Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Názor na čištění vstřikovačů u benzínu?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 286
- Registrován: stř 01.09.2010 00:00
- Bydliště: Luhačovice
- Kontaktovat uživatele:
trochu z jineho soudku
delam si ted doma generator na 12V, motor ze sekacky, alternator, autobaterie, mnenic na 230V.
parada. mam to v krasne pozinkovane kleci z dalky to vypada jako profi prace. akorat ten motor.
ta sekacka 3 roky stala a karbec uplne ucpany tak sem to rozmontoval vycistil po tydnu motor zacal behat. tak ze mu jeste pomuzu dam tam aditivovany benzin a ze vyzkousim ten VIF. no nalil sem to tam pohoda vsechno valilo jak melo.
prijdu po tydnu naleju novy benzin a ejhle z karburatoru na X mistech zacal chcat benzin tak to zacnu rozebirat a uz to vidim. ty aditiva rozopustily vsechen bordel a tim padem to prestalo tesnit snad vsude. z plovakove komory sem vysypal kavovou lzicku nejakych usazenin a tak podobne...
vysledek je ten ze motor nejde ted ani nastartovat. takze musim zase vse vycistit.
pouceni do budoucnosti
kdyz je motor fest zakydany bordelem tak aditivovat treba 0,7ml/l jinak to rozpusti bordel moc rychle a neco se nekde ucpe. vyrobce u silne znecistenych motoru doporucuje naopak davat az 2ml/l ale doporucil bych spis naopak, kdyz je moc znecisteny aditivovat min.
delam si ted doma generator na 12V, motor ze sekacky, alternator, autobaterie, mnenic na 230V.
parada. mam to v krasne pozinkovane kleci z dalky to vypada jako profi prace. akorat ten motor.
ta sekacka 3 roky stala a karbec uplne ucpany tak sem to rozmontoval vycistil po tydnu motor zacal behat. tak ze mu jeste pomuzu dam tam aditivovany benzin a ze vyzkousim ten VIF. no nalil sem to tam pohoda vsechno valilo jak melo.
prijdu po tydnu naleju novy benzin a ejhle z karburatoru na X mistech zacal chcat benzin tak to zacnu rozebirat a uz to vidim. ty aditiva rozopustily vsechen bordel a tim padem to prestalo tesnit snad vsude. z plovakove komory sem vysypal kavovou lzicku nejakych usazenin a tak podobne...
vysledek je ten ze motor nejde ted ani nastartovat. takze musim zase vse vycistit.
pouceni do budoucnosti
kdyz je motor fest zakydany bordelem tak aditivovat treba 0,7ml/l jinak to rozpusti bordel moc rychle a neco se nekde ucpe. vyrobce u silne znecistenych motoru doporucuje naopak davat az 2ml/l ale doporucil bych spis naopak, kdyz je moc znecisteny aditivovat min.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
RomanSvach píše:zkousel jste nekdo Vif super benzin aditiv?
naftovy aditiva prej fungujou na cisteni paradne ale ted se snazim vycistit pritelcino auto a to je benzinak tak sem to koupil ale nikde sem o tom nenasel nic. jestli to fakt cisti nebo ne.
ma nekdo vzkusenost?
VIF byl hodnocenej jako nejlepší naftové aditivum na trhu... Předpokládám, že i to benzínové bude funkční a kvalitní. Firma VIF dodává aditiva i pro Benzinu, Čepro atd. takže je předpoklad, že jejich aditiva obecně budou dobré.

RomanSvach:
tak kdyžtak nahoď nějakou foto generátoru ...
kolik to váží
s tím karbecem zastávám ten radikálnější způsob, kterým jsi skončil.
lepší to vyčistit pracněji a pořádně najednou než riskovat,
že se to bude stejně ucpávat a to dlouhodobě.
alespoň víš, že to funguje
tak kdyžtak nahoď nějakou foto generátoru ...
kolik to váží
s tím karbecem zastávám ten radikálnější způsob, kterým jsi skončil.
lepší to vyčistit pracněji a pořádně najednou než riskovat,
že se to bude stejně ucpávat a to dlouhodobě.
alespoň víš, že to funguje

??zverbo píše:Funkcnost - hned stupli otacky musel som uberat
a RTP som z 3barou daval na 1bar
Pardon dnes sem dojel ze sluzebky.
Jo normalne mam 900rpm po vycisteni 1300rpm - uvolnene lankom plinovym.
RTP /nemam povodny/ - /850ci aj stym vinutim atd.../ povodny tlaci 3bary, moj ked je na nule tak to je povodny tlak, ostatne uz je pridane po jednotkach... pointa automaticky ked sa vstrky vycistily nastal vedsi prietok a tym padom nebolo treba namahat viac RTP pre vedsi tlak
ALE ALE ALE nemal so to zatial ako vyskusat, stale auto na dvihaku v servise takze iba na prazdnych otackach.
Jo normalne mam 900rpm po vycisteni 1300rpm - uvolnene lankom plinovym.
RTP /nemam povodny/ - /850ci aj stym vinutim atd.../ povodny tlaci 3bary, moj ked je na nule tak to je povodny tlak, ostatne uz je pridane po jednotkach... pointa automaticky ked sa vstrky vycistily nastal vedsi prietok a tym padom nebolo treba namahat viac RTP pre vedsi tlak
ALE ALE ALE nemal so to zatial ako vyskusat, stale auto na dvihaku v servise takze iba na prazdnych otackach.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
zverbo píše:... tesnenia 25kc/kus a tie male vlozky 30kc/kus ...
Prodali by samotné o-kroužky a sítka do vstřikovačů?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Našel jsem to na ebay, avšak cena o které tu psal zverbo je příznivější.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition