Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Od noveho roku povinnost DPF
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
A výsledkem troleni na ctyri stranky bude ze nejlepší je stara vyzita pastika v lpg -)))) Jo a ze e60 jsou poruchove auta. A nafty nejvic, -)
Prave proto aby nejezdili takovi sraci jako ten kryšot v tom videu tak se ty vraky budou lepe a dukladneji merit. A opravovat -)
https://www.youtube.com/watch?v=xzlCrCrmb6w
Prave proto aby nejezdili takovi sraci jako ten kryšot v tom videu tak se ty vraky budou lepe a dukladneji merit. A opravovat -)
https://www.youtube.com/watch?v=xzlCrCrmb6w
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Filozof: Ano, spotřeba je vyšší při aktivní regeneraci, ale pouze při regeneraci, nikoliv trvale. A je vyšší pouze při aktivní regeneraci, pasivní regenerace na dálnici je "zdarma" 

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Hrozne, napric vsema radama. Ale je to o vkusu každého soudruha, nekterym jedincum se to pry libi -)))
Mimochodem tady taky serou na nejake dpf filtry nebo scr.
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/3 ... -letu.html
Mimochodem tady taky serou na nejake dpf filtry nebo scr.
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/3 ... -letu.html
Pokud by saze nebyly zlikvidovaný, tak by se usazovaly na koncovce výfuku jako u každýho jinýho sazometu
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Přeměna není likvidace? V našem vesmíru platí zákon zachování energie hmoty, tzn. likvidace beze zbytku není možná, pouze přeměna na jinou formu hmoty nebo energie.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3940
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Moc to zjednodušuješ.... to co píšeš (zachování energie) platí jen za určitých podmínek...
Správně (tj. nezjednodušeně) to zní nějak takto:
... ale třeba v tým PDF je takovej malinkej (anti)nobel skovanej, takže to třeba ty saze fakt likviduje ....
Správně (tj. nezjednodušeně) to zní nějak takto:
Ovšem na to musím(š) mít aspoň trojku v žíle, abych(s) tomu rozuměl... nebo nobela doma ve vitríně...Nechť je obecný systém symetrický vůči operaci časového posunutí. Pak se v tomto systému zachovává aditivní fyzikální veličina, která se nazývá energie.
... ale třeba v tým PDF je takovej malinkej (anti)nobel skovanej, takže to třeba ty saze fakt likviduje ....

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Auta jsou v tom vlastně nevinně. Tvoří - abych nekecal - procento? emisí. Řešení - třeba letadla. Tisíce tun sračky každou hodinu, bez jakýkoliv euro nesmyslů. Takže: letenka do USA stojí cca 800 000,-Kč. Máš něco fakt nutného, co nejde vyřídit netem? Zaplať. Nevím, kde je psáno, že kdejaký louda může lítat jen tak po světě. To je jako "právo" přistěhovalců na lepší život.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
tak jinak,
prosím všechny odpurce DPF at to citujou a vyjádří se, samozřejmě mužou i ostatní
1) auto s CR (common rail motorem) produkuje podstatně měnší částice jak předkomůrka
ANO-NE
2) čím větší tlak na railu u stejného objemu, tím menší tryska, tím menší kapka paliva ve válci
ANO-NE
3) čím menší je kapka paliva ve válci, tim menší je častečka sazí
ANO-NE
4) auto s DPF shromažduje mikročástečky do DPF
ANO-NE
5) tyto částečky hoří při regeneraci DPF
ANO-NE
6) při jejich hoření z výfuku nejdou krom plynů částice (výfuk je nadále čistý)
ANO-NE
7) DPF nemá žádný přínos, přestože auto s DPF maj čistý výfuk a auta bez něj ne
ANO-NE
je zbytečný mít v autě DPF nebo katalýzátor, sou to zbytečnosti
prosím všechny odpurce DPF at to citujou a vyjádří se, samozřejmě mužou i ostatní
1) auto s CR (common rail motorem) produkuje podstatně měnší částice jak předkomůrka
ANO-NE
2) čím větší tlak na railu u stejného objemu, tím menší tryska, tím menší kapka paliva ve válci
ANO-NE
3) čím menší je kapka paliva ve válci, tim menší je častečka sazí
ANO-NE
4) auto s DPF shromažduje mikročástečky do DPF
ANO-NE
5) tyto částečky hoří při regeneraci DPF
ANO-NE
6) při jejich hoření z výfuku nejdou krom plynů částice (výfuk je nadále čistý)
ANO-NE
7) DPF nemá žádný přínos, přestože auto s DPF maj čistý výfuk a auta bez něj ne
ANO-NE
