ozivim tema,
rozdily mezi motory jsou popsany na linku nize celkem dobre, plus poruchy na N54 take.
https://www.bmwn54tuners.com/n54-vs-n55-comparison/
https://www.bmwn54tuners.com/8-most-com ... -problems/
Kdyz to shrnu, tak se tam pise, ze n54 trpel na mouchy, ale mel vyrazne vetsi potencial na tuneni. Tyhle 2 veci bych si rad vyjasnil, protoze 335 shanim, ale ideal N54 s LCI xichtem je problem najit (asi jen 04/2010 - 01/2011). Cip nechci, 225kw staci. Ale je fajn mit tu moznost, kdych nekdy chtel.
Vykon
- na N54, kam az se da jit s cipem a kde se lame vykon vs. negativni vliv na zivotnost?
- jake jsou moznosti cipu na N55?
- jinak fyzicky se asi daji menit filtry a cert vi co, coz predpokladam ze lze delat u obou motoru
Spolehlivost
- n54 poruchy v turbech a wastegate, vstriky a jejich cerpadlo, vodni pumpa. N55 to same bez turba a vstriku. Takze n54 s puvodnim turbem a vsriky index 10 ma problemy a novejsi programovatleny index 11 a 12 uz celkem drzi?
- turba a wastegate netusim, jestli je to novejsi 1 twin-scroll alespon spolehlivejsi, plus wastegate jestli je stejne reseny a muze rachtat i v n55?
- cerpadlo na vstriky kolem 10 aftermarket? Je nejaky rok od kdy je uz odlazene a mene poruchove?
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e92 N54 vs. N55
e92 N54 vs. N55
Naposledy upravil(a) Lukas S dne ned 08.03.2020 13:18, celkem upraveno 4 x.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: e92 N54 vs. N55

Takže Tak ...




E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: e92 N54 vs. N55
Vycerpavajici a strukturovana odpoved. Tak ja az zase neco budu potrebovat, tak se te urcite zeptam. Akorat, ze ono to neni hlasovani, ale dotaz. Takze byt je tvoje odpoved celkem jasna a prehledna, tak mi nedava vubec nic.
No nic, tak to asi nevime.
No nic, tak to asi nevime.
Re: e92 N54 vs. N55
Nevím co chceš na tolik otázek slyšet.
N55 už jen z principu koncepce nemůže být tak pružná, ani upravitelná jeho N54, ale zároveň je selským rozumem méně poruchová jak tím, že je novější a poučili se z některých chyb, tak pro jednodušší koncepci.
Hledání LCI modelu nechápu, LCI je hnusné zprznění hezkých nadčasových tvarů E92, tedy muset mít z jakéhokoli důvodu LCI, investuji do úpravy na pre-LCI, které je mnohem hezčí, nadčasovější a agresivnější.
Kolem a dokola nejde o nic jiného než věc preferencí. Na to ti nikdo uspokojivou odpověď nedá, stejně jako na to LCI vs. pre LCI.
Konec hlášení.
N55 už jen z principu koncepce nemůže být tak pružná, ani upravitelná jeho N54, ale zároveň je selským rozumem méně poruchová jak tím, že je novější a poučili se z některých chyb, tak pro jednodušší koncepci.
Hledání LCI modelu nechápu, LCI je hnusné zprznění hezkých nadčasových tvarů E92, tedy muset mít z jakéhokoli důvodu LCI, investuji do úpravy na pre-LCI, které je mnohem hezčí, nadčasovější a agresivnější.
Kolem a dokola nejde o nic jiného než věc preferencí. Na to ti nikdo uspokojivou odpověď nedá, stejně jako na to LCI vs. pre LCI.
Konec hlášení.
Re: e92 N54 vs. N55
No to je lepsi odpoved,dik
Ohledne toho LCI, tezko soudit z obrazku, lepsi videt ty dve auta vedle sebe. Kazdopadne mam za to, ze LCI ma jen jiny predni naraznik a jinak jsem nepostrehl jiny "karosarsky" rozdil. Mozna predni svetla jsou asi trochu jina, ledky vzadu. Nejaky prehazeni budiku, plus samozrejme nejaky mechanicky veci uvnitr.
Ohledne toho LCI, tezko soudit z obrazku, lepsi videt ty dve auta vedle sebe. Kazdopadne mam za to, ze LCI ma jen jiny predni naraznik a jinak jsem nepostrehl jiny "karosarsky" rozdil. Mozna predni svetla jsou asi trochu jina, ledky vzadu. Nejaky prehazeni budiku, plus samozrejme nejaky mechanicky veci uvnitr.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: e92 N54 vs. N55
Ono je totiž vtipný odpovídat na takovýhle dotazy co se jako sere víc
Serou se oboje stejně, u N55 ti občas při lehkým fouknutí vyběhne ojka u 400ps už, u n54 tam je to kolem 500-550 ještě relativně bezpečný 
U n55 se taky řeši výměna vstřiků , jen to není tak častý jako u n54 a hlavně s takovou náchylností. HPFP se taky sere stejně, vodní pumpá stejná, sere se ... CP praská u obojí ho , sere se to. Zanesený sání karbonem - sere se to. Olej teče z obou dvou, opět se ty těsnění serou stejně
U N55 je výhoda servisu turba - regulace se nejebe a necinká
Ještě jsem teda neviděl nikoho řešit u N55 turbo, že by třeba sáklo olej. U N54 turbo neodejde na hřídelých , ale spíše na té regulaci jenom - oboje je chlazený vodou, takže to je trochu blbuvzdornější 
Projevy těch motorů jsou bych řekl i diametrálně odlišné, N54 mi přijde taková surovější s hezčím zvukem, n55 je takovej rychlej vysavač bez zvuku
Primárně bych hledal N54 manuál (při pěkným kusu automat by se dal vzí) , bez xdrive - indexy 12 všude, žádný jiný
Oceníš jakýkoliv další servis který proběhl a je po něm záznam nebo je ověřitelný
Vyplatí se vzít radši kousek kterej má velký servis za sebou a víc kiláků, než kupovat auto který ma najeto 100-120 a neproběhlo nic 


U n55 se taky řeši výměna vstřiků , jen to není tak častý jako u n54 a hlavně s takovou náchylností. HPFP se taky sere stejně, vodní pumpá stejná, sere se ... CP praská u obojí ho , sere se to. Zanesený sání karbonem - sere se to. Olej teče z obou dvou, opět se ty těsnění serou stejně

U N55 je výhoda servisu turba - regulace se nejebe a necinká


Projevy těch motorů jsou bych řekl i diametrálně odlišné, N54 mi přijde taková surovější s hezčím zvukem, n55 je takovej rychlej vysavač bez zvuku

Primárně bych hledal N54 manuál (při pěkným kusu automat by se dal vzí) , bez xdrive - indexy 12 všude, žádný jiný



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: e92 N54 vs. N55
špica cund (viz hantec), diky Matty
no, cili shanet n54, kde puvodniho nebozaka potkaly vstriky a on je vymeni, cimz dostal index 12, protoze ten je asi od 2010 ne? vim ze 11 od 2009. Jinak mel jsem za to, ze 11 a 12 jsou na tom stejne
no, cili shanet n54, kde puvodniho nebozaka potkaly vstriky a on je vymeni, cimz dostal index 12, protoze ten je asi od 2010 ne? vim ze 11 od 2009. Jinak mel jsem za to, ze 11 a 12 jsou na tom stejne
Re: e92 N54 vs. N55
Moc nad tím špekuluješ, do toho auta stejně hned nasypeš, jedno jestli oprava nebo úprava... a hledat jen bílou, jen LCI s n54... good luck 

“Ability is what you're capable of doing.”