Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

ASC+T a ASC v E36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

Re: ASC+T a ASC v E36

#41 Příspěvek od johnyfly1 »

tato jednotka 34 51 6 756 287 je asc+t alebo je bez pribrzdovania? :)
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

Re: ASC+T a ASC v E36

#42 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

Re: ASC+T a ASC v E36

#43 Příspěvek od johnyfly1 »

lebo je to jedina asc jednotka ktora sa davala do toho rocnika....a ked si rozkliknes riadiace moora je tam jedna s acs+t...
a ta hydro jednotka ma 2vyvody k zadnym kolesam hmmmm...ja som s toho blazen :D
helikon
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: ned 15.05.2016 00:00

Re: ASC+T a ASC v E36

#44 Příspěvek od helikon »

kdyz u asc+t ho vypnu knoflikem v aute tak se vypne skrceni vykonu i s dobrzdovanim kol ? nebo jen skrceni vykonu ? planuju svor tak premyslim jak to vyresit
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: ASC+T a ASC v E36

#45 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Jestli to tady na předchozích 5ti stranách ještě nikdo nenapsal, tak zmáčknutím ASC tlačítka před řadičkou se má v E36 vypnout všechno.. JENŽE teď jsem slyšel překotnej objev po letech s E36, že se jedním zmáčknutím vypne jen ASC, kdežto až dlouhým držením vše (?) ..podobně jako u novějších DSC atd.
A pozná se to prý tak, že kontrolka na budíkách pak nejde tlačítkem vypnout až do zhasnutí motoru. No nechcu tady šířit bludy, v příručce jsem to nikdy neviděl ani ještě nestih vyzkoušet, ale říkal to borec co si odpálil tímhle LSD.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

Re: ASC+T a ASC v E36

#46 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Nešiř bludy.
U E36 krátký stisk vypne vše, jak regulaci výkonu škrtící klapkou tak přibržďování kol, kontrolka pak trvale svítí. Dalším krátkým stiskem lze vše aktivovat a kontrolka zhasne. Další krátký stisk vypne vše a tak dokola ...
Dlouhým stiskem je možno vypnout jen ASC nebo jen +T, jedno je z vypnutého stavu a druhé za zapnutého stavu, nepamatuju se co z kterého. Po dlouhém stisku na další nereaguje, do normálního stavu lze uvést jen vypnutím zapalování.
Toto chování mám vyzkoušené na několika autech.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

Re: ASC+T a ASC v E36

#47 Příspěvek od johnyfly1 »

ok a co kombinace asc+t a svor???
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

Re: ASC+T a ASC v E36

#48 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Co by, nic.
Zamysli se: ASC jen sníží výkon, nekoliduje se svorem. +T přibrzdí protáčející se kolo, k čemuž díky svoru nedojde.
Kde je problém? :-D
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

Re: ASC+T a ASC v E36

#49 Příspěvek od johnyfly1 »

len sa uistujem lebo planujem dorobit asct :D
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

Re: ASC+T a ASC v E36

#50 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Pokud máš samosvor, je to zbytečná práce. Mám ASC+T trvale vypnuté i v zimě.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

Re: ASC+T a ASC v E36

#51 Příspěvek od johnyfly1 »

pre mna ani nie...lebo uz kopeckrat som potreboval pribrzdit jedno kolo...myslel som ze ten svor bude cosi lepsie....ale ked je kopec a jedno koleso na klzkom tak sa toci len to a druhe stoji a nevladze vytlacit auto hore kopcom :)
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

Re: ASC+T a ASC v E36

#52 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Samosvor nesvoří. Repasuj.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

Re: ASC+T a ASC v E36

#53 Příspěvek od johnyfly1 »

no ked to odtrhnem poriadne tak pekne svori ale ked sa pomaly clovek rozbieha a raz preklzne jedno koleso tak uz len preklzuje.... svor potocim momentom cca 40Nm...na 316i to ma byt 30-50nm cize by to malo byt ok ale neviem no...
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: ASC+T a ASC v E36

#54 Příspěvek od MattyX Moderátor »

není tam dostatečný předpětí lamelek, malej svor by měl mít okolo 60-70nm určitě ;) střední 80-90 a velký přes 100nm ...
ono ale za určitých podmínek těch 25% nestačí a budou prokluzovat tak či tak ... :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

Re: ASC+T a ASC v E36

#55 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

ASC+T problém nevyřeší, zasáhne až po prokluzu.
Ono s máloválcem malého objemu se některé zimní situace špatně řeší, "dole" to netahá a s dalším přišlápnutím akcelerátoru to prohrábne. 323/328 je v tomto směru jednodušší, rozjíždí se na volnoběh a podtočená na 400 rpm též tahá.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

Re: ASC+T a ASC v E36

#56 Příspěvek od johnyfly1 »

v tise je pisane ze ma mat 30-50Nm a potom tam je ze 324td...M3 ma 50-75Nm :)
ale na repas sa chystam uz dlho len som chcel tie momenty porovnat s niekym ale nik koho som oslovil nemal momentak...

francis mne nevadi ze zasiahne az po preklze...mne sa jedna len aby donutilo tocit to koleso ktore je na dobrom povrchu :) a ked to bude zle tak ho vypnem no :D
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

Re: ASC+T a ASC v E36

#57 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Koukni někdy na auto s ASC+T jak se snaží rozjet: jedno kolo se protočí, systém jej zabrzdí a kolo se zastaví, ráz se přenese na druhé kolo a to se protočí, systém jej zabrzdí a kolo se zastaví, ráz se přenese na druhou stranu a kolo se protočí ... a tak pořád dokola. Na střídačku hrábne levé-pravé-levé-pravé a auto stojí.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

Re: ASC+T a ASC v E36

#58 Příspěvek od johnyfly1 »

ale pokial je jedno na betone tak to neprehrabne :) dla mna to je vzdy lepsie ako nic :) a dalsia vec ze cim mam toho v aute viac tym lepsie :D
riman
Registrovaný
Příspěvky: 430
Registrován: pát 30.09.2011 00:00

Re: ASC+T a ASC v E36

#59 Příspěvek od riman »

A tím víc se toho může pokazit :D Osobně mi u Coupe bohatě stačí svor a při zapadnutí jsem ASC+T stejně musel vypnout, protože to tak nesmyslně škrtí výkon, že se člověk nevyhrabe. Na compactu, pouhá 1.6, nemám nic a svor bych ocenil, ale dávat za něj třetinu ceny auta mi příjde zhůvěřilost :)
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

Re: ASC+T a ASC v E36

#60 Příspěvek od johnyfly1 »

no pri 6valcoch je asc napojene aj na klapku a tym skrti vykon, m43 tu klapku nema a asc len komunikuje z riadiacou jednotkou a netusim ako pri 1,6 skrti vykon a ci ho vlastne skrti :)
no ja som splasil svor za 50e :D ale dam na vasu radu skusim repas a ked nie tak skusim to asc :P
Odpovědět