Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	ASC+T a ASC v E36
Re: ASC+T a ASC v E36
tato jednotka 34 51 6 756 287 je asc+t alebo je bez pribrzdovania? 
			
			
									
						
										
						- 
				
								Francis 
							 - Výkonná rada
 - Příspěvky: 6000
 - Registrován: ned 31.08.2003 00:00
 - Bydliště: střed Česka
 - Klubové ID: 80
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: ASC+T a ASC v E36
http://bmwfans.info/parts-catalog/34516756287
bez +T, jen prosté ASC
			
			
									
						
							bez +T, jen prosté ASC
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
			
						323ti stock condition
Re: ASC+T a ASC v E36
lebo je to jedina asc jednotka ktora sa davala do toho rocnika....a ked si rozkliknes riadiace moora je tam jedna s acs+t...
a ta hydro jednotka ma 2vyvody k zadnym kolesam hmmmm...ja som s toho blazen
			
			
									
						
										
						a ta hydro jednotka ma 2vyvody k zadnym kolesam hmmmm...ja som s toho blazen
Re: ASC+T a ASC v E36
kdyz u asc+t ho vypnu knoflikem v aute tak se vypne skrceni vykonu i s dobrzdovanim kol ? nebo jen skrceni vykonu ? planuju svor tak premyslim jak to vyresit
			
			
									
						
										
						- 
				Totic
							 - Člen Klubu
 - Příspěvky: 4057
 - Registrován: ned 20.01.2008 01:00
 - Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
 - Klubové ID: 3742
 
Re: ASC+T a ASC v E36
Jestli to tady na předchozích 5ti stranách ještě nikdo nenapsal, tak zmáčknutím ASC tlačítka před řadičkou se má v E36 vypnout všechno.. JENŽE teď jsem slyšel překotnej objev po letech s E36, že se jedním zmáčknutím vypne jen ASC, kdežto až dlouhým držením vše (?) ..podobně jako u novějších DSC atd.
A pozná se to prý tak, že kontrolka na budíkách pak nejde tlačítkem vypnout až do zhasnutí motoru. No nechcu tady šířit bludy, v příručce jsem to nikdy neviděl ani ještě nestih vyzkoušet, ale říkal to borec co si odpálil tímhle LSD.
			
			
									
						
										
						A pozná se to prý tak, že kontrolka na budíkách pak nejde tlačítkem vypnout až do zhasnutí motoru. No nechcu tady šířit bludy, v příručce jsem to nikdy neviděl ani ještě nestih vyzkoušet, ale říkal to borec co si odpálil tímhle LSD.
- 
				
								Francis 
							 - Výkonná rada
 - Příspěvky: 6000
 - Registrován: ned 31.08.2003 00:00
 - Bydliště: střed Česka
 - Klubové ID: 80
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: ASC+T a ASC v E36
Nešiř bludy.
U E36 krátký stisk vypne vše, jak regulaci výkonu škrtící klapkou tak přibržďování kol, kontrolka pak trvale svítí. Dalším krátkým stiskem lze vše aktivovat a kontrolka zhasne. Další krátký stisk vypne vše a tak dokola ...
Dlouhým stiskem je možno vypnout jen ASC nebo jen +T, jedno je z vypnutého stavu a druhé za zapnutého stavu, nepamatuju se co z kterého. Po dlouhém stisku na další nereaguje, do normálního stavu lze uvést jen vypnutím zapalování.
Toto chování mám vyzkoušené na několika autech.
			
			
									
						
							U E36 krátký stisk vypne vše, jak regulaci výkonu škrtící klapkou tak přibržďování kol, kontrolka pak trvale svítí. Dalším krátkým stiskem lze vše aktivovat a kontrolka zhasne. Další krátký stisk vypne vše a tak dokola ...
Dlouhým stiskem je možno vypnout jen ASC nebo jen +T, jedno je z vypnutého stavu a druhé za zapnutého stavu, nepamatuju se co z kterého. Po dlouhém stisku na další nereaguje, do normálního stavu lze uvést jen vypnutím zapalování.
Toto chování mám vyzkoušené na několika autech.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
			
						323ti stock condition
Re: ASC+T a ASC v E36
ok a co kombinace asc+t a svor???
			
			
									
						
										
						- 
				
								Francis 
							 - Výkonná rada
 - Příspěvky: 6000
 - Registrován: ned 31.08.2003 00:00
 - Bydliště: střed Česka
 - Klubové ID: 80
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: ASC+T a ASC v E36
Co by, nic.
Zamysli se: ASC jen sníží výkon, nekoliduje se svorem. +T přibrzdí protáčející se kolo, k čemuž díky svoru nedojde.
Kde je problém?
			
			
									
						
							Zamysli se: ASC jen sníží výkon, nekoliduje se svorem. +T přibrzdí protáčející se kolo, k čemuž díky svoru nedojde.
Kde je problém?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
			
						323ti stock condition
Re: ASC+T a ASC v E36
len sa uistujem lebo planujem dorobit asct 
			
			
									
						
										
						- 
				
								Francis 
							 - Výkonná rada
 - Příspěvky: 6000
 - Registrován: ned 31.08.2003 00:00
 - Bydliště: střed Česka
 - Klubové ID: 80
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: ASC+T a ASC v E36
Pokud máš samosvor, je to zbytečná práce. Mám ASC+T trvale vypnuté i v zimě.
			
