Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Názor na čištění vstřikovačů u benzínu?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
RomanSvach
Registrovaný
Příspěvky: 286
Registrován: stř 01.09.2010 00:00
Bydliště: Luhačovice
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od RomanSvach »

trochu z jineho soudku
delam si ted doma generator na 12V, motor ze sekacky, alternator, autobaterie, mnenic na 230V.
parada. mam to v krasne pozinkovane kleci z dalky to vypada jako profi prace. akorat ten motor.
ta sekacka 3 roky stala a karbec uplne ucpany tak sem to rozmontoval vycistil po tydnu motor zacal behat. tak ze mu jeste pomuzu dam tam aditivovany benzin a ze vyzkousim ten VIF. no nalil sem to tam pohoda vsechno valilo jak melo.
prijdu po tydnu naleju novy benzin a ejhle z karburatoru na X mistech zacal chcat benzin tak to zacnu rozebirat a uz to vidim. ty aditiva rozopustily vsechen bordel a tim padem to prestalo tesnit snad vsude. z plovakove komory sem vysypal kavovou lzicku nejakych usazenin a tak podobne...
vysledek je ten ze motor nejde ted ani nastartovat. takze musim zase vse vycistit.

pouceni do budoucnosti
kdyz je motor fest zakydany bordelem tak aditivovat treba 0,7ml/l jinak to rozpusti bordel moc rychle a neco se nekde ucpe. vyrobce u silne znecistenych motoru doporucuje naopak davat az 2ml/l ale doporucil bych spis naopak, kdyz je moc znecisteny aditivovat min.
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od xSAFA »

RomanSvach píše:zkousel jste nekdo Vif super benzin aditiv?
naftovy aditiva prej fungujou na cisteni paradne ale ted se snazim vycistit pritelcino auto a to je benzinak tak sem to koupil ale nikde sem o tom nenasel nic. jestli to fakt cisti nebo ne.

ma nekdo vzkusenost?


VIF byl hodnocenej jako nejlepší naftové aditivum na trhu... Předpokládám, že i to benzínové bude funkční a kvalitní. Firma VIF dodává aditiva i pro Benzinu, Čepro atd. takže je předpoklad, že jejich aditiva obecně budou dobré. :wink:
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#43 Příspěvek od Kami1 »

RomanSvach:
tak kdyžtak nahoď nějakou foto generátoru ...
kolik to váží

s tím karbecem zastávám ten radikálnější způsob, kterým jsi skončil.
lepší to vyčistit pracněji a pořádně najednou než riskovat,
že se to bude stejně ucpávat a to dlouhodobě.
alespoň víš, že to funguje :)
zverbo píše:Funkcnost - hned stupli otacky musel som uberat
a RTP som z 3barou daval na 1bar
??
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#44 Příspěvek od zverbo »

??? - ???
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#45 Příspěvek od Kami1 »

nechápu co je tím myšleno.
to po namontování vyčištěných vstřiků stouply otáčky volnoběhu?
RTP je regulátor tlaku paliva a máš ho štelovatelnej a kvůli vyšším otáčkám si snížil tlak na 1 bar?
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#46 Příspěvek od Paavo »

mohli byste prosíím nahodit kontakt na tykpka, kterej vstriky takto levne dokaze vycistit? Hapruje mi jeden vstrikovac tak, ze se s tim neda kloudne ject .
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od paveld »

Paavo píše:mohli byste prosíím nahodit kontakt na tykpka, kterej vstriky takto levne dokaze vycistit? Hapruje mi jeden vstrikovac tak, ze se s tim neda kloudne ject .

Zrepasovaný z ameriky se daji koupit za 130 dolarů včetně dopravy, podle mě díky takové ceně neni co řešit...
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od paveld »

zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#49 Příspěvek od zverbo »

Pardon dnes sem dojel ze sluzebky.

Jo normalne mam 900rpm po vycisteni 1300rpm - uvolnene lankom plinovym.

RTP /nemam povodny/ - /850ci aj stym vinutim atd.../ povodny tlaci 3bary, moj ked je na nule tak to je povodny tlak, ostatne uz je pridane po jednotkach... pointa automaticky ked sa vstrky vycistily nastal vedsi prietok a tym padom nebolo treba namahat viac RTP pre vedsi tlak

ALE ALE ALE nemal so to zatial ako vyskusat, stale auto na dvihaku v servise takze iba na prazdnych otackach.
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#50 Příspěvek od Kami1 »

už chápu.
no aby to navýšení bylo tím,
např. při odpojení baterky a nastartování potom, jsou ty otáčky ze začátku taky vyšší a "sednou" si až po chvíli
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#51 Příspěvek od zverbo »

Kami1 píše:už chápu.
no aby to navýšení bylo tím,
např. při odpojení baterky a nastartování potom, jsou ty otáčky ze začátku taky vyšší a "sednou" si až po chvíli



Kdyz zlozim Mazlika cca do konca tyzdna, max vykendu, hned to idem prevetrat a dam vam vediet co a ako, ze vsim.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#52 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

zverbo píše:... tesnenia 25kc/kus a tie male vlozky 30kc/kus ...

Prodali by samotné o-kroužky a sítka do vstřikovačů?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#53 Příspěvek od Fatal Design »

Francis píše:
zverbo píše:... tesnenia 25kc/kus a tie male vlozky 30kc/kus ...

Prodali by samotné o-kroužky a sítka do vstřikovačů?


Stejná otázka i já ...
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#54 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Našel jsem to na ebay, avšak cena o které tu psal zverbo je příznivější.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Odpovědět