Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E30+M5 3,8 twin turbo

upravené vozy :)
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#1 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

kdyz jsou tu ty vymeny motoru :-)))

Tarjei from Norway dynoed his E30 to 1048hp @ 1055nm today. Worlds most powerfull E30 so far.

vic info na http://www.ssperformance.no/e30.htm

dalsi e30 se singl mazlem, taky kolem 1000PS, k tomu uz zmerena e30 Andreas cca 900PS, myslim, ze tohle leto bude tam na severu na srazech horko :wink:
Přílohy
M5e303_8twin.jpg
M5e303_8twin.jpg (53.63 KiB) Zobrazeno 5232 x
m5e30singl1000.jpg
m5e30singl1000.jpg (72.15 KiB) Zobrazeno 5229 x
“Ability is what you're capable of doing.”
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od RuDoSh »

jsou to blazni! :-)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#3 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

nn, zasrany čipaři :lol:
“Ability is what you're capable of doing.”
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

#4 Příspěvek od kosh »

ten motor čipli až z toho zmodral
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od RuDoSh »

Hanz píše:nn, zasrany čipaři :lol:


ten motor po tom cipu nejak nabobtnal :lol:
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Baxon »

šílenej masakr v takovým autíčku :)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#7 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

vono tech masakru je daleko vic posledni dobou :wink: treba tady se pri sklonenym motoru nevesla turba, tak proste motor postavili :-) VS Motor ze Svedska "e34 3,8 M5 1100PS+ motor"
Přílohy
M5singlVS.jpg
M5singlVS.jpg (56.06 KiB) Zobrazeno 5172 x
“Ability is what you're capable of doing.”
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#8 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

a kde mas ty projektik?
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#9 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

dalsi pocin od VS Motor :-)
cele info: http://zatzy.com/showthread.php?t=255428

Motor Volume 3.9l,
2 x Turbonetics T66BB turbo,
VS exhaust manifold,
carbonfibre intake manifold with single plenum VS/Fibervac,
Ported head with custom VS Camshafts
Autronic Sm2 management with Msd Dis 4
1640cc injectors

Engine Torque Output (on an engine dyno)

3000 rpm - 420Nm with 0.2 bar
4000 rpm - 510Nm with 0.3 bar
5000 rpm - 900Nm with1.2 bar
6000 rpm - 1610Nm with 2.3 bar

Power 1422Hk/6700rpm Torque 1610Nm/6000rpm
Přílohy
e36_VS_twin.jpg
e36_VS_twin.jpg (120.23 KiB) Zobrazeno 5120 x
“Ability is what you're capable of doing.”
major
Registrovaný
Příspěvky: 1117
Registrován: stř 06.04.2005 00:00
Bydliště: UL

#10 Příspěvek od major »

Hanz píše:dalsi pocin od VS Motor :-)
cele info: http://zatzy.com/showthread.php?t=255428

Motor Volume 3.9l,
2 x Turbonetics T66BB turbo,
VS exhaust manifold,
carbonfibre intake manifold with single plenum VS/Fibervac,
Ported head with custom VS Camshafts
Autronic Sm2 management with Msd Dis 4
1640cc injectors

Engine Torque Output (on an engine dyno)

3000 rpm - 420Nm with 0.2 bar
4000 rpm - 510Nm with 0.3 bar
5000 rpm - 900Nm with1.2 bar
6000 rpm - 1610Nm with 2.3 bar

Power 1422Hk/6700rpm Torque 1610Nm/6000rpm
To jsem sice již viděl, ale je to prostě bomba 8O :D
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od RuDoSh »

by me zajimalo z ceho je prevodovka a zbytek co zvladne 1610Nm 8O
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#12 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

prevodovky jsou zavodni Getrag a pod, naprava z pickupu (pevna) a kardany z vlaken nebo silnejsi ocelove... jeste 900PS zvlada e34 M5 difec... pak je problem s celkovou pevnosti napravy (klec se trha, ulozeni se vytrhne z kastle a pod)
“Ability is what you're capable of doing.”
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#13 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Hanz píše:prevodovky jsou zavodni Getrag a pod, naprava z pickupu (pevna) a kardany z vlaken nebo silnejsi ocelove... jeste 900PS zvlada e34 M5 difec... pak je problem s celkovou pevnosti napravy (klec se trha, ulozeni se vytrhne z kastle a pod)


rekl bych ze difec je spis o kroutaku nez o konich
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA

#14 Příspěvek od DOEMIXXX »

Borci!!!Ukrutny psycho je ten motor a ty hodnoty co z nej vymackly...
EsoRimr
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pon 21.05.2007 00:00
Bydliště: Prágl Východ

#15 Příspěvek od EsoRimr »

ta e30 je fakt super, tu bych chtel v garáži 8)
Odpovědět