Souhlasim, ale podle me za to nemuze CNG jako takove, ale "eko" naladeni autaArnie_one píše:Vyloženě když jsem jel s O3 (1,4) s tím CNG je to strašná mrtvola, ten motor se normálně udusil, možná velikost vs výkon motoru, nevím, každopádně co si pamatuju 1,6MPi LPG vs G-TEC O3 tak jednoznačně pocitově je o dobrých 20% na tom sakra líp O2 1,6 MPi LPG.
Navíc ten tlak v nádrži 10x větší to není dobrej pocit.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e65 vs e60 - rádce při koupi
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
- Klubové ID: 3915
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
To, že to plní několik hodin by mi nevadilo. Každý den bych tam nacvrkal pár litrů na lítačku okolo komínu. Ale myslel jsem, že když to plní celou noc, tak je to jen nějaká bedýnka za pár tisíc, kterou doma zapojíš za sporák
za levný plyn....jediná to výhoda viz JaraX nade ať to neopisuju.
Za ty prachy jsem čekal větší terno. To raděj budu jezdit tankovat i 20 km LPG někam
levnějc.
Pořád se dá pod 14 ikdyž je benál přes 30 kaček.
Už zbývá jen otázka spolehlivosti a komplikovanosti zařízení jak ve voze, tak doma.
Povolení dnes potřebuješ i na blbý chodník nebo plot, studnu, retenčku apod. s vyjímkou zahradního domku do 25 m2 při zachvání odstupů od hranice pozemku. Nějaká nádrž na dvorku
...to by snad ani nešlo.
1) povolení od sousedů - jedině, že by měli auta na CNG
.......
Za ty prachy jsem čekal větší terno. To raděj budu jezdit tankovat i 20 km LPG někam
Pořád se dá pod 14 ikdyž je benál přes 30 kaček.
Už zbývá jen otázka spolehlivosti a komplikovanosti zařízení jak ve voze, tak doma.
Povolení dnes potřebuješ i na blbý chodník nebo plot, studnu, retenčku apod. s vyjímkou zahradního domku do 25 m2 při zachvání odstupů od hranice pozemku. Nějaká nádrž na dvorku
1) povolení od sousedů - jedině, že by měli auta na CNG
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
A kolik vůbec je tlak LPG v nádrži?
Když je horko, asi to plynuje víc, bo o poznání míň natankuju, ikdyž je to u jedné čerpačky.
Když je horko, asi to plynuje víc, bo o poznání míň natankuju, ikdyž je to u jedné čerpačky.
-
Arnie_one
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2474
- Registrován: ned 14.09.2014 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 3773
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Myslím že se to orientačně dá brát, za mě v pohodě. 1,3atmosfer pri hodne letni teplote, v zime je to jine, proto se toho vejde vic to je ale jasne.
U CNG je to mezi 20-25 atmosferama
takze asi tak

U CNG je to mezi 20-25 atmosferama
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2047
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
- Klubové ID: 1990
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
CNG vybuchy u tech Touranu byly dany spatnou serii nadrzi a byla na to svolavacka.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
tohle je docela zajimavy info pro plynovy laiky jako jsem ja... vzdycky kdyz jsem videl podobnou zpravu na netu tak jsem mel za to, ze to boucha LPG, a ono CNG...JaraX píše:tourany bouchají jak šilený a vůbec VW
https://www.youtube.com/watch?v=mqC3yFXdM3k
https://www.youtube.com/watch?v=lRgt5_X8BZo
https://www.novinky.cz/krimi/419482-kam ... avsku.html
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
LPG boucha jinak, ale ne nádrže, u LPG obyvkle někdo dá nádrž přímo do kabiny auta, nějaké kombíky atd, pak to uchází a lidi to neřeší, no a jednoho dne tam někdo nečím škrtne a je to.
plynová bomba se vždy odvětrá mímo auto, nedej bože když je to kombík, SUV, hatch atd. , dále pak pokud citím v autě pořád plyn, tak je to třeba řešit a nebo alespon pořidit nálepku no smoking
nejhorší jsou samodomo přestavby, přestavba co splnuje co má je určitě bezpečnější než benzín.
jinak tankovací tlak LPG je 10-15 bar, kolik přesně je v nádrži nevím, ale určite ne 1,5 baru, spíš třeba tak 4-5 barů odhadem, reduktor v pohodě nastavíš na 2 bary i když tam není žadny čerpadlo.
Zemní plyn je k čerpací stanici přiveden potrubím z normální plynové sítě – takové, která slouží pro všeobecně používané rozvody do domácností a podniků. Pro tankování do vozidla je stlačen na cca 250 – 300 bar speciální kompresorovou jednotkou se zásobníky tlaku.
K vlastnímu výdeji je zapotřebí speciálního výdejního stojanu, který je velmi podobný stojanu na benzín nebo diesel. Celý systém si představme jako velký kompresor na pneumatiky, ovšem s 10x větším „hustícím“ tlakem a plynem namísto vzduchu.
Jiné je to v případě méně rozšířeného LNG – zemní plyn v kapalné formě (LNG – Liquefied Natural Gas). Plyn je podchlazen ve speciální výrobní jednotce a ještě více stlačen než CNG, aby ho nádrže vozidla pojmuly co nejvíce.
Takto tekutý produkt se pak musí převážet na místo spotřeby. Používá se zejména v dálkové kamionové dopravě (USA), v lodní dopravě a první pokusy byly učiněny i v dopravě letecké.
Domácí plnička CNG stojí kolem 150 000 Kč. Pořizovací investici dostanete zpátky, teprve až najezdíte velkou vzdálenost. Když počítáme s úsporou 0,3 Kč/km, vložené peníze ušetříte za 500 000 kilometrů. „Domácí plnička CNG“ se tedy může vyplatit například firmě, která vytíží několik vozů nebo vysokozdvižných vozíků na stlačený zemní plyn. Osobní automobil natankuje zhruba za 3 hodiny, ovšem aktuálně v tuzemsku seženeme i pomalejší, nebo rychlejší verze.
Především tlakové nádrže na CNG podléhajjí nejpřísnějším bezpečnostním předpisům a testům (např. tlakování na 600 bar, provozní tlak je přitom max. 250 bar)
V případě havárie jsou tlakové láhve odtlakovány prostřednictvím bezpečnostního ventilu a nemůže dojít k roztržení láhve výbuchem ani v případě požáru. Teplota vzplanutí u jednotlivých paliv hovoří take ve prospěch zemního plynu - je 650 st. C, zatímco u LPG je to 450 st. C a 250 - 340 st. C u nafty, resp. benzínu.
spíš by mě zajímalo jak se řeší spotřební dan z CNG při tankování doma z řádu? jestli se to na základě počítadla pak doplácí?
Spotřební daň z CNG:
2007–2011 sazba 0 Kč/t (0 Kč/m³);
2012–2014 sazba 500 Kč/t (0,36 Kč/m³);
2015–2017 sazba 1 000 Kč/t (0,7 Kč/m³);
2018–2019 sazba 2 000 Kč/t (1,4 Kč/m³);
od 2020 - sazba 3 355 Kč/t (2,36 Kč/m³), resp. minimální úroveň dle EU.[4]
plynová bomba se vždy odvětrá mímo auto, nedej bože když je to kombík, SUV, hatch atd. , dále pak pokud citím v autě pořád plyn, tak je to třeba řešit a nebo alespon pořidit nálepku no smoking
nejhorší jsou samodomo přestavby, přestavba co splnuje co má je určitě bezpečnější než benzín.
jinak tankovací tlak LPG je 10-15 bar, kolik přesně je v nádrži nevím, ale určite ne 1,5 baru, spíš třeba tak 4-5 barů odhadem, reduktor v pohodě nastavíš na 2 bary i když tam není žadny čerpadlo.
