tak tak, měl jsem 50litrů VERVA DIESEL a při -20°C zamrzla, je to smutný že takové palivo nevydrží ani do udávaných -26°C ...kde teda pak může vlastně člověk natankovat kvalitní naftu?? německo??M3maniac píše:Jinak jsem byl nemyle překvapen,když jsem zjistil,že verva diesel byla jen do -22to mi přijde jako ubohé na prémiové palivo
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Aditivujte naftu na zimu
-
KEAN
- Registrovaný
- Příspěvky: 523
- Registrován: sob 10.12.2005 01:00
- Bydliště: D1 66km
- Klubové ID: 1204
-
matrose
- Registrovaný
- Příspěvky: 173
- Registrován: sob 20.10.2007 00:00
- Bydliště: jak kdy
- Kontaktovat uživatele:
Tak,taky jen Verva Diesel,benzina Breclav Toyota Land Cruiser,skoro novy filtr a stejne jsem na slovensku pri -15 s velkym problebem asi po 5ti minnutach nastartoval,potom pri jizde auto vubec netáhlo,kopec jsem musel jet na dvojku,asi nedostatečný prívod nafty,rozsvícena kontrolka motoru.Mel jsem v kufru aditiva,ale jak rosol...kamarad s 530D zamrzl uplne.Tak trochu lihu a po 10 min vse ok.
-
ROBi
- Registrovaný
- Příspěvky: 4495
- Registrován: úte 20.05.2008 00:00
- Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
- Klubové ID: 2116
- Kontaktovat uživatele:
Máme naftu do -30°C (poslední závoz) a nikdo nic neříkal a včera dojel jeden borec, že mu to zamrzlo, i když do toho nalil aditivum. Asi to bude hodně individuální...roman320 píše:Nestras, dneska sem ju nalil do filcky a rano se musim dostat do praceROBi píše:clay: bohužel nevím, neporeferuju, sám mám benzínový motor
Misa: k nám vozili na ČS původně OMV z Rakouska a problém nebyl, ať se jednalo o arktickou naftu, nebo o tu klasickou, ale do -29°C. Teď po změně majitele už OMV nevozí, vozí víceméně od Čepra a ta nafta je taky do -29°C, prý dokonce i testovaná, ale už kolika lidem zamrzla. Tak bůhví, jak to je...![]()
Jinak co je zajimavy tak firemni auta tankujeme na omv tu normalni naftu, a v nekterejch autech zamrzne a v jinejch ne. Treba vcera vedle sebe postaveny 2 uplne stejny auta (iveco 2.3hpt obe rv.2006, obe cca3/4 nadrze) a jedno uplne normalne nastartovalo a druhymu zamrzlo cerpadlo v nadrzi ze to vyhodilo pojistku, muselo se odtahnout na dilnu aby rozmrzlovcera se do toho nalil diesel super aditiv a dneska vsechno vpohode, ale zas nebyla takova zima jak vcera.
-
roman320
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: pon 24.05.2010 00:00
- Bydliště: kousek od kyjova
- Klubové ID: 2840
Je to dobry, nastartoval sem, akorat to chvilu trochu skubalo o dost vic nez jindy ale to vubec nemusi byt naftou:) cerpadlo v nadrzi to nema a filtr bude asi jeste puvodni tak uz asi moc nefiltruje tak to snese hodne:DROBi píše:Máme naftu do -30°C (poslední závoz) a nikdo nic neříkal a včera dojel jeden borec, že mu to zamrzlo, i když do toho nalil aditivum. Asi to bude hodně individuální...roman320 píše:Nestras, dneska sem ju nalil do filcky a rano se musim dostat do praceROBi píše:clay: bohužel nevím, neporeferuju, sám mám benzínový motor
Misa: k nám vozili na ČS původně OMV z Rakouska a problém nebyl, ať se jednalo o arktickou naftu, nebo o tu klasickou, ale do -29°C. Teď po změně majitele už OMV nevozí, vozí víceméně od Čepra a ta nafta je taky do -29°C, prý dokonce i testovaná, ale už kolika lidem zamrzla. Tak bůhví, jak to je...![]()
Jinak co je zajimavy tak firemni auta tankujeme na omv tu normalni naftu, a v nekterejch autech zamrzne a v jinejch ne. Treba vcera vedle sebe postaveny 2 uplne stejny auta (iveco 2.3hpt obe rv.2006, obe cca3/4 nadrze) a jedno uplne normalne nastartovalo a druhymu zamrzlo cerpadlo v nadrzi ze to vyhodilo pojistku, muselo se odtahnout na dilnu aby rozmrzlovcera se do toho nalil diesel super aditiv a dneska vsechno vpohode, ale zas nebyla takova zima jak vcera.
Mi asi čteš myšlenkyRisa525 píše:přesně...nejlevnější a nejúčinější adetivRSak píše:spíš než benzím tam dej petrolej, před 30 lety se to tak dělalo běžně a myslím, že i pro dnešní vstřikovače bude lepší mastný petrolejM3maniac píše:dám tam trochu benálu pro sicher
-
Dettektorr
- Registrovaný
- Příspěvky: 461
- Registrován: pát 12.11.2010 01:00
- Bydliště: Kladno
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
U má člověk výhodu alespoň v tom, že když chce naftu do většího mrazu, je kam zajet. Minulej tejden jsem v Německu při 19°C auto hodně přesvědčoval, když se zadařilo, zajel jsem na schellku a dotankoval Vpower diesel v domění že to bude lepší, bohužel mě vyvedli z míry, nafta pouze do -22°C (a to prý i u konkurence). Možná je to lokální problém, protože tam kde jsem tankoval nejsou běžné tak drsný podmínky.
Jinak bych měl jeden dotaz ohledně Nafty a jejího původu, bavil jsem se teď se známým a tvrdil mi, že prakticky všechny benzínky kupujou naftu od stejnýho dodavatele (v Čechách), jediný rozdíl je pak v tom, že např. Schell si tam pak cpe svoje aditiva, Benzina mimochodem prý udajně VIF. Trochu se mi tomu nechtělo věřit??? Nebo je to snad pravda???
Jinak bych měl jeden dotaz ohledně Nafty a jejího původu, bavil jsem se teď se známým a tvrdil mi, že prakticky všechny benzínky kupujou naftu od stejnýho dodavatele (v Čechách), jediný rozdíl je pak v tom, že např. Schell si tam pak cpe svoje aditiva, Benzina mimochodem prý udajně VIF. Trochu se mi tomu nechtělo věřit??? Nebo je to snad pravda???
-
ROBi
- Registrovaný
- Příspěvky: 4495
- Registrován: úte 20.05.2008 00:00
- Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
- Klubové ID: 2116
- Kontaktovat uživatele:
Ano, je to pravda. Všechno teče ze stejný roury do cisterny, do které se pak přidají přídavky typické pro různé značky. Takže např. když v ČR je objednávka na OMV naftu, tak to do cisterny nateče např. ve Střelicích u Brna, nebo v Pardubicích stejnou rourou, jako Čepro, nebo Shell, jen na konci, nebo na začátku (nevím) k tomu přidají ty svoje doplňky. A nebo je pak možnost odebírat např. z Vídně, ale jak to je tam, to nevím. Ale co vím je to, že je opravdu kvalitnější, než v ČR. Minimálně papírově.
-
Dettektorr
- Registrovaný
- Příspěvky: 461
- Registrován: pát 12.11.2010 01:00
- Bydliště: Kladno

