Zdravice, taky se rád připojim s názorama i když většina tu padla..
Moje rada a pohled na věc: pokud nemáš moc čas hledat a omezený finance, nebál bych se vůbec 530i V8 v manuálu, má to ty osmiválcový koule a zvuk, kultivovanost. Pokud chceš starý divoký železo a máš čas hledat a omezený finance, sonduj nabídku 535i v Německu, je tam toho pořád celkem dost, šel bych rovnou po Mpaketu v kůži, dá se najít, počítej pár výletů a třeba i návratů s prázdnou. A pokud máš čas i peníze, čekej na 540i v manuálu.. v Německu jsou, musí se ale čekat, stojí to za to. Za rozumnej kus počítej 100.000 Kč a víc, v serióznim stavu to ale teoreticky bude i nabírat na hodnotě.
Na co si dát pozor? Motorický věci se daj vždycky řešit jako povolenej podvozek. Klasika u e34 je vůle v řízení. S čim bych se nesmířil a co je nejdražší špás, je koroze.. blatníky, prahy, zadní víko, kolem nádrže a nad zadnim nárazníkem..
A malá motivace z mojí zahrádky, posílám svojí 540i manuál, kterou jsem přitáhl 2008 od prvního majitele po 3 vejletech do Reichu. Individuál, paket, poctivejch 158 najeto při koupi. Musim říct, že to auto miluju, svezení je svátek a musel by někdo přijít s hodně pěknou M5 abych měnil. Takže šťastnou ruku přeju!
Btw 524td, ta tvá krasavice je dovezená Tomíkem, je to tak?