krejcia1 píše:
Ahoj koukám že tady píšeš o nějakém korekčním členu v palubce, mám podobný problém, v isu mám budíky z 6tiválu a právě ukazuje to špatně otáčky, nevíš jak ten korekční člen změnit?
noo ja s tim problem nemel, ale kamos jo. zase vypadalo huste, kdyz mu dvoulitr tocil 8 tisic a rucicka jezdila za roh;-)
je nekde zasitej v budikach, teda v E30 tam byl, takovej malej bilej bazmek. vic ti nereknu, protoze nevim.
MattyX píše: pozna to jen podle typu motoru na nalitku na bloku , jinej poznavaci znaka tam neni proste ty motory jsou napohled pak uplne iodenticky! (M50 ma jen sirsi sani jinak tvarovany + v jinym miste otvor pro olej) .....
MattyX no a právě tyhle věci jsem měl na mysli, že to pozná.
mequi píše:Na STK ne ale na EK ano. Když ti měří emise tak zadávají kod motoru - typ a podle toho jim vyjedou limity do kterých se musíš vejít. A jestli se v tom budou babrat jak mně chtěl ještě koukat na typ motoru, protože se mu něco nezdálo- čti: chtěl něco do kapsy, tak na to přijdou. A dá se to poznat od pohledu jestli to je 2,0 nebo2,8. Ale to záleží na tom, jak se v tom ten dotyčný technik vyzná.
no pochybuju že u nás na STK jsou obornici přes BMW co by rozeznali M50 od M52 ale jinak M52B28 bude mit o hodně jiné emisní hodnoty než M50B20?
a i kdyby tak STK by nebyl problem "jiným způsobem"
e36 328i
e36 325iA
e46 320d BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844