Zdravím, asi týden se potýkám s nepříjemností. Auto e60 530xd 2006, začalo kouřit, smradlavým, olejovým zápachem. Šedý dým, voda neubývá takže to přisuzuju oleji. Separátor mám s filcovým filtrem místo labyrintového, nedávno měněný zároven s olejem asi 4k km byl klid a ted začlo hulit. Separátor jsem vyčistil dal zpět, ale v propojovací hadičce k sání od separátoru je dost oleje, nevím jestli jeto normální.. Turbo bylo měněné asi před 150tis km. Na výfukovém spoji za dpf/kat je vidět uschlá kapička od oleje. Že by turbo pouštělo jen z výfukové strany ? Nebo je to tím že separátor ucpává oddech motoru a potom turbo chčije ? Mám koupit labyrintový separátor(originál? febi?) nebo můžu jí rovnou po turbu ?
Dále mě napadli pístní kroužky nebo gufera ventilů ale to by byl rapidní úbytek oleje ne ?
Auto tahne jak má, ale na volnoběh a při přidání zakouří jak prase.
Zkoušel jsem oddělat i sací trubku u škrtící klapky aby auto nesálo přes turbo a IC. Stále dýmilo. Ale pokud je olej na výfukové straně tak to nevyloučím...
Díky za rady
