Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Rozdíl motor 330i
Rozdíl motor 330i
Zdravím, chtěl bych se zeptat zda-li někdo víte co to má v motoru navíc FL verze. Když se otevře kapota tak vlevo taková kulatá nádoba, nebo jak to nazvat. Dík za každou odpověď.
Re: Rozdíl motor 330i
Na tento dotaz ti nikdo asi nic neporadí. Zkus se rozepsat víc, o jaké jde auto.
E46, E90, F30, G20?
E46, E90, F30, G20?
e66 750Li
Re: Rozdíl motor 330i
To je pravda, E46 330CI M54b30, je to mezi vrchním uložením tlumiče a víkem ventilů nad svody.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíl motor 330i
sekundární vzduchová pumpa
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: Rozdíl motor 330i
Ok, dík. A ty verze před tím to nemají, nebo je to na jiném místě?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: úte 13.08.2013 00:00
Re: Rozdíl motor 330i
Všechny motory M54:
Euro3 - bez sekundární vzduchové pumpy - pouze záslepka na hlavě.
Euro4 - Sekundární vzduchová pumpa, na hlavě je přišroubovaný ventil sekundárního vzduchu ovládaný podtlakem, zezadu na sání je elektrický solenoid otevírající ten ovládací podtlak.
V případě E46 to nemusí souviset s faceliftem, pro export do méně náročných zemí se vyráběli provedení s nižšíma emisníma třídama. Dle ETK existovala i verze bez lambda sond a katalyzátoru.
Euro3 - bez sekundární vzduchové pumpy - pouze záslepka na hlavě.
Euro4 - Sekundární vzduchová pumpa, na hlavě je přišroubovaný ventil sekundárního vzduchu ovládaný podtlakem, zezadu na sání je elektrický solenoid otevírající ten ovládací podtlak.
V případě E46 to nemusí souviset s faceliftem, pro export do méně náročných zemí se vyráběli provedení s nižšíma emisníma třídama. Dle ETK existovala i verze bez lambda sond a katalyzátoru.
Re: Rozdíl motor 330i
Dík za vysvětlení, já už se bál, že tady tomu nikdo nerozumí a přece se někdo našel hodný svého členství. 

Re: Rozdíl motor 330i
Spíš už to dost lidí nebaví psát to stejné dokolaHermanf píše:Dík za vysvětlení, já už se bál, že tady tomu nikdo nerozumí a přece se někdo našel hodný svého členství.

-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Re: Rozdíl motor 330i
Paca: Tam si moc nepomůže, protože tam je to ještě horší... ke všemu ho tam ještě vytrolí a řeknou mu, ať si jde koupit Scalu nebo Rapida, že to je lepší než E46 

Re: Rozdíl motor 330i
Tak potom nerozumím proč příspěvky tohoto typu čtou když je to furt dokola a už vědí, že na takovou hloupost stejně neodepíšou. Ale jsou tady i ti, kterým pár řádků napsat nevadí a to jsou ti co tady mají být. Upřímně z této odpovědi mám hned jasno, stručné a srozumitelné. Něco tady vyhledat z minulosti a dát si to dohromady je tak na celý den.