M3maniac píše:Jinak jsem byl nemyle překvapen,když jsem zjistil,že verva diesel byla jen do -22 to mi přijde jako ubohé na prémiové palivo
tak tak, měl jsem 50litrů VERVA DIESEL a při -20°C zamrzla, je to smutný že takové palivo nevydrží ani do udávaných -26°C ...kde teda pak může vlastně člověk natankovat kvalitní naftu?? německo??
Netopyr: Já mám informaci, že tu naftu vozej už aditivovanou z Rakouska
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Tak,taky jen Verva Diesel,benzina Breclav Toyota Land Cruiser,skoro novy filtr a stejne jsem na slovensku pri -15 s velkym problebem asi po 5ti minnutach nastartoval,potom pri jizde auto vubec netáhlo,kopec jsem musel jet na dvojku,asi nedostatečný prívod nafty,rozsvícena kontrolka motoru.Mel jsem v kufru aditiva,ale jak rosol...kamarad s 530D zamrzl uplne.Tak trochu lihu a po 10 min vse ok.
Žádný aditiva nepoužívám, tankuju u Makra, většinou stodůlky, nebo u pump s velkou výtočností a neměl jsem žádný problém. Přikládám foto z minulého týdne.
ROBi píše:clay: bohužel nevím, neporeferuju, sám mám benzínový motor
Misa: k nám vozili na ČS původně OMV z Rakouska a problém nebyl, ať se jednalo o arktickou naftu, nebo o tu klasickou, ale do -29°C. Teď po změně majitele už OMV nevozí, vozí víceméně od Čepra a ta nafta je taky do -29°C, prý dokonce i testovaná, ale už kolika lidem zamrzla. Tak bůhví, jak to je...
Nestras, dneska sem ju nalil do filcky a rano se musim dostat do prace Jinak co je zajimavy tak firemni auta tankujeme na omv tu normalni naftu, a v nekterejch autech zamrzne a v jinejch ne. Treba vcera vedle sebe postaveny 2 uplne stejny auta (iveco 2.3hpt obe rv.2006, obe cca3/4 nadrze) a jedno uplne normalne nastartovalo a druhymu zamrzlo cerpadlo v nadrzi ze to vyhodilo pojistku, muselo se odtahnout na dilnu aby rozmrzlo vcera se do toho nalil diesel super aditiv a dneska vsechno vpohode, ale zas nebyla takova zima jak vcera.
Máme naftu do -30°C (poslední závoz) a nikdo nic neříkal a včera dojel jeden borec, že mu to zamrzlo, i když do toho nalil aditivum. Asi to bude hodně individuální...
OMV tu 35 aditivuje nějakou novou sračkou a míchání s VIFem nebo TDA jí nedělá dobře
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
ROBi píše:clay: bohužel nevím, neporeferuju, sám mám benzínový motor
Misa: k nám vozili na ČS původně OMV z Rakouska a problém nebyl, ať se jednalo o arktickou naftu, nebo o tu klasickou, ale do -29°C. Teď po změně majitele už OMV nevozí, vozí víceméně od Čepra a ta nafta je taky do -29°C, prý dokonce i testovaná, ale už kolika lidem zamrzla. Tak bůhví, jak to je...
Nestras, dneska sem ju nalil do filcky a rano se musim dostat do prace Jinak co je zajimavy tak firemni auta tankujeme na omv tu normalni naftu, a v nekterejch autech zamrzne a v jinejch ne. Treba vcera vedle sebe postaveny 2 uplne stejny auta (iveco 2.3hpt obe rv.2006, obe cca3/4 nadrze) a jedno uplne normalne nastartovalo a druhymu zamrzlo cerpadlo v nadrzi ze to vyhodilo pojistku, muselo se odtahnout na dilnu aby rozmrzlo vcera se do toho nalil diesel super aditiv a dneska vsechno vpohode, ale zas nebyla takova zima jak vcera.
Máme naftu do -30°C (poslední závoz) a nikdo nic neříkal a včera dojel jeden borec, že mu to zamrzlo, i když do toho nalil aditivum. Asi to bude hodně individuální...
Je to dobry, nastartoval sem, akorat to chvilu trochu skubalo o dost vic nez jindy ale to vubec nemusi byt naftou:) cerpadlo v nadrzi to nema a filtr bude asi jeste puvodni tak uz asi moc nefiltruje tak to snese hodne:D
spíš než benzím tam dej petrolej, před 30 lety se to tak dělalo běžně a myslím, že i pro dnešní vstřikovače bude lepší mastný petrolej
přesně...nejlevnější a nejúčinější adetiv
Mi asi čteš myšlenky neboj znám všechny alternativy a trefil ses, kterou jsem vybral koupil jsem sedmičku petroleje za kilo a šup ho tam. A že by to bylo levný ? to si nemyslím , ono petrolej už nestojí to co stál Dal jsem to do nádrže mladé, do svého to prcám,mám arktickou naftu od OMV do -35 tak uvidíme jestli fakt přijde nějakej masakr mráz jak hlásí
U má člověk výhodu alespoň v tom, že když chce naftu do většího mrazu, je kam zajet. Minulej tejden jsem v Německu při 19°C auto hodně přesvědčoval, když se zadařilo, zajel jsem na schellku a dotankoval Vpower diesel v domění že to bude lepší, bohužel mě vyvedli z míry, nafta pouze do -22°C (a to prý i u konkurence). Možná je to lokální problém, protože tam kde jsem tankoval nejsou běžné tak drsný podmínky.
Jinak bych měl jeden dotaz ohledně Nafty a jejího původu, bavil jsem se teď se známým a tvrdil mi, že prakticky všechny benzínky kupujou naftu od stejnýho dodavatele (v Čechách), jediný rozdíl je pak v tom, že např. Schell si tam pak cpe svoje aditiva, Benzina mimochodem prý udajně VIF. Trochu se mi tomu nechtělo věřit??? Nebo je to snad pravda???
Ano, je to pravda. Všechno teče ze stejný roury do cisterny, do které se pak přidají přídavky typické pro různé značky. Takže např. když v ČR je objednávka na OMV naftu, tak to do cisterny nateče např. ve Střelicích u Brna, nebo v Pardubicích stejnou rourou, jako Čepro, nebo Shell, jen na konci, nebo na začátku (nevím) k tomu přidají ty svoje doplňky. A nebo je pak možnost odebírat např. z Vídně, ale jak to je tam, to nevím. Ale co vím je to, že je opravdu kvalitnější, než v ČR. Minimálně papírově.
Už jsem to někde viděl, ale chybí tam OMV Maxxmotion
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic