Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BIG BMW 2013 - 9.-11. srpna

srazy a akce pořádané nejen BMWklubem
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Pepperab
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: úte 11.05.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#81 Příspěvek od Pepperab »

patriot píše:A proč si myslíš, že na prvních 4 místech budou jen ty 335 ? :lol:
Vím že loni tam jedna 335i jezdila i proti tý M6 a nebyla marná. Pokud tohle budou nějaký hardcore , tak se rozhodně umístí víc než dobře 8)
HuNTeR
Registrovaný
Příspěvky: 352
Registrován: stř 20.08.2008 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#82 Příspěvek od HuNTeR »

Ilikeu:Tak si udělej vlastní skupinu :P
bobo-mb
Registrovaný
Příspěvky: 354
Registrován: stř 16.04.2008 00:00
Bydliště: Mladá Boleslav

#83 Příspěvek od bobo-mb »

Na mapce je oznacena brzda... bude letos, nebo to dopadne jako minuly rok?
petr-mat
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: pát 17.04.2009 00:00
Bydliště: Kouřim(Kolín)
Klubové ID: 3268

#84 Příspěvek od petr-mat »

tak já myslím že loni ta 335i byl Ondra, ne? Někde jsem to tu četl přímo od něho, že proti ní jel a byl jen o 0,2 s pomalejší
Uživatelský avatar
Pepperab
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: úte 11.05.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#85 Příspěvek od Pepperab »

bobo-mb píše:Na mapce je oznacena brzda... bude letos, nebo to dopadne jako minuly rok?
Bohužel nebude. Pánovi z Tdichip se to údajně nevyplatí. I přes to, že loni jsem měl nasmlouvaných asi 7 aut na měření, tak mi na poslední chvíli couvnul. Nechápu, ale takový lidi prostě jsou :oops:
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha
Klubové ID: 3095

#86 Příspěvek od IlikeU »

nová M6 s copetition package je o 0,1s rychlejší má 575ps/680nm
stará M6 507/520nm takže myslím že by to neměl být problém

:D

Jinak nemyslím si že by ne M auta měli být v kategorii M je to můj názor. udělejte to jak chcete. chci si zasprintovat mrknout na pěkný auta a pokecat s lidma a to na jakém je kdo místě je jedno, hlavně že bude zábava a sranda.
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Klubové ID: 1355
Kontaktovat uživatele:

#87 Příspěvek od surfis »

Pokud vím, tak tam jezdí i M6 od GPower. Takže s prvním místem nepočítej pokud i letos přijede :D
Uživatelský avatar
Risa525
Registrovaný
Příspěvky: 1951
Registrován: ned 07.11.2004 01:00
Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem
Klubové ID: 2231

#88 Příspěvek od Risa525 »

tak už sem viděl předpověd' na příští víkend a zatím je tam cca 17 stupňů a deštivo 8O 8O 8O a to je celkem masakr oproti tomuhle víkendu 8O

doufám že se to změní.... jinak je cabrio doma a já s ním :oops:
Uživatelský avatar
Misa Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3384
Registrován: pát 01.10.2004 00:00
Bydliště: Praha východ
Klubové ID: 62

#89 Příspěvek od Misa Moderátor »

Nestraš, 17 je předpověď na noc, přes den to zatím vypadá na třicítky...
http://portal.chmi.cz/portal/dt?portal_ ... last=false
E87 120dA & G07 xDrive40d
E36 325iCabrio ‘93 - na prodej
ex E36 316iCompact
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2105

#90 Příspěvek od xyron »

Taky jsem si říkal že to bude nějaká kravina co píše Ríša...
Uživatelský avatar
Risa525
Registrovaný
Příspěvky: 1951
Registrován: ned 07.11.2004 01:00
Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem
Klubové ID: 2231

#91 Příspěvek od Risa525 »

xyron píše:Taky jsem si říkal že to bude nějaká kravina co píše Ríša...
schválně uvidíme :D
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#92 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Rozdělení do kategorií jen podle kubatury motoru vždy bude pro mnoho lidí nevyhovující, tak jako nezohlednění stupně provedených úprav - vložených prostředků a času - a vytvoření v podstatě speciálu s nemožností běžné jízdy po veřejné silnici.
Pokud vydají organizátoři kompletní přehled dosažených časů jednotlivých vozů, každý si může najít své příměřené "konkurenty" a bude vidět, jak na tom je, jen nedostane veřejně pohár.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
marecekoi
Registrovaný
Příspěvky: 551
Registrován: úte 05.04.2011 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3174

