přesně jak píšeš. Mám to úplně stejně.Diablo330Ci píše:Tak u me tohle klepnuti nebo lupnuti je v chladici soustave kde kdyz otevru kapotu tak po prave strane jdou dve tluste hadice ktery jdou do nejakyho hlinikoveho odlitku ktery je nejaky ventil.Myslim ze u Vas to bude stejny tak to poradne prosahejte kdyz to bude delat.Je to c.4
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36, 328i Divný volnoběh
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
Jo a u jakyho auta?elik2 píše:přesně jak píšeš. Mám to úplně stejně.Diablo330Ci píše:Tak u me tohle klepnuti nebo lupnuti je v chladici soustave kde kdyz otevru kapotu tak po prave strane jdou dve tluste hadice ktery jdou do nejakyho hlinikoveho odlitku ktery je nejaky ventil.Myslim ze u Vas to bude stejny tak to poradne prosahejte kdyz to bude delat.Je to c.4
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18


-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
- Kontaktovat uživatele:
tak problem vyresen .. po sundani ventiloveho vika a zafixovani vacek bylo zjisteno posunuty casovani ventilu
... proste vacky byly pootoceny
... prej se v tom uz asi nekdo hrabal pred tim nez jsem to koupil ...
vanos to potom dohanel
byl vytocenej uplne na max ... prenastaveno do spravynch pozic .. neuveritelny jak to jede 





BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
- Kontaktovat uživatele:
mazeeec! taky asi zkusim... jak moc je to náročný?patras píše:tak problem vyresen .. po sundani ventiloveho vika a zafixovani vacek bylo zjisteno posunuty casovani ventilu... proste vacky byly pootoceny
... prej se v tom uz asi nekdo hrabal pred tim nez jsem to koupil ...
vanos to potom dohanel
byl vytocenej uplne na max ... prenastaveno do spravynch pozic .. neuveritelny jak to jede
neblafalo ti to do výfucku? jako takový divný rachtání po puštění plynu na volnoběh?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
U mě taky téměř vyřešeno - byla to váha vzduchu. I když diagnostika ji hlásila jako OK. Váhal jsem, jestli na pokusy koupit jetou nebo novou Starline, která stojí kolem dvou tis. - nakonec jsem šel do Starline, dávají na ni 3 roky záruku, takže jsem si říkal, že zas tolik neriskuju. Zlepšení min. o 90%, po cca 100 km skákání celý den po Praze volnoběh jak z učebnice
Jediný, že to za celý den asi dvakrát zahoupalo, ale to bylo v situaci, kdy už to se starou váhou chcíplo úplně. Příští týden nastavím časování dle patrasovy rady a doufám, že už to bude 100%
Postupně jsem vyměnil klapku, svíčky, volnoběžný ventil, čidlo vačky ( díky castrovi za zapůjčení
), zkontroloval sání - viditelný rozdíl nastal až právě po výměně váhy - radost teď stát v koloně, volnoběh se ani nehne
Jediné, co mi vrtá hlavou je, proč váhy Hella a Bosch stojí 4-5x tolik, co Starline


Jediný, že to za celý den asi dvakrát zahoupalo, ale to bylo v situaci, kdy už to se starou váhou chcíplo úplně. Příští týden nastavím časování dle patrasovy rady a doufám, že už to bude 100%

Postupně jsem vyměnil klapku, svíčky, volnoběžný ventil, čidlo vačky ( díky castrovi za zapůjčení


Jediné, co mi vrtá hlavou je, proč váhy Hella a Bosch stojí 4-5x tolik, co Starline



Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
- Kontaktovat uživatele:
musi na to byt pripravky ktery maji jen hodne dobry servisy .. ani nektery origo bmw je newmaj a pujcujou si jecastro píše:mazeeec! taky asi zkusim... jak moc je to náročný?patras píše:tak problem vyresen .. po sundani ventiloveho vika a zafixovani vacek bylo zjisteno posunuty casovani ventilu... proste vacky byly pootoceny
... prej se v tom uz asi nekdo hrabal pred tim nez jsem to koupil ...
vanos to potom dohanel
byl vytocenej uplne na max ... prenastaveno do spravynch pozic .. neuveritelny jak to jede
neblafalo ti to do výfucku? jako takový divný rachtání po puštění plynu na volnoběh?


BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Mam podobny problem, ale vypada to trochu jinak nez u vas.
U e36 323i se mi stava ze na delsich trasach mi najednou zacne vibrovat motor(a od toho radici paka), nema to vubec vykon, pokud po to chci vytocit do otacek tak to ma diry v kroutaku a auto skace...
A pozor, ted to nejlepsi - kdyz zastavim a vypnu zapalovani na 20-30 sec a nastartuju tak to jede v pohode.
Pokud vypnu a chci nastartovat za dalsich 5 sec tak to nechce chytnout(jako kdyby blba pumpa nebo slaba baterka) a vibruje to stejne.
Driv se mi to stavalo jednou za cca 1000km, ted to je cim dal castejsi.
Vi nekdo co by to mohlo byt?
Cidlo vacky?Vanos?Casovani ventilu jako u patrase?
Podeziram taky trochu RJ, jako kdyby se vzdycky zacyklila..
U e36 323i se mi stava ze na delsich trasach mi najednou zacne vibrovat motor(a od toho radici paka), nema to vubec vykon, pokud po to chci vytocit do otacek tak to ma diry v kroutaku a auto skace...
A pozor, ted to nejlepsi - kdyz zastavim a vypnu zapalovani na 20-30 sec a nastartuju tak to jede v pohode.
Pokud vypnu a chci nastartovat za dalsich 5 sec tak to nechce chytnout(jako kdyby blba pumpa nebo slaba baterka) a vibruje to stejne.
Driv se mi to stavalo jednou za cca 1000km, ted to je cim dal castejsi.
Vi nekdo co by to mohlo byt?
Cidlo vacky?Vanos?Casovani ventilu jako u patrase?
Podeziram taky trochu RJ, jako kdyby se vzdycky zacyklila..