Vím že loni tam jedna 335i jezdila i proti tý M6 a nebyla marná. Pokud tohle budou nějaký hardcore , tak se rozhodně umístí víc než dobřepatriot píše:A proč si myslíš, že na prvních 4 místech budou jen ty 335 ?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BIG BMW 2013 - 9.-11. srpna
-
IlikeU
- Registrovaný
- Příspěvky: 724
- Registrován: pát 06.05.2011 00:00
- Bydliště: praha
- Klubové ID: 3095
nová M6 s copetition package je o 0,1s rychlejší má 575ps/680nm
stará M6 507/520nm takže myslím že by to neměl být problém

Jinak nemyslím si že by ne M auta měli být v kategorii M je to můj názor. udělejte to jak chcete. chci si zasprintovat mrknout na pěkný auta a pokecat s lidma a to na jakém je kdo místě je jedno, hlavně že bude zábava a sranda.
stará M6 507/520nm takže myslím že by to neměl být problém
Jinak nemyslím si že by ne M auta měli být v kategorii M je to můj názor. udělejte to jak chcete. chci si zasprintovat mrknout na pěkný auta a pokecat s lidma a to na jakém je kdo místě je jedno, hlavně že bude zábava a sranda.
-
Misa
- Moderátor
- Příspěvky: 3384
- Registrován: pát 01.10.2004 00:00
- Bydliště: Střední Čechy
- Klubové ID: 62
Nestraš, 17 je předpověď na noc, přes den to zatím vypadá na třicítky...
http://portal.chmi.cz/portal/dt?portal_ ... last=false
http://portal.chmi.cz/portal/dt?portal_ ... last=false
E87 120dA & G07 xDrive40d
ex E36 316iCompact & E36 325iC
ex E36 316iCompact & E36 325iC
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Rozdělení do kategorií jen podle kubatury motoru vždy bude pro mnoho lidí nevyhovující, tak jako nezohlednění stupně provedených úprav - vložených prostředků a času - a vytvoření v podstatě speciálu s nemožností běžné jízdy po veřejné silnici.
Pokud vydají organizátoři kompletní přehled dosažených časů jednotlivých vozů, každý si může najít své příměřené "konkurenty" a bude vidět, jak na tom je, jen nedostane veřejně pohár.
Pokud vydají organizátoři kompletní přehled dosažených časů jednotlivých vozů, každý si může najít své příměřené "konkurenty" a bude vidět, jak na tom je, jen nedostane veřejně pohár.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
IlikeU
- Registrovaný
- Příspěvky: 724
- Registrován: pát 06.05.2011 00:00
- Bydliště: praha
- Klubové ID: 3095
Moje auto je civil, denne v prazskym provozu. Ne ti to zadna hardcore prestavba s kleci co neni schopna doject z A do BFrancis píše:Rozdělení do kategorií jen podle kubatury motoru vždy bude pro mnoho lidí nevyhovující, tak jako nezohlednění stupně provedených úprav - vložených prostředků a času - a vytvoření v podstatě speciálu s nemožností běžné jízdy po veřejné silnici.
Pokud vydají organizátoři kompletní přehled dosažených časů jednotlivých vozů, každý si může najít své příměřené "konkurenty" a bude vidět, jak na tom je, jen nedostane veřejně pohár.
ať jsem byl na drag v ČR nebo v zahraničí vždy to bylo podle kubatury.
Vylepšení které lidi dělají dělaj proto aby by byly nejrychlejší ve své kubatuře.
Pokud je kategorie M pro M auta nechápu proč by v ní měla být civilní aut ač uprávená v ramci možností.
Jestliže jsou dána pravidla podle kubatury a najednou změna.
Dojede cca 6x 335i jen z mých znamích neberu další co dorazí. a která půjde do M a která bude kategorie C každá má jiný stupeň úprav.
335D se 450konma a 890nm pojede taky v kategorii M?
Mě je to buřt jdu si zajzedit a je mi jedno jestli vedle mě potaví M6 od G power nebo obyč M6 aspoň budu mít porovnání.
Ale pravidla jsou pravidla. Tak to nedělejte podle obsahu ale podle KW v techničáku.
Ještě větší blbost je to dělat podle Válců jako jsem zažil na bmw srazu na Jihu.
