Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Olajz
Registrovaný
Příspěvky: 70 Registrován: pon 11.12.2006 01:00
Bydliště: Rohatec
Kontaktovat uživatele:
#1
Příspěvek
od Olajz » ned 12.02.2012 17:10
Ahoj, prosím o pomoc s mojí X5.motor mi na volnoběh jede normálně ale při přidání plynu se zastaví cca ve 4000 ot. a dál nejde vytočit dokut neuberu kousek plynu.přitom je objevuje střílení a vypíše závadu P0011 - A Camshaft position - Timing over-Advanced or system preformance Bank1.u toho se umí ještě objevit závada P0171 směs příliš chudá Bank1.prosím poraďte mi po čem jít.je tam už spousta věcí vyměněných a už si nevím vůbec rady..
BMWX5power
Registrovaný
Příspěvky: 1506 Registrován: sob 16.02.2008 01:00
Bydliště: Pacov
Klubové ID: 1795
#2
Příspěvek
od BMWX5power » ned 12.02.2012 17:56
Snímač polohy vačky
BMW e66 745Li
BMW e53 X5 3.0D
Olajz
Registrovaný
Příspěvky: 70 Registrován: pon 11.12.2006 01:00
Bydliště: Rohatec
Kontaktovat uživatele:
#3
Příspěvek
od Olajz » ned 12.02.2012 18:08
snímač nový.přestavovák vačky nový,palivový filtr nový,rozvody taky nové...
Player1
Registrovaný
Příspěvky: 1474 Registrován: úte 30.08.2005 00:00
Bydliště: Šternberk
Klubové ID: 754
Kontaktovat uživatele:
#4
Příspěvek
od Player1 » ned 12.02.2012 22:18
Jak je na tom výfuk? Tohle mi dělaly ucpaný katalyzátory. Stačilo povolit pedál a šlo to dál. Nakonec se ucpaly úplně, tak šly ven.
signum
Registrovaný
Příspěvky: 120 Registrován: pon 19.09.2005 00:00
Bydliště: Praha
#5
Příspěvek
od signum » pon 13.02.2012 01:22
Měl jsem něco podobného a byla to váha vzduchu. Zkus ji odpojit a uvidíš. A to byla podle diagnostiky v toleranci.
Olajz
Registrovaný
Příspěvky: 70 Registrován: pon 11.12.2006 01:00
Bydliště: Rohatec
Kontaktovat uživatele:
#6
Příspěvek
od Olajz » pon 13.02.2012 15:14
Katy už mě taky napadly tak jsou pro jistotu venku.váha taky nic