Zemní plyn je k čerpací stanici přiveden potrubím z normální plynové sítě – takové, která slouží pro všeobecně používané rozvody do domácností a podniků. Pro tankování do vozidla je stlačen na cca 250 – 300 bar speciální kompresorovou jednotkou se zásobníky tlaku.
K vlastnímu výdeji je zapotřebí speciálního výdejního stojanu, který je velmi podobný stojanu na benzín nebo diesel. Celý systém si představme jako velký kompresor na pneumatiky, ovšem s 10x větším „hustícím“ tlakem a plynem namísto vzduchu.
Jiné je to v případě méně rozšířeného LNG – zemní plyn v kapalné formě (LNG – Liquefied Natural Gas). Plyn je podchlazen ve speciální výrobní jednotce a ještě více stlačen než CNG, aby ho nádrže vozidla pojmuly co nejvíce.
Takto tekutý produkt se pak musí převážet na místo spotřeby. Používá se zejména v dálkové kamionové dopravě (USA), v lodní dopravě a první pokusy byly učiněny i v dopravě letecké.
Domácí plnička CNG stojí kolem 150 000 Kč. Pořizovací investici dostanete zpátky, teprve až najezdíte velkou vzdálenost. Když počítáme s úsporou 0,3 Kč/km, vložené peníze ušetříte za 500 000 kilometrů. „Domácí plnička CNG“ se tedy může vyplatit například firmě, která vytíží několik vozů nebo vysokozdvižných vozíků na stlačený zemní plyn. Osobní automobil natankuje zhruba za 3 hodiny, ovšem aktuálně v tuzemsku seženeme i pomalejší, nebo rychlejší verze.
Především tlakové nádrže na CNG podléhajjí nejpřísnějším bezpečnostním předpisům a testům (např. tlakování na 600 bar, provozní tlak je přitom max. 250 bar)
V případě havárie jsou tlakové láhve odtlakovány prostřednictvím bezpečnostního ventilu a nemůže dojít k roztržení láhve výbuchem ani v případě požáru. Teplota vzplanutí u jednotlivých paliv hovoří take ve prospěch zemního plynu - je 650 st. C, zatímco u LPG je to 450 st. C a 250 - 340 st. C u nafty, resp. benzínu.
spíš by mě zajímalo jak se řeší spotřební dan z CNG při tankování doma z řádu? jestli se to na základě počítadla pak doplácí?
Spotřební daň z CNG:
2007–2011 sazba 0 Kč/t (0 Kč/m³);
2012–2014 sazba 500 Kč/t (0,36 Kč/m³);
2015–2017 sazba 1 000 Kč/t (0,7 Kč/m³);
2018–2019 sazba 2 000 Kč/t (1,4 Kč/m³);
od 2020 - sazba 3 355 Kč/t (2,36 Kč/m³), resp. minimální úroveň dle EU.[4]
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
oni v tom VW prostě neumí nic dobře
v případě některých modelů továrních zástaveb VW group je prokázána výrobní vada CNG vozidel. Konkrétní šarže modelů VW Caddy/Passat/Touran byly navrženy a vyrobeny tak, že mezi kovovým (ocelovým) zásobníkem a objímkou, držící zásobník na místě, dochází ke galvanické korozi. Důsledkem této koroze bylo zeslabení pláště tlakového zásobníku a v některých případech také jeho roztržení během tankování (tlak v nádrži může běžně dosáhnout hodnot přes 200 bar). V několika případech byly tyto nehody smrtelné. Automobilka spustila u dotčených vozidel svolávací akci a čerpací stanice v některých státech zavedly preventivní opatření:
před zahájením tankování musí řidič CNG vozidla u obsluhy identifikovat typ a model vozidla, u dotčených modelů se pak musí prokázat protokolem o provedené opravě vadného tlakového zásobníku CNG
na výdejních stojanech je snížen plnící tlak z dřívějších hodnot 220 bar na 180 až 200 bar. Toto opatření má mj. za následek pokles maximální možné kapacity naplnění. Např. u zásobníku vozidel s max. kapacitou 15 kg je po snížení tlaku možné naplnit zásobník jen na 13 až 14 kg. Dalším důsledkem je snížení už tak omezeného dojezdu čistě na CNG.
