
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E36: 328i-otevrene sani +25ps
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Mirda328 píše:... jen co se mi naky sani naskytne vcetne klapky ...
Škrtící klapku jsem nechal z M52, má stejný průměr, byl jsem líný předělávat ovládání plynu

P.S. Jedno sání za skvělých 1000 Kč je na prodej v inzerátech zde na fóru.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Francis píše:Mirda328 píše:... jen co se mi naky sani naskytne vcetne klapky ...
Škrtící klapku jsem nechal z M52, má stejný průměr, byl jsem líný předělávat ovládání plynu
P.S. Jedno sání za skvělých 1000 Kč je na prodej v inzerátech zde na fóru.
hele omrknu u to a namontuju a pak se uvidi co je pravdy na ztrate kroutaku, hele az to koupim tak to snad nafotim a popisu 1. dojmy

Hanz píše:me treba na 328 prijde kroutak dole nic extra, oproti 325 bez vanos to zas tak moc nejede a oproti M3 3,0 nema na volnobeh snad zadnej (obrazne receno)
tak to asi zalezi na konkretnim aute, my jsme to porovnavali moji 2.8 vs 325i vanos a je to citit, ikdyz nic extra ale pro pohodovou jizdu je ta 2.8 urco lepsi a to o dost, jinak kdyz jedou obe auta vedle sebe na stejny kvalt a das plny plyn na minimalni rozdil je na 5ku nekde od 160 ale jinak na kazdy kvalt i pritom ze ma delsi diferak ujede 2.5ce celkem hodne.... ale plkame tu o nicem o par konikach ktery jsou jasny a nakym malym zanedbatelnym kroutaku
Francis píše:Mirda328 píše:... jen co se mi naky sani naskytne vcetne klapky ...
Škrtící klapku jsem nechal z M52, má stejný průměr, byl jsem líný předělávat ovládání plynu
Akorát když se dá klapka z M52 na sání M50, jde to těsnění na těsnění - M50 má těsnění na sání, M52 na klapce. Ničemu to asi nevadí, ale je to čuňárna


Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Dan td píše:Francis píše:Mirda328 píše:... jen co se mi naky sani naskytne vcetne klapky ...
Škrtící klapku jsem nechal z M52, má stejný průměr, byl jsem líný předělávat ovládání plynu
Akorát když se dá klapka z M52 na sání M50, jde to těsnění na těsnění - M50 má těsnění na sání, M52 na klapce. Ničemu to asi nevadí, ale je to čuňárna
cajk, jak bude chvile casu mrknu na to
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Dan td píše:Akorát když se dá klapka z M52 na sání M50, jde to těsnění na těsnění - M50 má těsnění na sání, M52 na klapce. Ničemu to asi nevadí, ale je to čuňárna
Když se mezi tato dvě těsnění dá mezikus z tenkého plechu, tak oba břity těsnění dosedají na rovnou plochu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
VANOS i neVANOS M50 mají sací potrubí stejné.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Protože je to úplně jedno, když jsou stejné
. Musí být z 2,5 ltr, z M50B25(TU).

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
je to toto, nebo muze byt?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... ld_system/
c.d. 11 61 1 735 196
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... ld_system/
c.d. 11 61 1 735 196
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
11 61 1 738 940 a nebo 11 61 1 735 727
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Ano, použití pro 2,0 mě taktéž zaráží. Rozdíl provedení pro 2,0 a 2,5 je v šířce sacích kanálů, kde pro 2,0 jsou kanály jen o málo širší než mezera mezi nimi kdežto u 2,5 jsou kanály dvojnásobně širší než mezera mezi nimi.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition