Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Rozdíl motor 330i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Hermanf
Registrovaný
Příspěvky: 72
Registrován: pon 28.03.2022 19:50

Rozdíl motor 330i

#1 Příspěvek od Hermanf »

Zdravím, chtěl bych se zeptat zda-li někdo víte co to má v motoru navíc FL verze. Když se otevře kapota tak vlevo taková kulatá nádoba, nebo jak to nazvat. Dík za každou odpověď.
Uživatelský avatar
HyndaDan
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: sob 25.03.2017 20:20
Bydliště: Písek

Re: Rozdíl motor 330i

#2 Příspěvek od HyndaDan »

Na tento dotaz ti nikdo asi nic neporadí. Zkus se rozepsat víc, o jaké jde auto.
E46, E90, F30, G20?
e66 750Li
Hermanf
Registrovaný
Příspěvky: 72
Registrován: pon 28.03.2022 19:50

Re: Rozdíl motor 330i

#3 Příspěvek od Hermanf »

To je pravda, E46 330CI M54b30, je to mezi vrchním uložením tlumiče a víkem ventilů nad svody.
Uživatelský avatar
HyndaDan
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: sob 25.03.2017 20:20
Bydliště: Písek

Re: Rozdíl motor 330i

#4 Příspěvek od HyndaDan »

.
e66 750Li
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl motor 330i

#5 Příspěvek od MattyX Moderátor »

sekundární vzduchová pumpa
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Hermanf
Registrovaný
Příspěvky: 72
Registrován: pon 28.03.2022 19:50

Re: Rozdíl motor 330i

#6 Příspěvek od Hermanf »

Ok, dík. A ty verze před tím to nemají, nebo je to na jiném místě?
Michal-E39
Registrovaný
Příspěvky: 237
Registrován: úte 13.08.2013 00:00

Re: Rozdíl motor 330i

#7 Příspěvek od Michal-E39 »

Všechny motory M54:
Euro3 - bez sekundární vzduchové pumpy - pouze záslepka na hlavě.
Euro4 - Sekundární vzduchová pumpa, na hlavě je přišroubovaný ventil sekundárního vzduchu ovládaný podtlakem, zezadu na sání je elektrický solenoid otevírající ten ovládací podtlak.

V případě E46 to nemusí souviset s faceliftem, pro export do méně náročných zemí se vyráběli provedení s nižšíma emisníma třídama. Dle ETK existovala i verze bez lambda sond a katalyzátoru.
Hermanf
Registrovaný
Příspěvky: 72
Registrován: pon 28.03.2022 19:50

Re: Rozdíl motor 330i

#8 Příspěvek od Hermanf »

Dík za vysvětlení, já už se bál, že tady tomu nikdo nerozumí a přece se někdo našel hodný svého členství. :D
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1728
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

Re: Rozdíl motor 330i

#9 Příspěvek od paca »

Hermanf píše:Dík za vysvětlení, já už se bál, že tady tomu nikdo nerozumí a přece se někdo našel hodný svého členství. :D
Spíš už to dost lidí nebaví psát to stejné dokola :) A pokud chceš vědět víc o e46, tak bych šel radši na http://e46.bmwklub.cz
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4007
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

Re: Rozdíl motor 330i

#10 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Paca: Tam si moc nepomůže, protože tam je to ještě horší... ke všemu ho tam ještě vytrolí a řeknou mu, ať si jde koupit Scalu nebo Rapida, že to je lepší než E46 :?
Hermanf
Registrovaný
Příspěvky: 72
Registrován: pon 28.03.2022 19:50

Re: Rozdíl motor 330i

#11 Příspěvek od Hermanf »

Tak potom nerozumím proč příspěvky tohoto typu čtou když je to furt dokola a už vědí, že na takovou hloupost stejně neodepíšou. Ale jsou tady i ti, kterým pár řádků napsat nevadí a to jsou ti co tady mají být. Upřímně z této odpovědi mám hned jasno, stručné a srozumitelné. Něco tady vyhledat z minulosti a dát si to dohromady je tak na celý den.
Odpovědět