Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Start a motor - 635dA Coupe
Start motoru BMW 635dA Coupe se při otevřených dveřích či okénku podobá startu klasické nafty, Grrn, gr gr gr gr gr, motor nevibruje, vrní plynule jak studený tak teplý, při prošlápnutí stále klasická nafta.
Tady dám plně za pravdu odpůrcům nafty, ale to je pouze stav v klidu, rozjezd je fatální ....
Tady dám plně za pravdu odpůrcům nafty, ale to je pouze stav v klidu, rozjezd je fatální ....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1338
- Registrován: pon 19.05.2008 00:00
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
RG píše:Start motoru BMW 635dA Coupe se při otevřených dveřích či okénku podobá startu klasické nafty, Grrn, gr gr gr gr gr, motor nevibruje, vrní plynule jak studený tak teplý, při prošlápnutí stále klasická nafta.
Tady dám plně za pravdu odpůrcům nafty, ale to je pouze stav v klidu, rozjezd je fatální ....
Hehe a tím se snažíš dokázat co






-
- Registrovaný
- Příspěvky: 366
- Registrován: úte 14.08.2007 00:00
- Bydliště: Blízko Prahy:-)
- Kontaktovat uživatele:
eXhumator píše:RG píše:Start motoru BMW 635dA Coupe se při otevřených dveřích či okénku podobá startu klasické nafty, Grrn, gr gr gr gr gr, motor nevibruje, vrní plynule jak studený tak teplý, při prošlápnutí stále klasická nafta.
Tady dám plně za pravdu odpůrcům nafty, ale to je pouze stav v klidu, rozjezd je fatální ....
Hehe a tím se snažíš dokázat co![]()
![]()
možná kdyby si se někdy svezl v 645i, 650i bo rovnou M6 rychle by si změnil názor
Podle mě se do takovýho čistokrevnýho sporťáku jako je ''šestka'' prostě nafta nehodí a nikdy hodit nebude!!! Kdybych chtěl sazomet tak max. až budu v letech a budu mět vlastní rodinu, ale to bych nejezdil 6er ale takovou 530d Touring ale zase nikdy automat
![]()
Nevím, co je na 6 čistokrevně sportovního, že by dvě tuny oceli? Šestka patří na dálnici, kde má polikat hodně kilometrů a tam se nafta hodí suprově.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1338
- Registrován: pon 19.05.2008 00:00
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Ale já píšu sportovní, a tím nemyslím závodní odlehčenej speciál na bázi CSL, 6er je sporťák hlavně designově, a vyšší váhu hravě dožene svým výkonem, možná proto se taky nikdy nedával do šestek motor 2.0i a 2.5i jedině silnější
Jinak trend cpaní nafty do všeho co jede uuž mě fakt s*re, už s tím začalo i Porsche který do nedávna nic jinýho než benzín neznalo..., zachvlu snad budou lítat saze i z Ferrari

Jinak trend cpaní nafty do všeho co jede uuž mě fakt s*re, už s tím začalo i Porsche který do nedávna nic jinýho než benzín neznalo..., zachvlu snad budou lítat saze i z Ferrari


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 366
- Registrován: úte 14.08.2007 00:00
- Bydliště: Blízko Prahy:-)
- Kontaktovat uživatele:
eXhumator píše:Ale já píšu sportovní, a tím nemyslím závodní odlehčenej speciál na bázi CSL, 6er je sporťák hlavně designově, a vyšší váhu hravě dožene svým výkonem, možná proto se taky nikdy nedával do šestek motor 2.0i a 2.5i jedině silnější
Jinak trend cpaní nafty do všeho co jede uuž mě fakt s*re, už s tím začalo i Porsche který do nedávna nic jinýho než benzín neznalo..., zachvlu snad budou lítat saze i z Ferrari![]()
Píšeš čistokrevně sportovní, což prostě není a nepiš, že píšeš sportovní, když píšeš čistokrevně sportovní

A nevím, ale z novejch dieselů saze nelítaj

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1338
- Registrován: pon 19.05.2008 00:00
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
MartyE30 píše:eXhumator píše:Ale já píšu sportovní, a tím nemyslím závodní odlehčenej speciál na bázi CSL, 6er je sporťák hlavně designově, a vyšší váhu hravě dožene svým výkonem, možná proto se taky nikdy nedával do šestek motor 2.0i a 2.5i jedině silnější
Jinak trend cpaní nafty do všeho co jede uuž mě fakt s*re, už s tím začalo i Porsche který do nedávna nic jinýho než benzín neznalo..., zachvlu snad budou lítat saze i z Ferrari![]()
Píšeš čistokrevně sportovní, což prostě není a nepiš, že píšeš sportovní, když píšeš čistokrevně sportovní![]()
A nevím, ale z novejch dieselů saze nelítaj
Nechytej mě za každý slovo




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 366
- Registrován: úte 14.08.2007 00:00
- Bydliště: Blízko Prahy:-)
- Kontaktovat uživatele:
eXhumator píše:MartyE30 píše:eXhumator píše:Ale já píšu sportovní, a tím nemyslím závodní odlehčenej speciál na bázi CSL, 6er je sporťák hlavně designově, a vyšší váhu hravě dožene svým výkonem, možná proto se taky nikdy nedával do šestek motor 2.0i a 2.5i jedině silnější
Jinak trend cpaní nafty do všeho co jede uuž mě fakt s*re, už s tím začalo i Porsche který do nedávna nic jinýho než benzín neznalo..., zachvlu snad budou lítat saze i z Ferrari![]()
Píšeš čistokrevně sportovní, což prostě není a nepiš, že píšeš sportovní, když píšeš čistokrevně sportovní![]()
A nevím, ale z novejch dieselů saze nelítaj
Nechytej mě za každý slovo![]()
jednou diesel vždycky diesel, já tohle fakt nemusím...,ale to je každýho názor, třeba si jezděte na plyn
![]()
Btw. já diesel nikdy neměl, jen mi přijde ta nesnášenlivost vůči nim neadekvátní, protože diesely v BMW jsou fakt perfektní.
635 je dobrej motor, ovšem jeho chovani na volnoběh je fakt hrozné, trochu tomu pomáhá aditivovat naftu. Ja osobně bych si to nekoupil ani nahodou když existujou tak krásny motorizace a taková 745i na plyn ma uplně jiny provozni naklady než 635d, nicmeně kdyby to bmw nevyrabělo udělali by chybu, ted se planuje nafta i do Z4 a je to jednoduchy, přijde zakaznik a řekne chcu naftovy coupe, bmw řekne nemáme, tak jde do audi.