Co všechno musím rozebrat vyndat atd?
Ja to delal dva dny. 2x vyndat a 1x nandat. Musi se sundat vyfuk,odpojit kardat,nezapomenou odpojit od chladice a povolit merku. Pak uz jenom samotny sroby na almare, k nekterym je opravdu dost spatnej pristup a dej si pozor na to, ze na almare nejsou vsechny srouby stejna velikost.
2x vyndat,1x nandat ? Takže tyeď ji máš venku , A jak to jezdí ? :-)))
Takze vysvetlim :wink: 1x vyndani "nove" almary z auta co mam na ND 1x vyndani "stare" almyry z auta kterym jezdim = 2x vyndani no a 1x nandani "nove" almary do auta kterym jezdim :wink:
Doktor7
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: pon 02.08.2004 00:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Doktor7 »

To nebylo myšleno špatně, jen jsem počítal a nějak mi to nevycházelo... Ale napadlo mne, že to je nějakej zlepšovák :-) :-) :-) Ale teˇ%d už je mi to jasný!! Takže máš teď auto na ND bez motoru, motor je na dvorku, na volnoběh to frčí jako raketa a v autě máíš fungl staronovej motor :-) Ach zoooooo, aber das ist nicht normal. Ja das ist super :-)
Radek píše:
Doktor7 píše:
Radek píše: Ja to delal dva dny. 2x vyndat a 1x nandat. Musi se sundat vyfuk,odpojit kardat,nezapomenou odpojit od chladice a povolit merku. Pak uz jenom samotny sroby na almare, k nekterym je opravdu dost spatnej pristup a dej si pozor na to, ze na almare nejsou vsechny srouby stejna velikost.
2x vyndat,1x nandat ? Takže tyeď ji máš venku , A jak to jezdí ? :-)))
Takze vysvetlim :wink: 1x vyndani "nove" almary z auta co mam na ND 1x vyndani "stare" almyry z auta kterym jezdim = 2x vyndani no a 1x nandani "nove" almary do auta kterym jezdim :wink:
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od darmon »

chapeme , jen si delame prdel
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#17 Příspěvek od Radek »

darmon píše:chapeme , jen si delame prdel
chapu jen vysvetluji :wink:
Odpovědět