Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Od noveho roku povinnost DPF

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#81 Příspěvek od matiz »

A výsledkem troleni na ctyri stranky bude ze nejlepší je stara vyzita pastika v lpg -)))) Jo a ze e60 jsou poruchove auta. A nafty nejvic, -)

Prave proto aby nejezdili takovi sraci jako ten kryšot v tom videu tak se ty vraky budou lepe a dukladneji merit. A opravovat -)

https://www.youtube.com/watch?v=xzlCrCrmb6w
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#82 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Filozof: Ano, spotřeba je vyšší při aktivní regeneraci, ale pouze při regeneraci, nikoliv trvale. A je vyšší pouze při aktivní regeneraci, pasivní regenerace na dálnici je "zdarma" :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#83 Příspěvek od Jaris330D »

Zajímalo by mě, jak se budou koukat na denní svícení Led angel eyes na E66tce. Jestli, až pojedu k Caknakisovi to nevymontovat a nenakodovat US denní svícení. Protože to není homologované.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#84 Příspěvek od matiz »

Nejspis ano, kvůli tuzerum se ty auta budou udajne fotit.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#85 Příspěvek od Jaris330D »

Docela by mě to mrzelo, protože to je jediná věc, co není homologovaná. Vždycky jsem zastánce originality, ale andělské oči k bmw patří a až novější modely je mají jako denní svícení. Neumím si představit, jak by vypadalo svícení US dálkové.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#86 Příspěvek od matiz »

Hrozne, napric vsema radama. Ale je to o vkusu každého soudruha, nekterym jedincum se to pry libi -)))

Mimochodem tady taky serou na nejake dpf filtry nebo scr.
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/3 ... -letu.html
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#87 Příspěvek od JaraX »

matiz: však to je sen tady pulky BMWklubu, aby jsme chodili v rouškách :)
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#88 Příspěvek od Teddy »

Koukam, ze se to zase zvrhlo k diskuzi o funkci DPF. Pritom vsichni jak tu jsme vime kulovy. Pouze kazdej veri necemu jinymu. Az cas ukaze kdo mel pravdu. Jestli to jen premenuje na neviditelne nanocastice, ktere volne prochazi do tela, nebo jestli je to kouzelna skrinka, ktera ty saze zlikviduje.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#89 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Pokud by saze nebyly zlikvidovaný, tak by se usazovaly na koncovce výfuku jako u každýho jinýho sazometu
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#90 Příspěvek od Teddy »

Saze nejsou zlikvidovany. Jsou premeneny na neco jinyho. Jestli lepsiho nebo horsiho nam ukaze az cas.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#91 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Přeměna není likvidace? V našem vesmíru platí zákon zachování energie hmoty, tzn. likvidace beze zbytku není možná, pouze přeměna na jinou formu hmoty nebo energie.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#92 Příspěvek od pavproch »

Moc to zjednodušuješ.... to co píšeš (zachování energie) platí jen za určitých podmínek...

Správně (tj. nezjednodušeně) to zní nějak takto:
Nechť je obecný systém symetrický vůči operaci časového posunutí. Pak se v tomto systému zachovává aditivní fyzikální veličina, která se nazývá energie.
Ovšem na to musím(š) mít aspoň trojku v žíle, abych(s) tomu rozuměl... nebo nobela doma ve vitríně...

... ale třeba v tým PDF je takovej malinkej (anti)nobel skovanej, takže to třeba ty saze fakt likviduje .... :twisted:
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#93 Příspěvek od ACDC »

Auta jsou v tom vlastně nevinně. Tvoří - abych nekecal - procento? emisí. Řešení - třeba letadla. Tisíce tun sračky každou hodinu, bez jakýkoliv euro nesmyslů. Takže: letenka do USA stojí cca 800 000,-Kč. Máš něco fakt nutného, co nejde vyřídit netem? Zaplať. Nevím, kde je psáno, že kdejaký louda může lítat jen tak po světě. To je jako "právo" přistěhovalců na lepší život.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#94 Příspěvek od JaraX »

tak jinak,
prosím všechny odpurce DPF at to citujou a vyjádří se, samozřejmě mužou i ostatní

1) auto s CR (common rail motorem) produkuje podstatně měnší částice jak předkomůrka
ANO-NE

2) čím větší tlak na railu u stejného objemu, tím menší tryska, tím menší kapka paliva ve válci
ANO-NE

3) čím menší je kapka paliva ve válci, tim menší je častečka sazí
ANO-NE

4) auto s DPF shromažduje mikročástečky do DPF
ANO-NE

5) tyto částečky hoří při regeneraci DPF
ANO-NE

6) při jejich hoření z výfuku nejdou krom plynů částice (výfuk je nadále čistý)
ANO-NE

7) DPF nemá žádný přínos, přestože auto s DPF maj čistý výfuk a auta bez něj ne
ANO-NE

8) je zbytečný mít v autě DPF nebo katalýzátor, sou to zbytečnosti
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#95 Příspěvek od Teddy »

Co oci nevidi to neexistuje
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#96 Příspěvek od ACDC »

Jednou je to nafta, není pomoci. Co náklaďáky, kterých jezdí čím dál víc? Větší motor, větší emise..
lp
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: ned 07.06.2009 00:00

#97 Příspěvek od lp »

6) při jejich hoření z výfuku nejdou krom plynů částice (výfuk je nadále čistý)
ANO i NE je čistý protože se saze přeměnila na(?)(není to mastné a tak se to neusazuje na koncovce).Ale jestli škodí víc než saze?
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#98 Příspěvek od matiz »

Jenze mají taky nasobne vetsi filtr a mnohe mají scr -))) Tu bude zase veselo a stejne to nikam nepovede.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#99 Příspěvek od ACDC »

xxxxxx
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#100 Příspěvek od ACDC »

Stejně nemá cenu to řešit...............
Odpovědět