Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW E90 facelift-Je řídící jednotka 325i stejná,jako 330i?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3903
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#41 Příspěvek od pavproch »

Můj názor: 325i (N53, tj. utlumený třílitr 160kW s extra dlouhými převody) stock, nebo "čipnutá", ale bez zásadních HW+SW a´la BudVlad nikdy nepojede tak, jak plnotučná 330i N53 200kW a hlavně NIKDY "nepojede" 330d, ani omylem, to vím, bo i svou 330ix N53 (docela dost poštelovanou a hlavně o 15% kratším diffem, teda oběma) musím kurwa furt držet v redline, abych "pojel" 330d. Tožtak no, můj názor.

Btw, i po všech úpravách dostanu výrazně napráskáno od pitomého AMG A45 nebo GolfuR.
kompre
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: pon 14.10.2013 00:00

#42 Příspěvek od kompre »

No to ano, len ta 325ka sa chovala dost mrtvo a hore kvoli utlmeniu uplne strpla, teraz je to o dost lepsie. Xdrive a automat tomu pri pruznom zrychleni moc nepomahaju takze u takejto 325ky je kazdy aj maly posun posun :).


SW uprava bude nieco obdobne ako u budvlada, obycajnou zmenou map by sa tam nahnalo tak 5-10k co by clovek urcite nepocitil

Samozrejme by to chcelo vyfuk, sport katy, diff, sanie si myslim staci povodne s KN vlozkou, alebo vymena za 3stupnove, ale nakoniec aj brzdy. Len to uz je cenovo niekde inde a beznemu cloveku ako ja, ktory chce sem tam nieco predbehnut neprinesie efekt (pomer cena/uzitocna hodnota).

Podla mna je z tychto vsetkych zmien u 325i s n53 stale najcitelnejsia SW uprava. Porovnaj to s grafom, ktory tu mal Budvlad (s uz 3stupnovym sanim, inym tlmicom vyfuku (toto je gatewayova seriova e92 s automatom po uprave, mozno tam mal KNko, to je vsetko, eisenmann aj to len koncak riesil az po uprave)

moj nema zmysel davat

edit: dal som aj moj v kope ked uz
Přílohy
325i-e92.jpg
325i-e92.jpg (41.72 KiB) Zobrazeno 334 x
325i-e92-2.jpg
325i-e92-2.jpg (90.05 KiB) Zobrazeno 332 x
kompre
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: pon 14.10.2013 00:00

#43 Příspěvek od kompre »

e90 325i xdrive automat
Přílohy
325i-e90xdriveautomat.jpg
325i-e90xdriveautomat.jpg (102.5 KiB) Zobrazeno 325 x
Set-ASP
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: pon 22.02.2016 01:00

#44 Příspěvek od Set-ASP »

Takže řikáš,že se to tim čipem zlepšilo? Chtěl bych tam kratší deferák,asi tam hodim sportovní sání a čipnu to,pak věřim,že už budu spokojenej... Ale to 330XD bylo super,jezdil jsem s tim hrozně rád... Byla to E46,ale poježdění supr!
kompre
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: pon 14.10.2013 00:00

#45 Příspěvek od kompre »

z priebehov krutaku a vykonu vidno ze je to v celom rozsahu lepsie, ale od 4500 do 7000 to bolo pocitovo ine auto hned na prvych km. nejdem radit ani odporucat, vsetko je na tebe aku cestu zvolis a na tvojich fin. moznostiach, len som sa podelil o skusenost.

edit: tazko je porovnavat e46 330d s e90 325i, poviem len za mna ze uz len kvoli zvuku by vyhrala 325ka :). ak chces aby to islo musis to drzat vysoko a este vyssie a potom to podla mna musi ist min. rovnako ako ta e46ka ak bola seriova. (pocity mozu byt ine)
Set-ASP
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: pon 22.02.2016 01:00

#46 Příspěvek od Set-ASP »

Nene,já jsem právě moc rád,za tento úhel pohledu,díky moc ;-) A zvuk je super,o tom žádná :-)
de-nitro
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: čtv 29.01.2015 01:00

#47 Příspěvek od de-nitro »

jezis takovyho nakladnyho laborovani to by snad levnejc vysla n54 ne?
Set-ASP
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: pon 22.02.2016 01:00

#48 Příspěvek od Set-ASP »

Takže podle tebe mam jít prodat auto a jít koupit jiné? Díky za radu ;-)
Odpovědět