Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Start a motor - 635dA Coupe

Vše o o E24, E63/E64, F06, F12/F13, G32
Odpovědět
Zpráva
Autor
RG
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: čtv 01.05.2008 00:00
Bydliště: ČR

#1 Příspěvek od RG »

Start motoru BMW 635dA Coupe se při otevřených dveřích či okénku podobá startu klasické nafty, Grrn, gr gr gr gr gr, motor nevibruje, vrní plynule jak studený tak teplý, při prošlápnutí stále klasická nafta.

Tady dám plně za pravdu odpůrcům nafty, ale to je pouze stav v klidu, rozjezd je fatální ....
///Mates
Registrovaný
Příspěvky: 1338
Registrován: pon 19.05.2008 00:00
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od ///Mates »

RG píše:Start motoru BMW 635dA Coupe se při otevřených dveřích či okénku podobá startu klasické nafty, Grrn, gr gr gr gr gr, motor nevibruje, vrní plynule jak studený tak teplý, při prošlápnutí stále klasická nafta.

Tady dám plně za pravdu odpůrcům nafty, ale to je pouze stav v klidu, rozjezd je fatální ....


Hehe a tím se snažíš dokázat co :?: :!: :roll: možná kdyby si se někdy svezl v 645i, 650i bo rovnou M6 rychle by si změnil názor :wink: Podle mě se do takovýho čistokrevnýho sporťáku jako je ''šestka'' prostě nafta nehodí a nikdy hodit nebude!!! Kdybych chtěl sazomet tak max. až budu v letech a budu mět vlastní rodinu, ale to bych nejezdil 6er ale takovou 530d Touring ale zase nikdy automat 8) :D
MartyE30
Registrovaný
Příspěvky: 366
Registrován: úte 14.08.2007 00:00
Bydliště: Blízko Prahy:-)
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od MartyE30 »

eXhumator píše:
RG píše:Start motoru BMW 635dA Coupe se při otevřených dveřích či okénku podobá startu klasické nafty, Grrn, gr gr gr gr gr, motor nevibruje, vrní plynule jak studený tak teplý, při prošlápnutí stále klasická nafta.

Tady dám plně za pravdu odpůrcům nafty, ale to je pouze stav v klidu, rozjezd je fatální ....


Hehe a tím se snažíš dokázat co :?: :!: :roll: možná kdyby si se někdy svezl v 645i, 650i bo rovnou M6 rychle by si změnil názor :wink: Podle mě se do takovýho čistokrevnýho sporťáku jako je ''šestka'' prostě nafta nehodí a nikdy hodit nebude!!! Kdybych chtěl sazomet tak max. až budu v letech a budu mět vlastní rodinu, ale to bych nejezdil 6er ale takovou 530d Touring ale zase nikdy automat 8) :D


Nevím, co je na 6 čistokrevně sportovního, že by dvě tuny oceli? Šestka patří na dálnici, kde má polikat hodně kilometrů a tam se nafta hodí suprově.
///Mates
Registrovaný
Příspěvky: 1338
Registrován: pon 19.05.2008 00:00
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od ///Mates »

Ale já píšu sportovní, a tím nemyslím závodní odlehčenej speciál na bázi CSL, 6er je sporťák hlavně designově, a vyšší váhu hravě dožene svým výkonem, možná proto se taky nikdy nedával do šestek motor 2.0i a 2.5i jedině silnější
Jinak trend cpaní nafty do všeho co jede uuž mě fakt s*re, už s tím začalo i Porsche který do nedávna nic jinýho než benzín neznalo..., zachvlu snad budou lítat saze i z Ferrari :mad: :evil:
MartyE30
Registrovaný
Příspěvky: 366
Registrován: úte 14.08.2007 00:00
Bydliště: Blízko Prahy:-)
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od MartyE30 »

eXhumator píše:Ale já píšu sportovní, a tím nemyslím závodní odlehčenej speciál na bázi CSL, 6er je sporťák hlavně designově, a vyšší váhu hravě dožene svým výkonem, možná proto se taky nikdy nedával do šestek motor 2.0i a 2.5i jedině silnější
Jinak trend cpaní nafty do všeho co jede uuž mě fakt s*re, už s tím začalo i Porsche který do nedávna nic jinýho než benzín neznalo..., zachvlu snad budou lítat saze i z Ferrari :mad: :evil:


Píšeš čistokrevně sportovní, což prostě není a nepiš, že píšeš sportovní, když píšeš čistokrevně sportovní :lol:

A nevím, ale z novejch dieselů saze nelítaj :P
///Mates
Registrovaný
Příspěvky: 1338
Registrován: pon 19.05.2008 00:00
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od ///Mates »

MartyE30 píše:
eXhumator píše:Ale já píšu sportovní, a tím nemyslím závodní odlehčenej speciál na bázi CSL, 6er je sporťák hlavně designově, a vyšší váhu hravě dožene svým výkonem, možná proto se taky nikdy nedával do šestek motor 2.0i a 2.5i jedině silnější
Jinak trend cpaní nafty do všeho co jede uuž mě fakt s*re, už s tím začalo i Porsche který do nedávna nic jinýho než benzín neznalo..., zachvlu snad budou lítat saze i z Ferrari :mad: :evil:


Píšeš čistokrevně sportovní, což prostě není a nepiš, že píšeš sportovní, když píšeš čistokrevně sportovní :lol:

A nevím, ale z novejch dieselů saze nelítaj :P


Nechytej mě za každý slovo :oops: :D jednou diesel vždycky diesel, já tohle fakt nemusím...,ale to je každýho názor, třeba si jezděte na plyn :evil: :P
MartyE30
Registrovaný
Příspěvky: 366
Registrován: úte 14.08.2007 00:00
Bydliště: Blízko Prahy:-)
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od MartyE30 »

eXhumator píše:
MartyE30 píše:
eXhumator píše:Ale já píšu sportovní, a tím nemyslím závodní odlehčenej speciál na bázi CSL, 6er je sporťák hlavně designově, a vyšší váhu hravě dožene svým výkonem, možná proto se taky nikdy nedával do šestek motor 2.0i a 2.5i jedině silnější
Jinak trend cpaní nafty do všeho co jede uuž mě fakt s*re, už s tím začalo i Porsche který do nedávna nic jinýho než benzín neznalo..., zachvlu snad budou lítat saze i z Ferrari :mad: :evil:


Píšeš čistokrevně sportovní, což prostě není a nepiš, že píšeš sportovní, když píšeš čistokrevně sportovní :lol:

A nevím, ale z novejch dieselů saze nelítaj :P


Nechytej mě za každý slovo :oops: :D jednou diesel vždycky diesel, já tohle fakt nemusím...,ale to je každýho názor, třeba si jezděte na plyn :evil: :P


Btw. já diesel nikdy neměl, jen mi přijde ta nesnášenlivost vůči nim neadekvátní, protože diesely v BMW jsou fakt perfektní.
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#8 Příspěvek od Maxiczech »

Nafta patří do kamen.. :twisted:
BK
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: čtv 18.10.2007 00:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od BK »

A proč ji teda Audi dává do DTM v Le Mans a vyhrává s tím 12 válcem? :D
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#10 Příspěvek od Maxiczech »

Protože Audi nemají motory, ale kamna.. :twisted:
A kdo ví, co lejou do tý ropy. Pochybuji, že klasická nafta natrhne prdel benzínu, myslím v tom samém obsahu. Nebo se mejlim? :?
BK
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: čtv 18.10.2007 00:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od BK »

Nevím, nevím čéče, ale myslím že palivem to nebude :D :D :D
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od matal Moderátor »

MOD Matal: tohle je servisní sekce, zdržte se OT..!!!
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od JaraX »

635 je dobrej motor, ovšem jeho chovani na volnoběh je fakt hrozné, trochu tomu pomáhá aditivovat naftu. Ja osobně bych si to nekoupil ani nahodou když existujou tak krásny motorizace a taková 745i na plyn ma uplně jiny provozni naklady než 635d, nicmeně kdyby to bmw nevyrabělo udělali by chybu, ted se planuje nafta i do Z4 a je to jednoduchy, přijde zakaznik a řekne chcu naftovy coupe, bmw řekne nemáme, tak jde do audi.
Jarouch
Registrovaný
Příspěvky: 525
Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Praha

#14 Příspěvek od Jarouch »

Měl jsem možnost zkusit 650Ci a 635d a nafta naprostá nuda neříkam to jako odpůrce nafty ale je to tak.. nafta jela za 10,5l a 650 od 11,5 do 12,9 u obou svižná jízda... ale hlavně ten pocit byl někde jinde v tomto autě rozhodně ne! :roll:
Odpovědět