v případě některých modelů továrních zástaveb VW group je prokázána výrobní vada CNG vozidel. Konkrétní šarže modelů VW Caddy/Passat/Touran byly navrženy a vyrobeny tak, že mezi kovovým (ocelovým) zásobníkem a objímkou, držící zásobník na místě, dochází ke galvanické korozi. Důsledkem této koroze bylo zeslabení pláště tlakového zásobníku a v některých případech také jeho roztržení během tankování (tlak v nádrži může běžně dosáhnout hodnot přes 200 bar). V několika případech byly tyto nehody smrtelné. Automobilka spustila u dotčených vozidel svolávací akci a čerpací stanice v některých státech zavedly preventivní opatření:
před zahájením tankování musí řidič CNG vozidla u obsluhy identifikovat typ a model vozidla, u dotčených modelů se pak musí prokázat protokolem o provedené opravě vadného tlakového zásobníku CNG
na výdejních stojanech je snížen plnící tlak z dřívějších hodnot 220 bar na 180 až 200 bar. Toto opatření má mj. za následek pokles maximální možné kapacity naplnění. Např. u zásobníku vozidel s max. kapacitou 15 kg je po snížení tlaku možné naplnit zásobník jen na 13 až 14 kg. Dalším důsledkem je snížení už tak omezeného dojezdu čistě na CNG.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
když výbuch LPG tak pořádnej ... a nejlépe celé benzínky
https://www.youtube.com/watch?v=ljMy8XyFU5A
z tohodle by mělo vítr celé město ... asi pusobení dalších veličin a látek.
https://www.youtube.com/watch?v=WMKdDUvoV0k
https://www.youtube.com/watch?v=ljMy8XyFU5A
z tohodle by mělo vítr celé město ... asi pusobení dalších veličin a látek.
https://www.youtube.com/watch?v=WMKdDUvoV0k
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Tankovat z řádu plyn nesmíš, když jsem o tom uvažoval já tak plnička v rozumné kvalitě byla cca 70tis.
-
Arnie_one
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2474
- Registrován: ned 14.09.2014 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 3773
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Jarax: moc pekny srovnani, tohle by melo byt nekde nahore at si lidi udelaj vlastni obrazek a ty nafofilove konecne drzej hubu .....
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Takže je to k ničemu, tankovat u pumpy. Akorát po vyčerpávající Jardově zprávě bych měl asi bobky z CNG, ikdyž jezdím na LPG a nebojím se.vlastnemec píše:Tankovat z řádu plyn nesmíš, když jsem o tom uvažoval já tak plnička v rozumné kvalitě byla cca 70tis.
No aspoň mě nebude hlodat myšlenka, jestli by nebylo lepší mít doma plničku. Teď je CNG hodně vidět a já si myslel, že to je nějaká pokročilejší/levnější technologie alternativního pohonu.
Děkuji
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Kluci ted je velkej HIT BMW i3.
Tady jeden borec říkal že jich pár ojetých dovezl a jdou celkem na dračku. Hlavně model co má i benzínovou nádrž pak je dojezd kolem 500km elektro plus benzín.
Takže defakto i3 si koupíte za 350-450k a máte ještě 85procent kapacitu baterii pokud to nemá 5kilo nalítané.
Myslím si že by to bylo fajn auto jako druhé do rodiny. Na lítačku po městě a okolí zadarmo skoro a na dlouhé cesty a dovolené v 7er.
Ono se ten vícenáklad vrátí kdo hodně jezdí a bude mít i3 aspoň 5-7let a 150tis km tak se mu vyplatí jak nějaká fabie do města.
Navíc parkování je zadarmo často a jsou všude stojany na 2-4auta elektro ihned u vchodu co tak pozoruji.
Počítám bude v budoucnu i 7er na elektro/benzín stím že by to mohlo 350-400km na elektro dát a dalších 400km na benzín. něco ted vymýšleli 740e nebo jak ale je to asi hybrid ještě.
