Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Pestavba zE36 318is na 320i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#41 Příspěvek od pragdejf »

krejcia1 píše: Ahoj koukám že tady píšeš o nějakém korekčním členu v palubce, mám podobný problém, v isu mám budíky z 6tiválu a právě ukazuje to špatně otáčky, nevíš jak ten korekční člen změnit?
noo ja s tim problem nemel, ale kamos jo. zase vypadalo huste, kdyz mu dvoulitr tocil 8 tisic a rucicka jezdila za roh;-)

je nekde zasitej v budikach, teda v E30 tam byl, takovej malej bilej bazmek. vic ti nereknu, protoze nevim.
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933
Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City

#42 Příspěvek od mequi »

MattyX píše: pozna to jen podle typu motoru na nalitku na bloku , jinej poznavaci znaka tam neni proste ;) ty motory jsou napohled pak uplne iodenticky! (M50 ma jen sirsi sani jinak tvarovany + v jinym miste otvor pro olej) .....
MattyX no a právě tyhle věci jsem měl na mysli, že to pozná. :wink:
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Klubové ID: 3777
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od icecold »

mequi píše:Na STK ne ale na EK ano. Když ti měří emise tak zadávají kod motoru - typ a podle toho jim vyjedou limity do kterých se musíš vejít. A jestli se v tom budou babrat jak mně chtěl ještě koukat na typ motoru, protože se mu něco nezdálo- čti: chtěl něco do kapsy, tak na to přijdou. A dá se to poznat od pohledu jestli to je 2,0 nebo2,8. Ale to záleží na tom, jak se v tom ten dotyčný technik vyzná.
no pochybuju že u nás na STK jsou obornici přes BMW co by rozeznali M50 od M52 :lol: ale jinak M52B28 bude mit o hodně jiné emisní hodnoty než M50B20? :oops:
a i kdyby tak STK by nebyl problem "jiným způsobem"
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od MattyX Moderátor »

M52B28 ma cca 220g/km CO2 ... M50B20 se mi nepodarilo vygooglovat ale e30 320i ma 198g , takze M50 na tom bude dost podobne prinejhorsim ;) ;)


tzn. že na emisích asi taky jako nebude zase až tak znát ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933

#45 Příspěvek od Jamall »

MattyX píše:
Jamall píše:pak podej hlášení, jak v létě zvládá původní chladič R6
uplne normálně :) IS e 320i maji velikostne stejnej chladic ;) lisi se pouze klima/neklima verze ;)
ahá, no tak vtom případě by to mělo zvládnou i dva a půlku? ono předse jenom nárust 10kobilek je nic, ale 50, to už je řádna změna
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Jamall píše:
MattyX píše:
Jamall píše:pak podej hlášení, jak v létě zvládá původní chladič R6
uplne normálně :) IS e 320i maji velikostne stejnej chladic ;) lisi se pouze klima/neklima verze ;)
ahá, no tak vtom případě by to mělo zvládnou i dva a půlku? ono předse jenom nárust 10kobilek je nic, ale 50, to už je řádna změna
přesně tak zvládne i 2.5 ;) pouze kdyz mas klimu v aute , tak chladic je znatelne vetsi ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Ma_jk-Is
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: stř 24.03.2010 01:00
Bydliště: Trutnov

#47 Příspěvek od Ma_jk-Is »

:)
Přílohy
DSC01943.JPG
DSC01943.JPG (59.96 KiB) Zobrazeno 94 x
Odpovědět