Posunutí mého auta do kategorie M je čest
-
IlikeU
- Registrovaný
- Příspěvky: 724
- Registrován: pát 06.05.2011 00:00
- Bydliště: praha
- Klubové ID: 3095
Už vidim jak na dragu kdekoliv, přijdou za borcem a řeknou ty těch úprav máš ňák moc radši tě přesunem o katgorii víš. Je to komický.Francis píše:Rozdělení do kategorií jen podle kubatury motoru vždy bude pro mnoho lidí nevyhovující, tak jako nezohlednění stupně provedených úprav - vložených prostředků a času - a vytvoření v podstatě speciálu s nemožností běžné jízdy po veřejné silnici.
Pokud vydají organizátoři kompletní přehled dosažených časů jednotlivých vozů, každý si může najít své příměřené "konkurenty" a bude vidět, jak na tom je, jen nedostane veřejně pohár.
Myslim, ze to Francis myslel tak, je rozdil, kdyz vedle sebe stoji placnu 2,8 v serii a proti ni 2,8 , ktera je bez interieru, kolikrat svetel atd.IlikeU píše:Už vidim jak na dragu kdekoliv, přijdou za borcem a řeknou ty těch úprav máš ňák moc radši tě přesunem o katgorii víš. Je to komický.Francis píše:Rozdělení do kategorií jen podle kubatury motoru vždy bude pro mnoho lidí nevyhovující, tak jako nezohlednění stupně provedených úprav - vložených prostředků a času - a vytvoření v podstatě speciálu s nemožností běžné jízdy po veřejné silnici.
Pokud vydají organizátoři kompletní přehled dosažených časů jednotlivých vozů, každý si může najít své příměřené "konkurenty" a bude vidět, jak na tom je, jen nedostane veřejně pohár.
Jednou jsem uz navrhoval, aby byli prijimaci technici, kteri budou kontrolovat uvedeny motor s nahlasenym motorem. Protoze vim, ze jednou se stalo, ze nekdo jel se silnejsim motorem v slabsi kubature.
Ovsem vim, ze oba navrhy jsou slozite a v podstate nerealne.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Čistě podle kubatury to nejde, přinejmenším je třeba připočítat přeplňování. Kdysi byl násobící koeficient 1,5 tzn. 335i by patřila do kategorie 4500 ccm, kdyby tu taková byla.
Podle kategorií vyhlášených na letošek je v jedné skupině třeba e30 325e (tzv. ETA 2700 ccm) a E90 335i. Dal jsem si včera práci a prošel listinu přihlášených - v kategorii C (nad 2500) je dvojnásobek vozů než vkategoriích ostatních. Po rozdělení na dvě kategorie (2501-3000 a 3001->) by bylo vozů přibližně stejně jako jinde. K zamyšlení pro organizátory ...
Podle kategorií vyhlášených na letošek je v jedné skupině třeba e30 325e (tzv. ETA 2700 ccm) a E90 335i. Dal jsem si včera práci a prošel listinu přihlášených - v kategorii C (nad 2500) je dvojnásobek vozů než vkategoriích ostatních. Po rozdělení na dvě kategorie (2501-3000 a 3001->) by bylo vozů přibližně stejně jako jinde. K zamyšlení pro organizátory ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Co je "serie" a co není, na to mám už léta připravený koncept:
Za seriové auto bude považováno to, které: - má seriový blok, klikovou hřídel, hlavu válců, systém vstřikování/zapalování, počet škrtících klapek v sání a systém plnění motoru (zákaz dostavby přeplňování), povolena výměna motoru jako celku z jiného ne ///M modelu, povoleno je jakékoli sání ze seriového ne ///M modelu, libovolný výfuk a brzdy, povolen chiptuning, povoleny jakékoli vačkové hřídele, povinný je interiér alespoň v minimální základní výbavě s počtem sedadel podle TP a všemi panely uvnitř karoserie, povinné jsou karosářské díly a zasklení z originálního materiálu. Zakázány jsou slicky a semislicky.
V ///M kategorii to bude platit obdobně, krom zákazu použití ///M komponent.
V případě porušení některého z pravidel bude vozidlo diskvalifikováno a tato diskvalifikace bude veřejně oznámena při vyhlašování výsledků.