Tady jeden borec říkal že jich pár ojetých dovezl a jdou celkem na dračku. Hlavně model co má i benzínovou nádrž pak je dojezd kolem 500km elektro plus benzín.
Takže defakto i3 si koupíte za 350-450k a máte ještě 85procent kapacitu baterii pokud to nemá 5kilo nalítané.
Myslím si že by to bylo fajn auto jako druhé do rodiny. Na lítačku po městě a okolí zadarmo skoro a na dlouhé cesty a dovolené v 7er.
Ono se ten vícenáklad vrátí kdo hodně jezdí a bude mít i3 aspoň 5-7let a 150tis km tak se mu vyplatí jak nějaká fabie do města.
Navíc parkování je zadarmo často a jsou všude stojany na 2-4auta elektro ihned u vchodu co tak pozoruji.
Počítám bude v budoucnu i 7er na elektro/benzín stím že by to mohlo 350-400km na elektro dát a dalších 400km na benzín. něco ted vymýšleli 740e nebo jak ale je to asi hybrid ještě.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
no ale dej a druhé auto do rodiny pul milionu, tam pak nějaké šetření rychlé ztrácí význam když to spadne za rok 100k a víc na ceně,najedeš 10k s usporou 1kč km takže ročně ušetříš 10k a prodělá 90k, to si myslím že e65 745i za 80k je lepší druhé auto do rodiny, ta mě ročně prostě nikdy 100k stát nebude a když by měla, půjde okamžitě na díly
ale nevědět co s prachama tak i3 jako druhé auto koupím,ale určitě ne abych šetřil.
navíc to jezdí za 1kč km, a to se s LPG u malýho auta taky dostaneš.
ale nevědět co s prachama tak i3 jako druhé auto koupím,ale určitě ne abych šetřil.
navíc to jezdí za 1kč km, a to se s LPG u malýho auta taky dostaneš.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
ach jo ty vole no to me poser
Zaprvy, ukaz nam prosim Filozofe nejakou i3 za 350 tisic. Nebo staci nejaka i za tech 450 tisic.
Zadruhy, kdo ze sedmickaru by jako dobrovolne presedl do i3?
No fuj ty vole. i3 = Nissan Cube s logem BMW a s hadrovejma sedackama a na galuskach. Fakt vyhra.
Ale jinak sis hezky zaspekuloval no. Mit i3 5-7 let se podle tebe vyplati oproti fabii do mesta. Ty mas fakt dost
Zaprvy, ukaz nam prosim Filozofe nejakou i3 za 350 tisic. Nebo staci nejaka i za tech 450 tisic.
Zadruhy, kdo ze sedmickaru by jako dobrovolne presedl do i3?
Ale jinak sis hezky zaspekuloval no. Mit i3 5-7 let se podle tebe vyplati oproti fabii do mesta. Ty mas fakt dost
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
za 350 bych jednu vzal
https://www.sauto.cz/inzerce/osobni/bmw/i3
https://www.sauto.cz/inzerce/osobni/bmw/i3
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
jo ja taky. Hned bych ji prodal pod cenou za 590 tisic jako nejlevnejsi i3 v CR a sel hrat automaty.
Diky za napad Filozofe
Diky za napad Filozofe
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 23082.html
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 74959.html
dají se sehnat kolem 4kil nevidím v tom problém.
Jak říkám pokud vemete 5aut i3 z firmy za 350k a máte kontakty tady je za 450-500k střelíte obratem... ale to se týká prodejců co se tím živí ve velkém.
Třeba známá brala 12x alfa romeo v plné palbě po 280k a lidé ji za 360k líbali ruce otočila to hned. Ale to jsou lidé co prodávají auta jako pekař rohlíky.
Věřím že i běžným lidem co nejsou z oboru se podaří kolem 4kil i3 sehnat pokud hledají pořádně.
Mě se líbí REX I3 ale ten je drahej zatím. A v čr je to předražené tady se to nevyplatí vubec kupovat.
