


Odpovídám ti, protože se nudím, takže vstřiky stříkaj naftu tam není co by vydávalo zvuk. Teoreticky kdyby si slyšel to takzvané detonační spalování a jestli ti to tak říkají, tak by se to ozývalo přes písty do vany, taky cestou, kde se má tvořit komprese, a kde tedy uniká zvuk, tam i vzduch=nízké tlaky, nové pístní kroužky a nic neuslyšíš hehe. (A doporučuju, výkonově nevím jak u tebe, ale po téhle opravě to auto jede jak má a teoreticky je rovnocenné podle technických parametrů 530i). Vrchem ten zvuk neutíká, to by přes ty vstřiky první tekla nafta až pak zvuk. Ale né prostě někde jsem četl, že máš žhavení i při teplým startu, samozřejmě že při těhle podmínkách nastartuješ na cvrnk. Žádný speciálně nastavené čerpadlo, ale máš odpojený teplotní čidlo.PetacekBE píše:no tak to je v prrr. Mám ten sám zvuk jako na tom videu - je pravda že při studeným stratu mi kontrolka mazání zhasíná pomalejc... Ale za tepla hned... Zprvu jsem si myslel že jsou špatrný vstřiky - detonační spalování - ale prej je v mém případě lehce pootočeno čerpadlo a lehce posunutej předvstřik aby to lépe startovalo za tepla - což mi opravdu startuje dobře.. Prej tím že se posune předvstřik ten motor má tvrdší chod... Co vy na to ? Vyvraťte mi to anebo potvrďte...![]()
![]()
Tak je pravda že troufnu si říct 95% TDS v čechách (a i jinde...) má k původním vlastnostem (kultura chodu,výkon a spotřeba) hóódně daleko no,to moje má taky mnohem "traktorovější" chod než má být,ale myslím že tomu z velké části napomáhá právě jak už tu bylo řečeno nastavení čerpadla...belch píše:No jo, jenže ono tomu tak zhusta opravdu je...