Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW R6 530d 173 kw

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
DominiXxX
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: pon 22.04.2019 13:09

BMW R6 530d 173 kw

#1 Příspěvek od DominiXxX »

Zdravím, mám zájem si koupit BMW e60 530d 173 kw chci so pro to zaject do Německa. Nájezd okolo 200tkm rok tak 2008 a výš. Otázka zní je to dobrá volba? Na co si dát pozor? Provozní náklady a poruchovost?
Jezdilo často dálnici Cca 100km potřebuji spolehlivé a komfortní auto. Děkuji za odpověď
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1180
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

Re: BMW R6 530d 173 kw

#2 Příspěvek od Jirke »

530d je nejrozsirenejsi model E61.
Z tohoto duvodu se o nem zde hovorilo a hovori temer porad = lze se zde toho docist fakt hodne.
Reknu ti co se muze stat - bez ohledu na to jestli jeden bude rikat ze je to poruchovy, a druhej ze je to skvely auto, tak ty koupis nakej kus a bud budes mit stesti (jako napr. ja) a nebudes resit prusery a najedes s tim bezproblemovych 100.000km anebo nastane druha varianta a to auto te behem roku stahne o 100.000,- a vic.
Chce to jen rozum a cit pri vyberu a pokud mozno nekoho kdo ma diagnostiku.
Nejcastejsi problemy na zacatku jsou nefunkcni termostaty (v lete se to nemusi projevit) a vadny zhavici svicky nebo jednotka. Proto nebude regenerovat DPF = problem je na svete. Pocitej ze prvotni servis toho auta te vyjde na 10000-20000,-.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

Re: BMW R6 530d 173 kw

#3 Příspěvek od TANN3R »

U tohohle motoru je největší strašák: rozvody, egr chladič. To jsou dvě věci, co ten motor zabíjí ve vteřině a není do toho vidět = vyměnit. Pak klapky v sání, vstřiky, řemenice, regulace na turbu, DPF atd.
Pokud naftu v e60, tak nejlíp 535d, úplně nejlíp 200Kw. Náklady stejné, svezení jinde a u 200Kw (resp. 160Kw u 530d) ani nemusíš řešit rozvody.
Odpovědět