Zdravím pánové,po cca ujetí 130 tis. km od výměny setrváku a spojky se obojí hlásí o výměnu,dvouhmota LK 415 009 310 začíná při ubrání plynu poškubávat a chrastit,to samé spojka nezabírá rovnoměrně a úplně nahoře.
Má někdo osobní zkušenost,jak se auto chová při výměně za jednohmotu /pokud je vůbec výměna možná/ ,ev. čím nahradit LK 415 009 310,který se už údajně nevyrábí a pokud někde je,tak dávat za něj kolem 20 ti litrů se mi opravdu nechce,ev. kdyby někdo měl málo jetý setrvák na prodej. Díky za případné rady.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 525 tds dvouhmota vs. jednohmota,ev. čím nahradit?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř 02.12.2020 16:28
Re: E39 525 tds dvouhmota vs. jednohmota,ev. čím nahradit?
Ahoj, setrval bych možná měl.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř 02.12.2020 16:28
Re: E39 525 tds dvouhmota vs. jednohmota,ev. čím nahradit?
Čau,v jakém je stavu setrvák,kolik má najeto? když tak mi napiš sz,ať to tady nezasíráme zbytečně,díky.