			
									
						
							328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
			
						323ti stock condition
Re: ASC+T a ASC v E36
pre mna ani nie...lebo uz kopeckrat som potreboval pribrzdit jedno kolo...myslel som ze ten svor bude cosi lepsie....ale ked je kopec a jedno koleso na klzkom tak sa toci len to a druhe stoji a nevladze vytlacit auto hore kopcom 
			
			
									
						
										
						- 
				
								Francis 
							 - Výkonná rada
 - Příspěvky: 6000
 - Registrován: ned 31.08.2003 00:00
 - Bydliště: střed Česka
 - Klubové ID: 80
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: ASC+T a ASC v E36
Samosvor nesvoří. Repasuj.
			
			
									
						
							328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
			
						323ti stock condition
Re: ASC+T a ASC v E36
no ked to odtrhnem poriadne tak pekne svori ale ked sa pomaly clovek rozbieha a raz preklzne jedno koleso tak uz len preklzuje.... svor potocim momentom cca 40Nm...na 316i to ma byt 30-50nm cize by to malo byt ok ale neviem no...
			
			
									
						
										
						- 
				MattyX
							 - Moderátor
 - Příspěvky: 12846
 - Registrován: pát 18.01.2008 01:00
 - Bydliště: Brno
 - Klubové ID: 1778
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: ASC+T a ASC v E36
není tam dostatečný předpětí lamelek, malej svor by měl mít okolo 60-70nm určitě 
 střední 80-90 a velký přes 100nm ...
ono ale za určitých podmínek těch 25% nestačí a budou prokluzovat tak či tak ...
			
			
									
						
							ono ale za určitých podmínek těch 25% nestačí a budou prokluzovat tak či tak ...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
			
						E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- 
				
								Francis 
							 - Výkonná rada
 - Příspěvky: 6000
 - Registrován: ned 31.08.2003 00:00
 - Bydliště: střed Česka
 - Klubové ID: 80
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: ASC+T a ASC v E36
ASC+T problém nevyřeší, zasáhne až po prokluzu.
Ono s máloválcem malého objemu se některé zimní situace špatně řeší, "dole" to netahá a s dalším přišlápnutím akcelerátoru to prohrábne. 323/328 je v tomto směru jednodušší, rozjíždí se na volnoběh a podtočená na 400 rpm též tahá.
			
			
									
						
							Ono s máloválcem malého objemu se některé zimní situace špatně řeší, "dole" to netahá a s dalším přišlápnutím akcelerátoru to prohrábne. 323/328 je v tomto směru jednodušší, rozjíždí se na volnoběh a podtočená na 400 rpm též tahá.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
			
						323ti stock condition
Re: ASC+T a ASC v E36
v tise je pisane ze ma mat 30-50Nm a potom tam je ze 324td...M3 ma 50-75Nm 
ale na repas sa chystam uz dlho len som chcel tie momenty porovnat s niekym ale nik koho som oslovil nemal momentak...
francis mne nevadi ze zasiahne az po preklze...mne sa jedna len aby donutilo tocit to koleso ktore je na dobrom povrchu
 a ked to bude zle tak ho vypnem no  
			
			
									
						
										
						ale na repas sa chystam uz dlho len som chcel tie momenty porovnat s niekym ale nik koho som oslovil nemal momentak...
francis mne nevadi ze zasiahne az po preklze...mne sa jedna len aby donutilo tocit to koleso ktore je na dobrom povrchu
- 
				
								Francis 
							 - Výkonná rada
 - Příspěvky: 6000
 - Registrován: ned 31.08.2003 00:00
 - Bydliště: střed Česka
 - Klubové ID: 80
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: ASC+T a ASC v E36
Koukni někdy na auto s ASC+T jak se snaží rozjet: jedno kolo se protočí, systém jej zabrzdí a kolo se zastaví, ráz se přenese na druhé kolo a to se protočí, systém jej zabrzdí a kolo se zastaví, ráz se přenese na druhou stranu a kolo se protočí ... a tak pořád dokola. Na střídačku hrábne levé-pravé-levé-pravé a auto stojí.
			
			
									
						
							328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
			
						323ti stock condition
Re: ASC+T a ASC v E36
ale pokial je jedno na betone tak to neprehrabne 
 dla mna to je vzdy lepsie ako nic 
 a dalsia vec ze cim mam toho v aute viac tym lepsie 
			
			
									
						
										
						Re: ASC+T a ASC v E36
A tím víc se toho může pokazit 
 Osobně mi u Coupe bohatě stačí svor a při zapadnutí jsem ASC+T stejně musel vypnout, protože to tak nesmyslně škrtí výkon, že se člověk nevyhrabe. Na compactu, pouhá 1.6, nemám nic a svor bych ocenil, ale dávat za něj třetinu ceny auta mi příjde zhůvěřilost 
			
			
									
						
										
						Re: ASC+T a ASC v E36
no pri 6valcoch je asc napojene aj na klapku a tym skrti vykon, m43 tu klapku nema a asc len komunikuje z riadiacou jednotkou a netusim ako pri 1,6 skrti vykon a ci ho vlastne skrti 
no ja som splasil svor za 50e
 ale dam na vasu radu skusim repas a ked nie tak skusim to asc 
			
			
									
						
										
						no ja som splasil svor za 50e