#93 Příspěvek od marecekoi »

Jako zase kdyby bylo 25°C tak by to bylo příjemný si myslim, rozhodně lepší než teďka ty pařáky, ne že bych to neměl rád, ale na letišti..... :D :D Hlavní je aby nepršelo
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha
Klubové ID: 3095

#94 Příspěvek od IlikeU »

Francis píše:Rozdělení do kategorií jen podle kubatury motoru vždy bude pro mnoho lidí nevyhovující, tak jako nezohlednění stupně provedených úprav - vložených prostředků a času - a vytvoření v podstatě speciálu s nemožností běžné jízdy po veřejné silnici.
Pokud vydají organizátoři kompletní přehled dosažených časů jednotlivých vozů, každý si může najít své příměřené "konkurenty" a bude vidět, jak na tom je, jen nedostane veřejně pohár.
Moje auto je civil, denne v prazskym provozu. Ne ti to zadna hardcore prestavba s kleci co neni schopna doject z A do B

ať jsem byl na drag v ČR nebo v zahraničí vždy to bylo podle kubatury.

Vylepšení které lidi dělají dělaj proto aby by byly nejrychlejší ve své kubatuře.

Pokud je kategorie M pro M auta nechápu proč by v ní měla být civilní aut ač uprávená v ramci možností.

Jestliže jsou dána pravidla podle kubatury a najednou změna.

Dojede cca 6x 335i jen z mých znamích neberu další co dorazí. a která půjde do M a která bude kategorie C každá má jiný stupeň úprav.

335D se 450konma a 890nm pojede taky v kategorii M?

Mě je to buřt jdu si zajzedit a je mi jedno jestli vedle mě potaví M6 od G power nebo obyč M6 aspoň budu mít porovnání.

Ale pravidla jsou pravidla. Tak to nedělejte podle obsahu ale podle KW v techničáku.

Ještě větší blbost je to dělat podle Válců jako jsem zažil na bmw srazu na Jihu.

Posunutí mého auta do kategorie M je čest :D Ne M auto v M kategorii :)
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha
Klubové ID: 3095

#95 Příspěvek od IlikeU »

Francis píše:Rozdělení do kategorií jen podle kubatury motoru vždy bude pro mnoho lidí nevyhovující, tak jako nezohlednění stupně provedených úprav - vložených prostředků a času - a vytvoření v podstatě speciálu s nemožností běžné jízdy po veřejné silnici.
Pokud vydají organizátoři kompletní přehled dosažených časů jednotlivých vozů, každý si může najít své příměřené "konkurenty" a bude vidět, jak na tom je, jen nedostane veřejně pohár.
Už vidim jak na dragu kdekoliv, přijdou za borcem a řeknou ty těch úprav máš ňák moc radši tě přesunem o katgorii víš. Je to komický.
bobo-mb
Registrovaný
Příspěvky: 354
Registrován: stř 16.04.2008 00:00
Bydliště: Mladá Boleslav

#96 Příspěvek od bobo-mb »

IlikeU píše:
Francis píše:Rozdělení do kategorií jen podle kubatury motoru vždy bude pro mnoho lidí nevyhovující, tak jako nezohlednění stupně provedených úprav - vložených prostředků a času - a vytvoření v podstatě speciálu s nemožností běžné jízdy po veřejné silnici.
Pokud vydají organizátoři kompletní přehled dosažených časů jednotlivých vozů, každý si může najít své příměřené "konkurenty" a bude vidět, jak na tom je, jen nedostane veřejně pohár.
Už vidim jak na dragu kdekoliv, přijdou za borcem a řeknou ty těch úprav máš ňák moc radši tě přesunem o katgorii víš. Je to komický.
Myslim, ze to Francis myslel tak, je rozdil, kdyz vedle sebe stoji placnu 2,8 v serii a proti ni 2,8 , ktera je bez interieru, kolikrat svetel atd.

