Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Od noveho roku povinnost DPF
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
A výsledkem troleni na ctyri stranky bude ze nejlepší je stara vyzita pastika v lpg -)))) Jo a ze e60 jsou poruchove auta. A nafty nejvic, -)
Prave proto aby nejezdili takovi sraci jako ten kryšot v tom videu tak se ty vraky budou lepe a dukladneji merit. A opravovat -)
https://www.youtube.com/watch?v=xzlCrCrmb6w
Prave proto aby nejezdili takovi sraci jako ten kryšot v tom videu tak se ty vraky budou lepe a dukladneji merit. A opravovat -)
https://www.youtube.com/watch?v=xzlCrCrmb6w
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Filozof: Ano, spotřeba je vyšší při aktivní regeneraci, ale pouze při regeneraci, nikoliv trvale. A je vyšší pouze při aktivní regeneraci, pasivní regenerace na dálnici je "zdarma" 

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Hrozne, napric vsema radama. Ale je to o vkusu každého soudruha, nekterym jedincum se to pry libi -)))
Mimochodem tady taky serou na nejake dpf filtry nebo scr.
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/3 ... -letu.html
Mimochodem tady taky serou na nejake dpf filtry nebo scr.
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/3 ... -letu.html
Pokud by saze nebyly zlikvidovaný, tak by se usazovaly na koncovce výfuku jako u každýho jinýho sazometu
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Přeměna není likvidace? V našem vesmíru platí zákon zachování energie hmoty, tzn. likvidace beze zbytku není možná, pouze přeměna na jinou formu hmoty nebo energie.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Moc to zjednodušuješ.... to co píšeš (zachování energie) platí jen za určitých podmínek...
Správně (tj. nezjednodušeně) to zní nějak takto:
... ale třeba v tým PDF je takovej malinkej (anti)nobel skovanej, takže to třeba ty saze fakt likviduje ....
Správně (tj. nezjednodušeně) to zní nějak takto:
Ovšem na to musím(š) mít aspoň trojku v žíle, abych(s) tomu rozuměl... nebo nobela doma ve vitríně...Nechť je obecný systém symetrický vůči operaci časového posunutí. Pak se v tomto systému zachovává aditivní fyzikální veličina, která se nazývá energie.
... ale třeba v tým PDF je takovej malinkej (anti)nobel skovanej, takže to třeba ty saze fakt likviduje ....

Auta jsou v tom vlastně nevinně. Tvoří - abych nekecal - procento? emisí. Řešení - třeba letadla. Tisíce tun sračky každou hodinu, bez jakýkoliv euro nesmyslů. Takže: letenka do USA stojí cca 800 000,-Kč. Máš něco fakt nutného, co nejde vyřídit netem? Zaplať. Nevím, kde je psáno, že kdejaký louda může lítat jen tak po světě. To je jako "právo" přistěhovalců na lepší život.
tak jinak,
prosím všechny odpurce DPF at to citujou a vyjádří se, samozřejmě mužou i ostatní
1) auto s CR (common rail motorem) produkuje podstatně měnší částice jak předkomůrka
ANO-NE
2) čím větší tlak na railu u stejného objemu, tím menší tryska, tím menší kapka paliva ve válci
ANO-NE
3) čím menší je kapka paliva ve válci, tim menší je častečka sazí
ANO-NE
4) auto s DPF shromažduje mikročástečky do DPF
ANO-NE
5) tyto částečky hoří při regeneraci DPF
ANO-NE
6) při jejich hoření z výfuku nejdou krom plynů částice (výfuk je nadále čistý)
ANO-NE
7) DPF nemá žádný přínos, přestože auto s DPF maj čistý výfuk a auta bez něj ne
ANO-NE
je zbytečný mít v autě DPF nebo katalýzátor, sou to zbytečnosti
prosím všechny odpurce DPF at to citujou a vyjádří se, samozřejmě mužou i ostatní
1) auto s CR (common rail motorem) produkuje podstatně měnší částice jak předkomůrka
ANO-NE
2) čím větší tlak na railu u stejného objemu, tím menší tryska, tím menší kapka paliva ve válci
ANO-NE
3) čím menší je kapka paliva ve válci, tim menší je častečka sazí
ANO-NE
4) auto s DPF shromažduje mikročástečky do DPF
ANO-NE
5) tyto částečky hoří při regeneraci DPF
ANO-NE
6) při jejich hoření z výfuku nejdou krom plynů částice (výfuk je nadále čistý)
ANO-NE
7) DPF nemá žádný přínos, přestože auto s DPF maj čistý výfuk a auta bez něj ne
ANO-NE
