u e34 neni nic lehkehoFilozof píše:Uplně jedno u 540i zda má sporák nebo ne ...to auto je mazec prostě.
Lehké a silný V8 stím cvičí hodně dobře.
A mít to v manuálu no mazec.![]()
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Na co dát pozor při koupi E34 535i ??
Snížení je možná opticky OK, ale budu tam vracet zpět M-technic podvozek, který je tam z výroby. Trochu jsem blbnul s pružinama, ale není to ono. Ty Borbety je origo sada z E34, ale je fakt, že se buď líbí nebo nelíbí.ARMAN píše:krasna 540 ještě v manualuchce to jen stylovějši kola třeba parallely by tomu slušely, sniženi maš tak akorat
Jo, jo, cvičí s tím moc dobře, auto mám cca 7 let a pořád se toho nemůžu nasytit.Filozof píše:Uplně jedno u 540i zda má sporák nebo ne ...to auto je mazec prostě.
Lehké a silný V8 stím cvičí hodně dobře.
A mít to v manuálu no mazec.![]()
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
ARMANE: Lehká e34 je podívej se na dnešní tanky co mají 2-2,2tuny a více ...
e34 je kolem 1650-1750kg což je "super váha" na V8 4litr.
Kdyby byla ještě o 2kila menší tak to auto snad vzlétne
Já když utnu blbé 525i tak celkem dávám naprdel všemu co jede kolem ... nenajde se střelec co by mě předjel když zrovna spěchám na okresce ... nebavím se o dálnici tam se občas někdo najde. kdo jede 2kila a více ...
naštěstí nemám stále potřebu blbnout a je to jen občas...
Co pak s takovou V8 4litrem ...to je jiné kafe
e34 je kolem 1650-1750kg což je "super váha" na V8 4litr.
Kdyby byla ještě o 2kila menší tak to auto snad vzlétne
Já když utnu blbé 525i tak celkem dávám naprdel všemu co jede kolem ... nenajde se střelec co by mě předjel když zrovna spěchám na okresce ... nebavím se o dálnici tam se občas někdo najde. kdo jede 2kila a více ...
naštěstí nemám stále potřebu blbnout a je to jen občas...
Co pak s takovou V8 4litrem ...to je jiné kafe
Já je dostal k jednomu z vozů, které jsem si přivezl z Německa. Našel jsem ještě tento odkaz: http://webcat.zf-trading.com/index.asp? ... ,1632,1614ARMAN píše:kde kupujete boge? nevspominam si abych je někde viděl v nabidce nějakeho obchodu
Myslím, že BOGE spadá pod Sachs nebo tak něco.
Já když utnu blbé 525i tak celkem dávám naprdel všemu co jede kolem ... nenajde se střelec co by mě předjel když zrovna spěchám na okresce ... nebavím se o dálnici tam se občas někdo najde. kdo jede 2kila a více ...
S 525i se dá jet opravdu velmi svižně, na okreskách je hlavně důležitý podvozek v cajku.
S 525i se dá jet opravdu velmi svižně, na okreskách je hlavně důležitý podvozek v cajku.
a naky normalni gumy
s tema slupkama, co mam vzadu se na mokru clovek musi mit na pozoru.
jinak s podvozkem, zalezi co od toho cekas, muzes koupit tlumic AL-KO za litr kus a taky bisltein B6 za 3,5. se vsema nasledkama, co z toho plynou. ale nez jezdit na mrtvejch tlumicich, tak radsi to al-ko. na B6 si nakou dobu pockas, minimalne mesic. nekde mezi temahle extremama se pohybuje boge, sachs, kyb a bisltein B4.
jinak s podvozkem, zalezi co od toho cekas, muzes koupit tlumic AL-KO za litr kus a taky bisltein B6 za 3,5. se vsema nasledkama, co z toho plynou. ale nez jezdit na mrtvejch tlumicich, tak radsi to al-ko. na B6 si nakou dobu pockas, minimalne mesic. nekde mezi temahle extremama se pohybuje boge, sachs, kyb a bisltein B4.
BOGE patří do divize SACHS,co se týče koupě tlumičů,tak SACHS nebo MEYLE.SACHS jsem měl na ex e34 a MEYLE mam teď a jsem max. spokojenej,ale SACHS je SACHS.
Sada SACHS cca 6 700kč,sada MEYLE cca 3800kč,sada AL-KO cca 4700kč,ale do těch bych nešel,brzo tečou
Pokud nemáš koruny,tak dej poláka cca 1900kč sada.
Na nějaký KAYABY a BILSTEINY bych prděl,ty jsou funkční tak na octavii,k bmw se moc nehoděj.A tužší verze B5-B6 nejsou na český silnice.
Jinak e34/e32 pokládám za nejlepší auta co v Mnichově udělali
a V8 schvaluju.Kdykoliv jsme v ní je,tak rohlik na obličeji a člověk zapomněl na všecky problémy.
Sada SACHS cca 6 700kč,sada MEYLE cca 3800kč,sada AL-KO cca 4700kč,ale do těch bych nešel,brzo tečou
Pokud nemáš koruny,tak dej poláka cca 1900kč sada.
Na nějaký KAYABY a BILSTEINY bych prděl,ty jsou funkční tak na octavii,k bmw se moc nehoděj.A tužší verze B5-B6 nejsou na český silnice.
Jinak e34/e32 pokládám za nejlepší auta co v Mnichově udělali
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Jirka: Na kayaby Excel-G mi nesahej mám je na autě 4kusy přes 100tis km a vepředu drží perfektně a vzadu jeden vytekl. tak jsem vyměnil pár ale 90tis km drželi všechny 4kusy a to na tom tankodromu co tu je si myslím je super.
SACHS by měl bejt taky jeden z nejlepších, dával se do prvovýroby většiny BMW.
No a další nemám zkušenosti.
Jo vyplatí se připlatit za kvalitní tlumiče. Ikdyž to meyle mě láká pokud je tak dobré za slušné peníze.
SACHS by měl bejt taky jeden z nejlepších, dával se do prvovýroby většiny BMW.
No a další nemám zkušenosti.
Jo vyplatí se připlatit za kvalitní tlumiče. Ikdyž to meyle mě láká pokud je tak dobré za slušné peníze.
-
Kail
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
Máš to pěkný,ten intoš je super,pěkně sporty s dodělanýma loketkama,navíc béžová kůže kterou mám v 34ce nejradši.Chválím.524td píše:zatím pár fotek: http://e34.rajce.idnes.cz/E34_540i_mazlik
Ta řidičova sedačka by si zasloužila péči a vepředu by to chtělo doladit světla (stříknout obroučky na černo a dát kouřový blinkry)
Jen tak dál,pěkných už moc není
nádhera524td píše:zatím pár fotek: http://e34.rajce.idnes.cz/E34_540i_mazlik
díky chlapi za rady. nakupilo se mě teď víc problémů, takže na bilsteiny nebude. vídím to na sachs/meyle/kyb podle ceny. šlo mě hlavně o to, ať nekoupim nějaky mr*ky, co mě po 3 měsicich vytečou..Ji-rka píše:BOGE patří do divize SACHS,co se týče koupě tlumičů,tak SACHS nebo MEYLE.SACHS jsem měl na ex e34 a MEYLE mam teď a jsem max. spokojenej,ale SACHS je SACHS.
Sada SACHS cca 6 700kč,sada MEYLE cca 3800kč,sada AL-KO cca 4700kč,ale do těch bych nešel,brzo tečou![]()
Pokud nemáš koruny,tak dej poláka cca 1900kč sada.
Na nějaký KAYABY a BILSTEINY bych prděl,ty jsou funkční tak na octavii,k bmw se moc nehoděj.A tužší verze B5-B6 nejsou na český silnice.
