Zdravím pánové,po cca ujetí 130 tis. km od výměny setrváku a spojky se obojí hlásí o výměnu,dvouhmota LK 415 009 310 začíná při ubrání plynu poškubávat a chrastit,to samé spojka nezabírá rovnoměrně a úplně nahoře.
Má někdo osobní zkušenost,jak se auto chová při výměně za jednohmotu /pokud je vůbec výměna možná/ ,ev. čím nahradit LK 415 009 310,který se už údajně nevyrábí a pokud někde je,tak dávat za něj kolem 20 ti litrů se mi opravdu nechce,ev. kdyby někdo měl málo jetý setrvák na prodej. Díky za případné rady.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 525 tds dvouhmota vs. jednohmota,ev. čím nahradit?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř 02.12.2020 16:28
Re: E39 525 tds dvouhmota vs. jednohmota,ev. čím nahradit?
Ahoj, setrval bych možná měl.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř 02.12.2020 16:28
Re: E39 525 tds dvouhmota vs. jednohmota,ev. čím nahradit?
Čau,v jakém je stavu setrvák,kolik má najeto? když tak mi napiš sz,ať to tady nezasíráme zbytečně,díky.