Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Start a motor - 635dA Coupe
Start motoru BMW 635dA Coupe se při otevřených dveřích či okénku podobá startu klasické nafty, Grrn, gr gr gr gr gr, motor nevibruje, vrní plynule jak studený tak teplý, při prošlápnutí stále klasická nafta.
Tady dám plně za pravdu odpůrcům nafty, ale to je pouze stav v klidu, rozjezd je fatální ....
Tady dám plně za pravdu odpůrcům nafty, ale to je pouze stav v klidu, rozjezd je fatální ....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1338
- Registrován: pon 19.05.2008 00:00
- Bydliště: Brno-venkov
- Klubové ID: 1845
- Kontaktovat uživatele:
Hehe a tím se snažíš dokázat coRG píše:Start motoru BMW 635dA Coupe se při otevřených dveřích či okénku podobá startu klasické nafty, Grrn, gr gr gr gr gr, motor nevibruje, vrní plynule jak studený tak teplý, při prošlápnutí stále klasická nafta.
Tady dám plně za pravdu odpůrcům nafty, ale to je pouze stav v klidu, rozjezd je fatální ....






-
- Registrovaný
- Příspěvky: 366
- Registrován: úte 14.08.2007 00:00
- Bydliště: Blízko Prahy:-)
- Kontaktovat uživatele:
Nevím, co je na 6 čistokrevně sportovního, že by dvě tuny oceli? Šestka patří na dálnici, kde má polikat hodně kilometrů a tam se nafta hodí suprově.eXhumator píše:Hehe a tím se snažíš dokázat coRG píše:Start motoru BMW 635dA Coupe se při otevřených dveřích či okénku podobá startu klasické nafty, Grrn, gr gr gr gr gr, motor nevibruje, vrní plynule jak studený tak teplý, při prošlápnutí stále klasická nafta.
Tady dám plně za pravdu odpůrcům nafty, ale to je pouze stav v klidu, rozjezd je fatální ....![]()
![]()
možná kdyby si se někdy svezl v 645i, 650i bo rovnou M6 rychle by si změnil názor
Podle mě se do takovýho čistokrevnýho sporťáku jako je ''šestka'' prostě nafta nehodí a nikdy hodit nebude!!! Kdybych chtěl sazomet tak max. až budu v letech a budu mět vlastní rodinu, ale to bych nejezdil 6er ale takovou 530d Touring ale zase nikdy automat
![]()
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1338
- Registrován: pon 19.05.2008 00:00
- Bydliště: Brno-venkov
- Klubové ID: 1845
- Kontaktovat uživatele:
Ale já píšu sportovní, a tím nemyslím závodní odlehčenej speciál na bázi CSL, 6er je sporťák hlavně designově, a vyšší váhu hravě dožene svým výkonem, možná proto se taky nikdy nedával do šestek motor 2.0i a 2.5i jedině silnější
Jinak trend cpaní nafty do všeho co jede uuž mě fakt s*re, už s tím začalo i Porsche který do nedávna nic jinýho než benzín neznalo..., zachvlu snad budou lítat saze i z Ferrari

Jinak trend cpaní nafty do všeho co jede uuž mě fakt s*re, už s tím začalo i Porsche který do nedávna nic jinýho než benzín neznalo..., zachvlu snad budou lítat saze i z Ferrari


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 366
- Registrován: úte 14.08.2007 00:00
- Bydliště: Blízko Prahy:-)
- Kontaktovat uživatele:
Píšeš čistokrevně sportovní, což prostě není a nepiš, že píšeš sportovní, když píšeš čistokrevně sportovníeXhumator píše:Ale já píšu sportovní, a tím nemyslím závodní odlehčenej speciál na bázi CSL, 6er je sporťák hlavně designově, a vyšší váhu hravě dožene svým výkonem, možná proto se taky nikdy nedával do šestek motor 2.0i a 2.5i jedině silnější
Jinak trend cpaní nafty do všeho co jede uuž mě fakt s*re, už s tím začalo i Porsche který do nedávna nic jinýho než benzín neznalo..., zachvlu snad budou lítat saze i z Ferrari![]()

A nevím, ale z novejch dieselů saze nelítaj

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1338
- Registrován: pon 19.05.2008 00:00
- Bydliště: Brno-venkov
- Klubové ID: 1845
- Kontaktovat uživatele:
Nechytej mě za každý slovoMartyE30 píše:Píšeš čistokrevně sportovní, což prostě není a nepiš, že píšeš sportovní, když píšeš čistokrevně sportovníeXhumator píše:Ale já píšu sportovní, a tím nemyslím závodní odlehčenej speciál na bázi CSL, 6er je sporťák hlavně designově, a vyšší váhu hravě dožene svým výkonem, možná proto se taky nikdy nedával do šestek motor 2.0i a 2.5i jedině silnější
Jinak trend cpaní nafty do všeho co jede uuž mě fakt s*re, už s tím začalo i Porsche který do nedávna nic jinýho než benzín neznalo..., zachvlu snad budou lítat saze i z Ferrari![]()
![]()
A nevím, ale z novejch dieselů saze nelítaj




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 366
- Registrován: úte 14.08.2007 00:00
- Bydliště: Blízko Prahy:-)
- Kontaktovat uživatele:
Btw. já diesel nikdy neměl, jen mi přijde ta nesnášenlivost vůči nim neadekvátní, protože diesely v BMW jsou fakt perfektní.eXhumator píše:Nechytej mě za každý slovoMartyE30 píše:Píšeš čistokrevně sportovní, což prostě není a nepiš, že píšeš sportovní, když píšeš čistokrevně sportovníeXhumator píše:Ale já píšu sportovní, a tím nemyslím závodní odlehčenej speciál na bázi CSL, 6er je sporťák hlavně designově, a vyšší váhu hravě dožene svým výkonem, možná proto se taky nikdy nedával do šestek motor 2.0i a 2.5i jedině silnější
Jinak trend cpaní nafty do všeho co jede uuž mě fakt s*re, už s tím začalo i Porsche který do nedávna nic jinýho než benzín neznalo..., zachvlu snad budou lítat saze i z Ferrari![]()
![]()
A nevím, ale z novejch dieselů saze nelítaj![]()
jednou diesel vždycky diesel, já tohle fakt nemusím...,ale to je každýho názor, třeba si jezděte na plyn
![]()
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
635 je dobrej motor, ovšem jeho chovani na volnoběh je fakt hrozné, trochu tomu pomáhá aditivovat naftu. Ja osobně bych si to nekoupil ani nahodou když existujou tak krásny motorizace a taková 745i na plyn ma uplně jiny provozni naklady než 635d, nicmeně kdyby to bmw nevyrabělo udělali by chybu, ted se planuje nafta i do Z4 a je to jednoduchy, přijde zakaznik a řekne chcu naftovy coupe, bmw řekne nemáme, tak jde do audi.