Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Názor na čištění vstřikovačů u benzínu?
- 
				RomanSvach
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 286
 - Registrován: stř 01.09.2010 00:00
 - Bydliště: Luhačovice
 - Klubové ID: 2535
 - Kontaktovat uživatele:
 
trochu z jineho soudku
delam si ted doma generator na 12V, motor ze sekacky, alternator, autobaterie, mnenic na 230V.
parada. mam to v krasne pozinkovane kleci z dalky to vypada jako profi prace. akorat ten motor.
ta sekacka 3 roky stala a karbec uplne ucpany tak sem to rozmontoval vycistil po tydnu motor zacal behat. tak ze mu jeste pomuzu dam tam aditivovany benzin a ze vyzkousim ten VIF. no nalil sem to tam pohoda vsechno valilo jak melo.
prijdu po tydnu naleju novy benzin a ejhle z karburatoru na X mistech zacal chcat benzin tak to zacnu rozebirat a uz to vidim. ty aditiva rozopustily vsechen bordel a tim padem to prestalo tesnit snad vsude. z plovakove komory sem vysypal kavovou lzicku nejakych usazenin a tak podobne...
vysledek je ten ze motor nejde ted ani nastartovat. takze musim zase vse vycistit.
pouceni do budoucnosti
kdyz je motor fest zakydany bordelem tak aditivovat treba 0,7ml/l jinak to rozpusti bordel moc rychle a neco se nekde ucpe. vyrobce u silne znecistenych motoru doporucuje naopak davat az 2ml/l ale doporucil bych spis naopak, kdyz je moc znecisteny aditivovat min.
			
			
									
						
										
						delam si ted doma generator na 12V, motor ze sekacky, alternator, autobaterie, mnenic na 230V.
parada. mam to v krasne pozinkovane kleci z dalky to vypada jako profi prace. akorat ten motor.
ta sekacka 3 roky stala a karbec uplne ucpany tak sem to rozmontoval vycistil po tydnu motor zacal behat. tak ze mu jeste pomuzu dam tam aditivovany benzin a ze vyzkousim ten VIF. no nalil sem to tam pohoda vsechno valilo jak melo.
prijdu po tydnu naleju novy benzin a ejhle z karburatoru na X mistech zacal chcat benzin tak to zacnu rozebirat a uz to vidim. ty aditiva rozopustily vsechen bordel a tim padem to prestalo tesnit snad vsude. z plovakove komory sem vysypal kavovou lzicku nejakych usazenin a tak podobne...
vysledek je ten ze motor nejde ted ani nastartovat. takze musim zase vse vycistit.
pouceni do budoucnosti
kdyz je motor fest zakydany bordelem tak aditivovat treba 0,7ml/l jinak to rozpusti bordel moc rychle a neco se nekde ucpe. vyrobce u silne znecistenych motoru doporucuje naopak davat az 2ml/l ale doporucil bych spis naopak, kdyz je moc znecisteny aditivovat min.
- 
				xSAFA
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 3460
 - Registrován: sob 21.07.2007 00:00
 - Bydliště: Přerov
 - Klubové ID: 1477
 - Kontaktovat uživatele:
 
VIF byl hodnocenej jako nejlepší naftové aditivum na trhu... Předpokládám, že i to benzínové bude funkční a kvalitní. Firma VIF dodává aditiva i pro Benzinu, Čepro atd. takže je předpoklad, že jejich aditiva obecně budou dobré.RomanSvach píše:zkousel jste nekdo Vif super benzin aditiv?
naftovy aditiva prej fungujou na cisteni paradne ale ted se snazim vycistit pritelcino auto a to je benzinak tak sem to koupil ale nikde sem o tom nenasel nic. jestli to fakt cisti nebo ne.
ma nekdo vzkusenost?
- 
				Kami1
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1704
 - Registrován: pát 24.10.2008 00:00
 - Bydliště: Brno
 - Klubové ID: 2167
 
RomanSvach:
tak kdyžtak nahoď nějakou foto generátoru ...
kolik to váží
s tím karbecem zastávám ten radikálnější způsob, kterým jsi skončil.
lepší to vyčistit pracněji a pořádně najednou než riskovat,
že se to bude stejně ucpávat a to dlouhodobě.
alespoň víš, že to funguje
			
			
									
						
										
						tak kdyžtak nahoď nějakou foto generátoru ...
kolik to váží
s tím karbecem zastávám ten radikálnější způsob, kterým jsi skončil.
lepší to vyčistit pracněji a pořádně najednou než riskovat,
že se to bude stejně ucpávat a to dlouhodobě.
alespoň víš, že to funguje
??zverbo píše:Funkcnost - hned stupli otacky musel som uberat
a RTP som z 3barou daval na 1bar
Pardon dnes sem dojel ze sluzebky.
Jo normalne mam 900rpm po vycisteni 1300rpm - uvolnene lankom plinovym.
RTP /nemam povodny/ - /850ci aj stym vinutim atd.../ povodny tlaci 3bary, moj ked je na nule tak to je povodny tlak, ostatne uz je pridane po jednotkach... pointa automaticky ked sa vstrky vycistily nastal vedsi prietok a tym padom nebolo treba namahat viac RTP pre vedsi tlak
ALE ALE ALE nemal so to zatial ako vyskusat, stale auto na dvihaku v servise takze iba na prazdnych otackach.
			
			
									
						
										
						Jo normalne mam 900rpm po vycisteni 1300rpm - uvolnene lankom plinovym.
RTP /nemam povodny/ - /850ci aj stym vinutim atd.../ povodny tlaci 3bary, moj ked je na nule tak to je povodny tlak, ostatne uz je pridane po jednotkach... pointa automaticky ked sa vstrky vycistily nastal vedsi prietok a tym padom nebolo treba namahat viac RTP pre vedsi tlak
ALE ALE ALE nemal so to zatial ako vyskusat, stale auto na dvihaku v servise takze iba na prazdnych otackach.
- 
				
								Francis 
							 - Výkonná rada
 - Příspěvky: 6000
 - Registrován: ned 31.08.2003 00:00
 - Bydliště: střed Česka
 - Klubové ID: 80
 - Kontaktovat uživatele:
 
Prodali by samotné o-kroužky a sítka do vstřikovačů?zverbo píše:... tesnenia 25kc/kus a tie male vlozky 30kc/kus ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
			
						323ti stock condition
- 
				Fatal Design
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 2414
 - Registrován: pát 21.11.2003 01:00
 - Bydliště: Frýdek-Místek
 - Klubové ID: 1036
 - Kontaktovat uživatele:
 
- 
				
								Francis 
							 - Výkonná rada
 - Příspěvky: 6000
 - Registrován: ned 31.08.2003 00:00
 - Bydliště: střed Česka
 - Klubové ID: 80
 - Kontaktovat uživatele:
 
Našel jsem to na ebay, avšak cena o které tu psal zverbo je příznivější.
			
			
									
						
							328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
			
						323ti stock condition