Při oznámení úprav před startem je za každé nesplnění některého z pravidel přeřazeno vozidlo o kategorii výše. Porušení se sčítají, např. při "vystrojení" interieru, nasazení slicků a použití víceklapkového sání je to posun o 3 kategorie. Při použití přeplňování je zdvihový objem vynásoben koeficientem 1,5 a vozidlo přeřazeno do odpovídající kategorie.
V podstatě je to tak postavené, že auto by mělo být schopno absolvovat STK a nekontrolujeme věci, které zkontrolovat na místě neumíme (vačka, ...).
Bude jmenována skupina technicky zdatných a znalých komisařů na technickou přejímku, vozy budou náhodně kontrolovány na správné zařazení do skupin (minimálně 10%, spíš více) a všechny vozy z 1. až 3. místa v soutěžích projdou povinnou přejímkou před vyhlášením výsledků.
----------------------------
Návrh propozic tedy existuje, tým komisařů existuje a každoročně je připraven dobrovolně a bez nároku na odměnu pracovat
Za seriové auto bude považováno to, které: - má seriový blok, klikovou hřídel, hlavu válců, systém vstřikování/zapalování, počet škrtících klapek v sání a systém plnění motoru (zákaz dostavby přeplňování), povolena výměna motoru jako celku z jiného ne ///M modelu, povoleno je jakékoli sání ze seriového ne ///M modelu, libovolný výfuk a brzdy, povolen chiptuning, povoleny jakékoli vačkové hřídele, povinný je interiér alespoň v minimální základní výbavě s počtem sedadel podle TP a všemi panely uvnitř karoserie, povinné jsou karosářské díly a zasklení z originálního materiálu. Zakázány jsou slicky a semislicky.
V ///M kategorii to bude platit obdobně, krom zákazu použití ///M komponent.
V případě porušení některého z pravidel bude vozidlo diskvalifikováno a tato diskvalifikace bude veřejně oznámena při vyhlašování výsledků.
Při oznámení úprav před startem je za každé nesplnění některého z pravidel přeřazeno vozidlo o kategorii výše. Porušení se sčítají, např. při "vystrojení" interieru, nasazení slicků a použití víceklapkového sání je to posun o 3 kategorie. Při použití přeplňování je zdvihový objem vynásoben koeficientem 1,5 a vozidlo přeřazeno do odpovídající kategorie.
V podstatě je to tak postavené, že auto by mělo být schopno absolvovat STK a nekontrolujeme věci, které zkontrolovat na místě neumíme (vačka, ...).
Bude jmenována skupina technicky zdatných a znalých komisařů na technickou přejímku, vozy budou náhodně kontrolovány na správné zařazení do skupin (minimálně 10%, spíš více) a všechny vozy z 1. až 3. místa v soutěžích projdou povinnou přejímkou před vyhlášením výsledků.
----------------------------
Návrh propozic tedy existuje, tým komisařů existuje a každoročně je připraven dobrovolně a bez nároku na odměnu pracovat
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Určitě zajímavé návrhy, dá se říct že s nimi plně souhlasím. Problém je v tom, že účastníků je mnoho a kategorií málo. Ale rozdělit dodatečně kategorii C by asi šlo. Jinak co vím, tak před vyhlašováním se prověřuje motorizace...ale možná to někdy uteklo. Někdy se totiž stává, že např. Jarda se registruje s 320i , ale nakonec přijede na sraz s 325i. Když potom vozidlo zajíždí "nepřiměřené" časy své kategorii, tak se to prověřuje. Hlavně auta, která mají být vyhlašována. Letos už kategorie asi těžko změníme, ale do příštího ročníku bych se chytil Francisova návrhu 
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Rozdělit C můžete ještě letos, nejde o pohár nebo věnec, ale o místo "na bedně"
. Sice D už je obsazeno, ale to můžete přejmenovat na R (jako ropák) nebo K (kadle-kadle), Možná by stačilo rozdelit na C a C+, jste šikovná parta, určitě něco vymyslíte.
Stejně tak můžete už letos zavést turbonásobič, což by v případě rozdělení kat.C byla nutnost.
Stejně tak můžete už letos zavést turbonásobič, což by v případě rozdělení kat.C byla nutnost.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
