
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
ASC+T a ASC v E36
Re: ASC+T a ASC v E36
tato jednotka 34 51 6 756 287 je asc+t alebo je bez pribrzdovania? 

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: ASC+T a ASC v E36
http://bmwfans.info/parts-catalog/34516756287
bez +T, jen prosté ASC
bez +T, jen prosté ASC
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: ASC+T a ASC v E36
lebo je to jedina asc jednotka ktora sa davala do toho rocnika....a ked si rozkliknes riadiace moora je tam jedna s acs+t...
a ta hydro jednotka ma 2vyvody k zadnym kolesam hmmmm...ja som s toho blazen
a ta hydro jednotka ma 2vyvody k zadnym kolesam hmmmm...ja som s toho blazen

Re: ASC+T a ASC v E36
kdyz u asc+t ho vypnu knoflikem v aute tak se vypne skrceni vykonu i s dobrzdovanim kol ? nebo jen skrceni vykonu ? planuju svor tak premyslim jak to vyresit
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: ASC+T a ASC v E36
Jestli to tady na předchozích 5ti stranách ještě nikdo nenapsal, tak zmáčknutím ASC tlačítka před řadičkou se má v E36 vypnout všechno.. JENŽE teď jsem slyšel překotnej objev po letech s E36, že se jedním zmáčknutím vypne jen ASC, kdežto až dlouhým držením vše (?) ..podobně jako u novějších DSC atd.
A pozná se to prý tak, že kontrolka na budíkách pak nejde tlačítkem vypnout až do zhasnutí motoru. No nechcu tady šířit bludy, v příručce jsem to nikdy neviděl ani ještě nestih vyzkoušet, ale říkal to borec co si odpálil tímhle LSD.
A pozná se to prý tak, že kontrolka na budíkách pak nejde tlačítkem vypnout až do zhasnutí motoru. No nechcu tady šířit bludy, v příručce jsem to nikdy neviděl ani ještě nestih vyzkoušet, ale říkal to borec co si odpálil tímhle LSD.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: ASC+T a ASC v E36
Nešiř bludy.
U E36 krátký stisk vypne vše, jak regulaci výkonu škrtící klapkou tak přibržďování kol, kontrolka pak trvale svítí. Dalším krátkým stiskem lze vše aktivovat a kontrolka zhasne. Další krátký stisk vypne vše a tak dokola ...
Dlouhým stiskem je možno vypnout jen ASC nebo jen +T, jedno je z vypnutého stavu a druhé za zapnutého stavu, nepamatuju se co z kterého. Po dlouhém stisku na další nereaguje, do normálního stavu lze uvést jen vypnutím zapalování.
Toto chování mám vyzkoušené na několika autech.
U E36 krátký stisk vypne vše, jak regulaci výkonu škrtící klapkou tak přibržďování kol, kontrolka pak trvale svítí. Dalším krátkým stiskem lze vše aktivovat a kontrolka zhasne. Další krátký stisk vypne vše a tak dokola ...
Dlouhým stiskem je možno vypnout jen ASC nebo jen +T, jedno je z vypnutého stavu a druhé za zapnutého stavu, nepamatuju se co z kterého. Po dlouhém stisku na další nereaguje, do normálního stavu lze uvést jen vypnutím zapalování.
Toto chování mám vyzkoušené na několika autech.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: ASC+T a ASC v E36
ok a co kombinace asc+t a svor???
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: ASC+T a ASC v E36
Co by, nic.
Zamysli se: ASC jen sníží výkon, nekoliduje se svorem. +T přibrzdí protáčející se kolo, k čemuž díky svoru nedojde.
Kde je problém?
Zamysli se: ASC jen sníží výkon, nekoliduje se svorem. +T přibrzdí protáčející se kolo, k čemuž díky svoru nedojde.
Kde je problém?

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: ASC+T a ASC v E36
len sa uistujem lebo planujem dorobit asct 

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: ASC+T a ASC v E36
Pokud máš samosvor, je to zbytečná práce. Mám ASC+T trvale vypnuté i v zimě.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: ASC+T a ASC v E36
pre mna ani nie...lebo uz kopeckrat som potreboval pribrzdit jedno kolo...myslel som ze ten svor bude cosi lepsie....ale ked je kopec a jedno koleso na klzkom tak sa toci len to a druhe stoji a nevladze vytlacit auto hore kopcom 

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: ASC+T a ASC v E36
Samosvor nesvoří. Repasuj.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: ASC+T a ASC v E36
no ked to odtrhnem poriadne tak pekne svori ale ked sa pomaly clovek rozbieha a raz preklzne jedno koleso tak uz len preklzuje.... svor potocim momentom cca 40Nm...na 316i to ma byt 30-50nm cize by to malo byt ok ale neviem no...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: ASC+T a ASC v E36
není tam dostatečný předpětí lamelek, malej svor by měl mít okolo 60-70nm určitě
střední 80-90 a velký přes 100nm ...
ono ale za určitých podmínek těch 25% nestačí a budou prokluzovat tak či tak ...

ono ale za určitých podmínek těch 25% nestačí a budou prokluzovat tak či tak ...

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: ASC+T a ASC v E36
ASC+T problém nevyřeší, zasáhne až po prokluzu.
Ono s máloválcem malého objemu se některé zimní situace špatně řeší, "dole" to netahá a s dalším přišlápnutím akcelerátoru to prohrábne. 323/328 je v tomto směru jednodušší, rozjíždí se na volnoběh a podtočená na 400 rpm též tahá.
Ono s máloválcem malého objemu se některé zimní situace špatně řeší, "dole" to netahá a s dalším přišlápnutím akcelerátoru to prohrábne. 323/328 je v tomto směru jednodušší, rozjíždí se na volnoběh a podtočená na 400 rpm též tahá.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: ASC+T a ASC v E36
v tise je pisane ze ma mat 30-50Nm a potom tam je ze 324td...M3 ma 50-75Nm 
ale na repas sa chystam uz dlho len som chcel tie momenty porovnat s niekym ale nik koho som oslovil nemal momentak...
francis mne nevadi ze zasiahne az po preklze...mne sa jedna len aby donutilo tocit to koleso ktore je na dobrom povrchu
a ked to bude zle tak ho vypnem no 

ale na repas sa chystam uz dlho len som chcel tie momenty porovnat s niekym ale nik koho som oslovil nemal momentak...
francis mne nevadi ze zasiahne az po preklze...mne sa jedna len aby donutilo tocit to koleso ktore je na dobrom povrchu


-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: ASC+T a ASC v E36
Koukni někdy na auto s ASC+T jak se snaží rozjet: jedno kolo se protočí, systém jej zabrzdí a kolo se zastaví, ráz se přenese na druhé kolo a to se protočí, systém jej zabrzdí a kolo se zastaví, ráz se přenese na druhou stranu a kolo se protočí ... a tak pořád dokola. Na střídačku hrábne levé-pravé-levé-pravé a auto stojí.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: ASC+T a ASC v E36
ale pokial je jedno na betone tak to neprehrabne
dla mna to je vzdy lepsie ako nic
a dalsia vec ze cim mam toho v aute viac tym lepsie 



Re: ASC+T a ASC v E36
A tím víc se toho může pokazit
Osobně mi u Coupe bohatě stačí svor a při zapadnutí jsem ASC+T stejně musel vypnout, protože to tak nesmyslně škrtí výkon, že se člověk nevyhrabe. Na compactu, pouhá 1.6, nemám nic a svor bych ocenil, ale dávat za něj třetinu ceny auta mi příjde zhůvěřilost 


Re: ASC+T a ASC v E36
no pri 6valcoch je asc napojene aj na klapku a tym skrti vykon, m43 tu klapku nema a asc len komunikuje z riadiacou jednotkou a netusim ako pri 1,6 skrti vykon a ci ho vlastne skrti 
no ja som splasil svor za 50e
ale dam na vasu radu skusim repas a ked nie tak skusim to asc 

no ja som splasil svor za 50e

