Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW E90 facelift-Je řídící jednotka 325i stejná,jako 330i?
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3903
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Můj názor: 325i (N53, tj. utlumený třílitr 160kW s extra dlouhými převody) stock, nebo "čipnutá", ale bez zásadních HW+SW a´la BudVlad nikdy nepojede tak, jak plnotučná 330i N53 200kW a hlavně NIKDY "nepojede" 330d, ani omylem, to vím, bo i svou 330ix N53 (docela dost poštelovanou a hlavně o 15% kratším diffem, teda oběma) musím kurwa furt držet v redline, abych "pojel" 330d. Tožtak no, můj názor.
Btw, i po všech úpravách dostanu výrazně napráskáno od pitomého AMG A45 nebo GolfuR.
Btw, i po všech úpravách dostanu výrazně napráskáno od pitomého AMG A45 nebo GolfuR.
No to ano, len ta 325ka sa chovala dost mrtvo a hore kvoli utlmeniu uplne strpla, teraz je to o dost lepsie. Xdrive a automat tomu pri pruznom zrychleni moc nepomahaju takze u takejto 325ky je kazdy aj maly posun posun
.
SW uprava bude nieco obdobne ako u budvlada, obycajnou zmenou map by sa tam nahnalo tak 5-10k co by clovek urcite nepocitil
Samozrejme by to chcelo vyfuk, sport katy, diff, sanie si myslim staci povodne s KN vlozkou, alebo vymena za 3stupnove, ale nakoniec aj brzdy. Len to uz je cenovo niekde inde a beznemu cloveku ako ja, ktory chce sem tam nieco predbehnut neprinesie efekt (pomer cena/uzitocna hodnota).
Podla mna je z tychto vsetkych zmien u 325i s n53 stale najcitelnejsia SW uprava. Porovnaj to s grafom, ktory tu mal Budvlad (s uz 3stupnovym sanim, inym tlmicom vyfuku (toto je gatewayova seriova e92 s automatom po uprave, mozno tam mal KNko, to je vsetko, eisenmann aj to len koncak riesil az po uprave)
moj nema zmysel davat
edit: dal som aj moj v kope ked uz

SW uprava bude nieco obdobne ako u budvlada, obycajnou zmenou map by sa tam nahnalo tak 5-10k co by clovek urcite nepocitil
Samozrejme by to chcelo vyfuk, sport katy, diff, sanie si myslim staci povodne s KN vlozkou, alebo vymena za 3stupnove, ale nakoniec aj brzdy. Len to uz je cenovo niekde inde a beznemu cloveku ako ja, ktory chce sem tam nieco predbehnut neprinesie efekt (pomer cena/uzitocna hodnota).
Podla mna je z tychto vsetkych zmien u 325i s n53 stale najcitelnejsia SW uprava. Porovnaj to s grafom, ktory tu mal Budvlad (s uz 3stupnovym sanim, inym tlmicom vyfuku (toto je gatewayova seriova e92 s automatom po uprave, mozno tam mal KNko, to je vsetko, eisenmann aj to len koncak riesil az po uprave)
moj nema zmysel davat
edit: dal som aj moj v kope ked uz
- Přílohy
-
- 325i-e92.jpg (41.72 KiB) Zobrazeno 335 x
-
- 325i-e92-2.jpg (90.05 KiB) Zobrazeno 333 x
z priebehov krutaku a vykonu vidno ze je to v celom rozsahu lepsie, ale od 4500 do 7000 to bolo pocitovo ine auto hned na prvych km. nejdem radit ani odporucat, vsetko je na tebe aku cestu zvolis a na tvojich fin. moznostiach, len som sa podelil o skusenost.
edit: tazko je porovnavat e46 330d s e90 325i, poviem len za mna ze uz len kvoli zvuku by vyhrala 325ka
. ak chces aby to islo musis to drzat vysoko a este vyssie a potom to podla mna musi ist min. rovnako ako ta e46ka ak bola seriova. (pocity mozu byt ine)
edit: tazko je porovnavat e46 330d s e90 325i, poviem len za mna ze uz len kvoli zvuku by vyhrala 325ka
