u e34 neni nic lehkehoFilozof píše:Uplně jedno u 540i zda má sporák nebo ne ...to auto je mazec prostě.
Lehké a silný V8 stím cvičí hodně dobře.
A mít to v manuálu no mazec.
 objem ničim nenehradiš
 objem ničim nenehradiš 
Snížení je možná opticky OK, ale budu tam vracet zpět M-technic podvozek, který je tam z výroby. Trochu jsem blbnul s pružinama, ale není to ono. Ty Borbety je origo sada z E34, ale je fakt, že se buď líbí nebo nelíbí.ARMAN píše:krasna 540 ještě v manualuchce to jen stylovějši kola třeba parallely by tomu slušely, sniženi maš tak akorat
Jo, jo, cvičí s tím moc dobře, auto mám cca 7 let a pořád se toho nemůžu nasytit.Filozof píše:Uplně jedno u 540i zda má sporák nebo ne ...to auto je mazec prostě.
Lehké a silný V8 stím cvičí hodně dobře.
A mít to v manuálu no mazec.
 Většinou to odnesou řidiči nových Audi, kteří to neunesou, že mají auto za 1,5 míče a nemají na 20 let staré BMW, to mne potom předjíždějí v obci.
 Většinou to odnesou řidiči nových Audi, kteří to neunesou, že mají auto za 1,5 míče a nemají na 20 let staré BMW, to mne potom předjíždějí v obci.

Já je dostal k jednomu z vozů, které jsem si přivezl z Německa. Našel jsem ještě tento odkaz: http://webcat.zf-trading.com/index.asp? ... ,1632,1614ARMAN píše:kde kupujete boge? nevspominam si abych je někde viděl v nabidce nějakeho obchodu
 s tema slupkama, co mam vzadu se na mokru clovek musi mit na pozoru.
 s tema slupkama, co mam vzadu se na mokru clovek musi mit na pozoru. 
  a V8 schvaluju.Kdykoliv jsme v ní je,tak rohlik na obličeji a člověk zapomněl na všecky problémy.
 a V8 schvaluju.Kdykoliv jsme v ní je,tak rohlik na obličeji a člověk zapomněl na všecky problémy.Máš to pěkný,ten intoš je super,pěkně sporty s dodělanýma loketkama,navíc béžová kůže kterou mám v 34ce nejradši.Chválím.524td píše:zatím pár fotek: http://e34.rajce.idnes.cz/E34_540i_mazlik
 .
 . .
 .nádhera524td píše:zatím pár fotek: http://e34.rajce.idnes.cz/E34_540i_mazlik
díky chlapi za rady. nakupilo se mě teď víc problémů, takže na bilsteiny nebude. vídím to na sachs/meyle/kyb podle ceny. šlo mě hlavně o to, ať nekoupim nějaky mr*ky, co mě po 3 měsicich vytečou..Ji-rka píše:BOGE patří do divize SACHS,co se týče koupě tlumičů,tak SACHS nebo MEYLE.SACHS jsem měl na ex e34 a MEYLE mam teď a jsem max. spokojenej,ale SACHS je SACHS.
Sada SACHS cca 6 700kč,sada MEYLE cca 3800kč,sada AL-KO cca 4700kč,ale do těch bych nešel,brzo tečou
Pokud nemáš koruny,tak dej poláka cca 1900kč sada.
Na nějaký KAYABY a BILSTEINY bych prděl,ty jsou funkční tak na octavii,k bmw se moc nehoděj.A tužší verze B5-B6 nejsou na český silnice.
Jinak e34/e32 pokládám za nejlepší auta co v Mnichově udělalia V8 schvaluju.Kdykoliv jsme v ní je,tak rohlik na obličeji a člověk zapomněl na všecky problémy.

jj jsem velky boreckuca25 píše:..jinak je tu někdo borec přes m30b35 (kromě armana) - potřeboval bych prodiskutovat trable s motorem (po zapojeni lambdy bosh to jelo snad na 3 valce a nešlo nad 2t ..)
 dnes se mi při rozjeti u mekače chcip motor a nechtěl naskočit tak jsem si řikal že jsem v prdeli neveděl bych na co mam šahnout a komu zavolat
 dnes se mi při rozjeti u mekače chcip motor a nechtěl naskočit tak jsem si řikal že jsem v prdeli neveděl bych na co mam šahnout a komu zavolat  po několika kratkych pokusech asi za 15 minut chytilo jakoby nic
 po několika kratkych pokusech asi za 15 minut chytilo jakoby nic  
 
