Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E36: 328i-otevrene sani +25ps

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od paveld »

Na dvoulitra (M52) asi nemá význam dávat to širší sání, co? :D
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#42 Příspěvek od Mirda328 »

paveld píše:Na dvoulitra (M52) asi nemá význam dávat to širší sání, co? :D


vsechno ma naky vyznam, otazkou je jaky....jelikoz 2,5 a 2,8 maj stejne sani, typuju ze na 2,0 bude to tve akorat

hele nejsi ty ze srazky BMW e30 :)
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od paveld »

Taky me napada ze na 320 bude to sani akorat... ale porad ve me hloda, ze co kdyby aspon neco malo to s tim udelalo :-).

A nejsi ty ten s tou cernou e30 cabrio? :)
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Mirda328 píše:... jen co se mi naky sani naskytne vcetne klapky ...

Škrtící klapku jsem nechal z M52, má stejný průměr, byl jsem líný předělávat ovládání plynu ;-)

P.S. Jedno sání za skvělých 1000 Kč je na prodej v inzerátech zde na fóru.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#45 Příspěvek od Mirda328 »

paveld píše:Taky me napada ze na 320 bude to sani akorat... ale porad ve me hloda, ze co kdyby aspon neco malo to s tim udelalo :-).

A nejsi ty ten s tou cernou e30 cabrio? :)


jj no uz je to davno :) byla to velika atrakce :lol:
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#46 Příspěvek od Mirda328 »

Francis píše:
Mirda328 píše:... jen co se mi naky sani naskytne vcetne klapky ...

Škrtící klapku jsem nechal z M52, má stejný průměr, byl jsem líný předělávat ovládání plynu ;-)

P.S. Jedno sání za skvělých 1000 Kč je na prodej v inzerátech zde na fóru.


hele omrknu u to a namontuju a pak se uvidi co je pravdy na ztrate kroutaku, hele az to koupim tak to snad nafotim a popisu 1. dojmy :lol:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#47 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

me treba na 328 prijde kroutak dole nic extra, oproti 325 bez vanos to zas tak moc nejede a oproti M3 3,0 nema na volnobeh snad zadnej (obrazne receno)
“Ability is what you're capable of doing.”
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#48 Příspěvek od Mirda328 »

Hanz píše:me treba na 328 prijde kroutak dole nic extra, oproti 325 bez vanos to zas tak moc nejede a oproti M3 3,0 nema na volnobeh snad zadnej (obrazne receno)

tak to asi zalezi na konkretnim aute, my jsme to porovnavali moji 2.8 vs 325i vanos a je to citit, ikdyz nic extra ale pro pohodovou jizdu je ta 2.8 urco lepsi a to o dost, jinak kdyz jedou obe auta vedle sebe na stejny kvalt a das plny plyn na minimalni rozdil je na 5ku nekde od 160 ale jinak na kazdy kvalt i pritom ze ma delsi diferak ujede 2.5ce celkem hodne.... ale plkame tu o nicem o par konikach ktery jsou jasny a nakym malym zanedbatelnym kroutaku
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00

#49 Příspěvek od Dan td »

Francis píše:
Mirda328 píše:... jen co se mi naky sani naskytne vcetne klapky ...

Škrtící klapku jsem nechal z M52, má stejný průměr, byl jsem líný předělávat ovládání plynu ;-)


Akorát když se dá klapka z M52 na sání M50, jde to těsnění na těsnění - M50 má těsnění na sání, M52 na klapce. Ničemu to asi nevadí, ale je to čuňárna :P
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#50 Příspěvek od Mirda328 »

Dan td píše:
Francis píše:
Mirda328 píše:... jen co se mi naky sani naskytne vcetne klapky ...

Škrtící klapku jsem nechal z M52, má stejný průměr, byl jsem líný předělávat ovládání plynu ;-)


Akorát když se dá klapka z M52 na sání M50, jde to těsnění na těsnění - M50 má těsnění na sání, M52 na klapce. Ničemu to asi nevadí, ale je to čuňárna :P

cajk, jak bude chvile casu mrknu na to
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#51 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Dan td píše:Akorát když se dá klapka z M52 na sání M50, jde to těsnění na těsnění - M50 má těsnění na sání, M52 na klapce. Ničemu to asi nevadí, ale je to čuňárna :P

Když se mezi tato dvě těsnění dá mezikus z tenkého plechu, tak oba břity těsnění dosedají na rovnou plochu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#52 Příspěvek od Mirda328 »

hele a vizuelne je od sebe poznam jak vanos a nevanos 325 sani, abych nekoupil to spatne.... prumer kanalu?nebo tak neco?
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#53 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

VANOS i neVANOS M50 mají sací potrubí stejné.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#54 Příspěvek od Mirda328 »

Francis píše:VANOS i neVANOS M50 mají sací potrubí stejné.


tak proc to musi byt z vanosa?
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#55 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Protože je to úplně jedno, když jsou stejné ;-). Musí být z 2,5 ltr, z M50B25(TU).
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#56 Příspěvek od Mirda328 »

je to toto, nebo muze byt?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... ld_system/

c.d. 11 61 1 735 196
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#57 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

11 61 1 738 940 a nebo 11 61 1 735 727
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#58 Příspěvek od Mirda328 »

naskytlo se mi ted toto 11 61 1 735 196 coz je stare cislo pro toto 11 61 1 738 940

takze by to melo byt cajk, jen me zarazi to pouziti na 2,0i, zajimave

jinak Francis diky
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#59 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Ano, použití pro 2,0 mě taktéž zaráží. Rozdíl provedení pro 2,0 a 2,5 je v šířce sacích kanálů, kde pro 2,0 jsou kanály jen o málo širší než mezera mezi nimi kdežto u 2,5 jsou kanály dvojnásobně širší než mezera mezi nimi.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#60 Příspěvek od Mirda328 »

tak aby jste si nemysleli, ze se nic nedeje a nikdo nic nedela :) (specialne Hanzovi :lol: ) tak stary uz je dole, jsem si rek ze si vecer trochu zamontuju, celych 60minut slavy :)



Obrázek
Obrázek

:lol: zatim vse, druhe sani ceka na poste kde maj snad otevreno jen o Vanocich :)
Odpovědět