Zdravím, mám zájem si koupit BMW e60 530d 173 kw chci so pro to zaject do Německa. Nájezd okolo 200tkm rok tak 2008 a výš. Otázka zní je to dobrá volba? Na co si dát pozor? Provozní náklady a poruchovost?
Jezdilo často dálnici Cca 100km potřebuji spolehlivé a komfortní auto. Děkuji za odpověď
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW R6 530d 173 kw
Re: BMW R6 530d 173 kw
530d je nejrozsirenejsi model E61.
Z tohoto duvodu se o nem zde hovorilo a hovori temer porad = lze se zde toho docist fakt hodne.
Reknu ti co se muze stat - bez ohledu na to jestli jeden bude rikat ze je to poruchovy, a druhej ze je to skvely auto, tak ty koupis nakej kus a bud budes mit stesti (jako napr. ja) a nebudes resit prusery a najedes s tim bezproblemovych 100.000km anebo nastane druha varianta a to auto te behem roku stahne o 100.000,- a vic.
Chce to jen rozum a cit pri vyberu a pokud mozno nekoho kdo ma diagnostiku.
Nejcastejsi problemy na zacatku jsou nefunkcni termostaty (v lete se to nemusi projevit) a vadny zhavici svicky nebo jednotka. Proto nebude regenerovat DPF = problem je na svete. Pocitej ze prvotni servis toho auta te vyjde na 10000-20000,-.
Z tohoto duvodu se o nem zde hovorilo a hovori temer porad = lze se zde toho docist fakt hodne.
Reknu ti co se muze stat - bez ohledu na to jestli jeden bude rikat ze je to poruchovy, a druhej ze je to skvely auto, tak ty koupis nakej kus a bud budes mit stesti (jako napr. ja) a nebudes resit prusery a najedes s tim bezproblemovych 100.000km anebo nastane druha varianta a to auto te behem roku stahne o 100.000,- a vic.
Chce to jen rozum a cit pri vyberu a pokud mozno nekoho kdo ma diagnostiku.
Nejcastejsi problemy na zacatku jsou nefunkcni termostaty (v lete se to nemusi projevit) a vadny zhavici svicky nebo jednotka. Proto nebude regenerovat DPF = problem je na svete. Pocitej ze prvotni servis toho auta te vyjde na 10000-20000,-.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: BMW R6 530d 173 kw
U tohohle motoru je největší strašák: rozvody, egr chladič. To jsou dvě věci, co ten motor zabíjí ve vteřině a není do toho vidět = vyměnit. Pak klapky v sání, vstřiky, řemenice, regulace na turbu, DPF atd.
Pokud naftu v e60, tak nejlíp 535d, úplně nejlíp 200Kw. Náklady stejné, svezení jinde a u 200Kw (resp. 160Kw u 530d) ani nemusíš řešit rozvody.
Pokud naftu v e60, tak nejlíp 535d, úplně nejlíp 200Kw. Náklady stejné, svezení jinde a u 200Kw (resp. 160Kw u 530d) ani nemusíš řešit rozvody.