I pro mě je to drahé a raději bych vzal 3er na úsporné ježdění.
K tomu jak padá cena i3. Zase tak rychle nepadá tak klídek. A spousty lidí zde mají 2-3 auta ... a někdo i novou fabii za kterou dá např 3kila tak se Kurevtore uklidni ikdyž máš jinej názor nemusíš tady rozhazovat rukama a hrát si na rudocha.
Spousta lidí spousta pohledů. Já třeba o člověku co má několik aut a i3 vím a je spokojenej.
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 74959.html
dají se sehnat kolem 4kil nevidím v tom problém.
Jak říkám pokud vemete 5aut i3 z firmy za 350k a máte kontakty tady je za 450-500k střelíte obratem... ale to se týká prodejců co se tím živí ve velkém.
Třeba známá brala 12x alfa romeo v plné palbě po 280k a lidé ji za 360k líbali ruce otočila to hned. Ale to jsou lidé co prodávají auta jako pekař rohlíky.
Věřím že i běžným lidem co nejsou z oboru se podaří kolem 4kil i3 sehnat pokud hledají pořádně.
Mě se líbí REX I3 ale ten je drahej zatím. A v čr je to předražené tady se to nevyplatí vubec kupovat.
I pro mě je to drahé a raději bych vzal 3er na úsporné ježdění.
K tomu jak padá cena i3. Zase tak rychle nepadá tak klídek. A spousty lidí zde mají 2-3 auta ... a někdo i novou fabii za kterou dá např 3kila tak se Kurevtore uklidni ikdyž máš jinej názor nemusíš tady rozhazovat rukama a hrát si na rudocha.
Spousta lidí spousta pohledů. Já třeba o člověku co má několik aut a i3 vím a je spokojenej.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
No ještě štěstí, že nedělají iX5
To bych měl dydylema
To bych měl dydylema
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Mě osobně by zajímal rozdíl 550i v manuálu mpaket vs 750i (750il) pokud se nebavíme o komfortu a výbavě ani LPG.
Prostě pocit z jízdy 550ka vs 750ka - surové data zrychlení a radost z jízdy bude u 550i o něco lepší. Komfort a výbava zase u 7er dominuje.
V manuálu bude jistě 550ka dravější jak 750i a navíc ostřeji a rychleji reagovat v zatáčkách a celkově o 300kg lehčí ujede i 750ce v pohodě. Ne o moc ale ujede.
Jak ve zrychlení tak ve vyšších rychlostech by měla mít 550i navrch hlavně v manuálu.
Je tu rozdíl ve váze a navíc manuál vs automat bude dost znát alespoň 0,5-1s rozdíl. Plus váha klidně 1,2-1,5sekundy bych si tipnul ve zrychlení ve prospěch 550i.
S automatem bude 550ka taky rychlejší ale tipuji už jen o 0,5s což normálně člověk moc nepostřehne ale i tak měla by bejt posouzena fakta a né dohady že DD u 7er to vše dožene v zatáčkách.
Prostě pocit z jízdy 550ka vs 750ka - surové data zrychlení a radost z jízdy bude u 550i o něco lepší. Komfort a výbava zase u 7er dominuje.
V manuálu bude jistě 550ka dravější jak 750i a navíc ostřeji a rychleji reagovat v zatáčkách a celkově o 300kg lehčí ujede i 750ce v pohodě. Ne o moc ale ujede.
Jak ve zrychlení tak ve vyšších rychlostech by měla mít 550i navrch hlavně v manuálu.
Je tu rozdíl ve váze a navíc manuál vs automat bude dost znát alespoň 0,5-1s rozdíl. Plus váha klidně 1,2-1,5sekundy bych si tipnul ve zrychlení ve prospěch 550i.
S automatem bude 550ka taky rychlejší ale tipuji už jen o 0,5s což normálně člověk moc nepostřehne ale i tak měla by bejt posouzena fakta a né dohady že DD u 7er to vše dožene v zatáčkách.