Jinak e34/e32 pokládám za nejlepší auta co v Mnichově udělalia V8 schvaluju.Kdykoliv jsme v ní je,tak rohlik na obličeji a člověk zapomněl na všecky problémy.
jinak je tu někdo borec přes m30b35 (kromě armana) - potřeboval bych prodiskutovat trable s motorem (po zapojeni lambdy bosh to jelo snad na 3 valce a nešlo nad 2t ..)
jj jsem velky boreckuca25 píše:..jinak je tu někdo borec přes m30b35 (kromě armana) - potřeboval bych prodiskutovat trable s motorem (po zapojeni lambdy bosh to jelo snad na 3 valce a nešlo nad 2t ..)
zkus Libovku tady z klubu
Zdravice, taky se rád připojim s názorama i když většina tu padla..
Moje rada a pohled na věc: pokud nemáš moc čas hledat a omezený finance, nebál bych se vůbec 530i V8 v manuálu, má to ty osmiválcový koule a zvuk, kultivovanost. Pokud chceš starý divoký železo a máš čas hledat a omezený finance, sonduj nabídku 535i v Německu, je tam toho pořád celkem dost, šel bych rovnou po Mpaketu v kůži, dá se najít, počítej pár výletů a třeba i návratů s prázdnou. A pokud máš čas i peníze, čekej na 540i v manuálu.. v Německu jsou, musí se ale čekat, stojí to za to. Za rozumnej kus počítej 100.000 Kč a víc, v serióznim stavu to ale teoreticky bude i nabírat na hodnotě.
Na co si dát pozor? Motorický věci se daj vždycky řešit jako povolenej podvozek. Klasika u e34 je vůle v řízení. S čim bych se nesmířil a co je nejdražší špás, je koroze.. blatníky, prahy, zadní víko, kolem nádrže a nad zadnim nárazníkem..
A malá motivace z mojí zahrádky, posílám svojí 540i manuál, kterou jsem přitáhl 2008 od prvního majitele po 3 vejletech do Reichu. Individuál, paket, poctivejch 158 najeto při koupi. Musim říct, že to auto miluju, svezení je svátek a musel by někdo přijít s hodně pěknou M5 abych měnil. Takže šťastnou ruku přeju!


Btw 524td, ta tvá krasavice je dovezená Tomíkem, je to tak?
Moje rada a pohled na věc: pokud nemáš moc čas hledat a omezený finance, nebál bych se vůbec 530i V8 v manuálu, má to ty osmiválcový koule a zvuk, kultivovanost. Pokud chceš starý divoký železo a máš čas hledat a omezený finance, sonduj nabídku 535i v Německu, je tam toho pořád celkem dost, šel bych rovnou po Mpaketu v kůži, dá se najít, počítej pár výletů a třeba i návratů s prázdnou. A pokud máš čas i peníze, čekej na 540i v manuálu.. v Německu jsou, musí se ale čekat, stojí to za to. Za rozumnej kus počítej 100.000 Kč a víc, v serióznim stavu to ale teoreticky bude i nabírat na hodnotě.
Na co si dát pozor? Motorický věci se daj vždycky řešit jako povolenej podvozek. Klasika u e34 je vůle v řízení. S čim bych se nesmířil a co je nejdražší špás, je koroze.. blatníky, prahy, zadní víko, kolem nádrže a nad zadnim nárazníkem..
A malá motivace z mojí zahrádky, posílám svojí 540i manuál, kterou jsem přitáhl 2008 od prvního majitele po 3 vejletech do Reichu. Individuál, paket, poctivejch 158 najeto při koupi. Musim říct, že to auto miluju, svezení je svátek a musel by někdo přijít s hodně pěknou M5 abych měnil. Takže šťastnou ruku přeju!


Btw 524td, ta tvá krasavice je dovezená Tomíkem, je to tak?