Jednou jsem uz navrhoval, aby byli prijimaci technici, kteri budou kontrolovat uvedeny motor s nahlasenym motorem. Protoze vim, ze jednou se stalo, ze nekdo jel se silnejsim motorem v slabsi kubature.

Ovsem vim, ze oba navrhy jsou slozite a v podstate nerealne.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#97 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Čistě podle kubatury to nejde, přinejmenším je třeba připočítat přeplňování. Kdysi byl násobící koeficient 1,5 tzn. 335i by patřila do kategorie 4500 ccm, kdyby tu taková byla.

Podle kategorií vyhlášených na letošek je v jedné skupině třeba e30 325e (tzv. ETA 2700 ccm) a E90 335i. Dal jsem si včera práci a prošel listinu přihlášených - v kategorii C (nad 2500) je dvojnásobek vozů než vkategoriích ostatních. Po rozdělení na dvě kategorie (2501-3000 a 3001->) by bylo vozů přibližně stejně jako jinde. K zamyšlení pro organizátory ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#98 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Co je "serie" a co není, na to mám už léta připravený koncept:

Za seriové auto bude považováno to, které: - má seriový blok, klikovou hřídel, hlavu válců, systém vstřikování/zapalování, počet škrtících klapek v sání a systém plnění motoru (zákaz dostavby přeplňování), povolena výměna motoru jako celku z jiného ne ///M modelu, povoleno je jakékoli sání ze seriového ne ///M modelu, libovolný výfuk a brzdy, povolen chiptuning, povoleny jakékoli vačkové hřídele, povinný je interiér alespoň v minimální základní výbavě s počtem sedadel podle TP a všemi panely uvnitř karoserie, povinné jsou karosářské díly a zasklení z originálního materiálu. Zakázány jsou slicky a semislicky.

V ///M kategorii to bude platit obdobně, krom zákazu použití ///M komponent.

V případě porušení některého z pravidel bude vozidlo diskvalifikováno a tato diskvalifikace bude veřejně oznámena při vyhlašování výsledků.
Při oznámení úprav před startem je za každé nesplnění některého z pravidel přeřazeno vozidlo o kategorii výše. Porušení se sčítají, např. při "vystrojení" interieru, nasazení slicků a použití víceklapkového sání je to posun o 3 kategorie. Při použití přeplňování je zdvihový objem vynásoben koeficientem 1,5 a vozidlo přeřazeno do odpovídající kategorie.

V podstatě je to tak postavené, že auto by mělo být schopno absolvovat STK a nekontrolujeme věci, které zkontrolovat na místě neumíme (vačka, ...).

Bude jmenována skupina technicky zdatných a znalých komisařů na technickou přejímku, vozy budou náhodně kontrolovány na správné zařazení do skupin (minimálně 10%, spíš více) a všechny vozy z 1. až 3. místa v soutěžích projdou povinnou přejímkou před vyhlášením výsledků.

----------------------------
Návrh propozic tedy existuje, tým komisařů existuje a každoročně je připraven dobrovolně a bez nároku na odměnu pracovat :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Pepperab
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: úte 11.05.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#99 Příspěvek od Pepperab »

Určitě zajímavé návrhy, dá se říct že s nimi plně souhlasím. Problém je v tom, že účastníků je mnoho a kategorií málo. Ale rozdělit dodatečně kategorii C by asi šlo. Jinak co vím, tak před vyhlašováním se prověřuje motorizace...ale možná to někdy uteklo. Někdy se totiž stává, že např. Jarda se registruje s 320i , ale nakonec přijede na sraz s 325i. Když potom vozidlo zajíždí "nepřiměřené" časy své kategorii, tak se to prověřuje. Hlavně auta, která mají být vyhlašována. Letos už kategorie asi těžko změníme, ale do příštího ročníku bych se chytil Francisova návrhu :wink:
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#100 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Rozdělit C můžete ještě letos, nejde o pohár nebo věnec, ale o místo "na bedně" ;-). Sice D už je obsazeno, ale to můžete přejmenovat na R (jako ropák) nebo K (kadle-kadle), Možná by stačilo rozdelit na C a C+, jste šikovná parta, určitě něco vymyslíte.
Stejně tak můžete už letos zavést turbonásobič, což by v případě rozdělení kat.C byla nutnost.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Odpovědět