Co je "serie" a co není, na to mám už léta připravený koncept:
Za
seriové auto bude považováno to, které: - má seriový blok, klikovou hřídel, hlavu válců, systém vstřikování/zapalování, počet škrtících klapek v sání a systém plnění motoru (zákaz dostavby přeplňování), povolena výměna motoru jako celku z jiného ne ///M modelu, povoleno je jakékoli sání ze seriového ne ///M modelu, libovolný výfuk a brzdy, povolen chiptuning, povoleny jakékoli vačkové hřídele, povinný je interiér alespoň v minimální základní výbavě s počtem sedadel podle TP a všemi panely uvnitř karoserie, povinné jsou karosářské díly a zasklení z originálního materiálu. Zakázány jsou slicky a semislicky.
V ///M kategorii to bude platit obdobně, krom zákazu použití ///M komponent.
V případě porušení některého z pravidel bude vozidlo diskvalifikováno a tato diskvalifikace bude veřejně oznámena při vyhlašování výsledků.
Při oznámení úprav před startem je za každé nesplnění některého z pravidel přeřazeno vozidlo o kategorii výše. Porušení se sčítají, např. při "vystrojení" interieru, nasazení slicků a použití víceklapkového sání je to posun o 3 kategorie. Při použití přeplňování je zdvihový objem vynásoben koeficientem 1,5 a vozidlo přeřazeno do odpovídající kategorie.
V podstatě je to tak postavené, že auto by mělo být schopno absolvovat STK a nekontrolujeme věci, které zkontrolovat na místě neumíme (vačka, ...).
Bude jmenována skupina technicky zdatných a znalých komisařů na technickou přejímku, vozy budou náhodně kontrolovány na správné zařazení do skupin (minimálně 10%, spíš více) a všechny vozy z 1. až 3. místa v soutěžích projdou povinnou přejímkou před vyhlášením výsledků.
----------------------------
Návrh propozic tedy existuje, tým komisařů existuje a každoročně je připraven dobrovolně a bez nároku na odměnu pracovat
