Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Problem prevodovka e70 4,8i

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem prevodovka e70 4,8i

#21 Příspěvek od JaraX »

kawaman píše:A to sem o X5 uvažoval.. seru na to :-D
to by sis pomohl.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem prevodovka e70 4,8i

#22 Příspěvek od JaraX »

lacof píše:Sere sa na každom aute volaco,cim viac srandiciek tím lepšia šanca že sa volaco po....je to istejsie ako vyhrať lotériu :lol: Náhodou sa tam nedá dať nejakí samosvor-tie vydržia poriadny vykon :?:
ale kawaman má 7er a tam je vše zpracováno mnohem kvalitněji a vydrží mnohem víc než u X5. nejde to ani srovnávat. lidi s X5 E70 u mě v průměru platí 3x tolik co lidi s E65
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: Problem prevodovka e70 4,8i

#23 Příspěvek od kawaman »

JaraX píše:
kawaman píše:A to sem o X5 uvažoval.. seru na to :-D
to by sis pomohl.
Už mě ta myšlenka přešla
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: Problem prevodovka e70 4,8i

#24 Příspěvek od laik »

JaraX píše:samosvory samozřejmě vydrží mín jak klasické diferáky.
Hovno samosvor, vyřešil by to motor 1.2TSI. Lidi by přestali trhat nápravy a jelo by to za 4,138 litru benálu :lol:
Doufám že těch mojích utrápených 210kW, o které se perou dva diferáky naráz, je tolik nezdevastují a pak vydrží o chlup víc ;) Tedy zase teoreticky.
Jardo, když si to tak zdůvodním, lépe se mi dýchá :lol:
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: Problem prevodovka e70 4,8i

#25 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Laiku kdyz sem ja najel 100kkm a ted ma aktualne 406kkm a diferaky jsou ok, tebe prezijou :)
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: Problem prevodovka e70 4,8i

#26 Příspěvek od laik »

Arnie, moje určitě vydrží (musí), s tou neřádili nějací ucháli, ale byla služební. :!:
To měl být takový dotaz, že by dva diferáky měly přenést výkon lehčeji než jeden u xdrivu.
Nebo třeba měla E53 ještě víc železa.
Ty máš fl?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem prevodovka e70 4,8i

#27 Příspěvek od JaraX »

to je přece jedno kolik to má výkonu, záprvé tady kilowaty vůbec nehrajou roli ale spíš krouták a za druhé, ty diferáky neodchází kvuli motoru, ale kvuli tomu že to je 4x4, je strašně duležitý aby to auto mělo vepředu i vzadu mělo stejnej poměr, představ si 4 spojená kola, když jedny pojedou o chloupek rychleji a druhy pomaleji tak to prostě dostává zabrat, stačí pak mít na jedné nápravě horší gumy jak na druhé. prostě 4kolka je už z principu strašná blbost.
lacof
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pát 23.03.2012 01:00

Re: Problem prevodovka e70 4,8i

#28 Příspěvek od lacof »

Problém bude ako pise JaraX v 4x4 a pripadne kvalitný materiál.Na starých 850i,750i výkon nechýbal ani krutak a diferaki držali.Z 850i som mal dole dif,menil za samosvor a v diferaku ani kúsok kovových časti bol ako čisto novy a najazdene ma cez 300000km.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: Problem prevodovka e70 4,8i

#29 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Laik, ne ne, klasiku pred fl, zadny xD :) a je fakt, ze gumy a vzorek hlidam, jestli se sjizdej ok. Ikdyz u pred fl neni visko spojka ne? Ten nahon jde porad. Takze by to melo byt "blbuvzdornejsi" nez visko, nebo?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem prevodovka e70 4,8i

#30 Příspěvek od JaraX »

no VTG je odolnější, ale diferaky odchází stejně.
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: Problem prevodovka e70 4,8i

#31 Příspěvek od laik »

Když nepomůže ani "šetrný" xD s rozpojenými nápravami, tak je tam málo železa. :D To bude asi zase další strašák jako N62 s trubkou.
Někomu to odejde a někomu ne viz Arnieho čtyřkola 400kil vs Lacofova xD se 128. Než najedu 400kil třeba ...to bude hooodně dlouho ;) Já je asi ani nenajedu :D
Jj, je to loterie. Je nás tu dost a když se to někomu vysype, tak to sem hodí a já pak šílím :) A třeba je to jen u každé 50té.
JaraX se mě směje, že se hned všeho chytám. :D
Kdyby bylo tak velké forum u jiné značky, kdoví jak by to tam dopadlo.
Měli jsme E36,39 s V8, teď mámeE65 s V8,53 s V8 a nic zásadního se za ty roky nestalo, max. spokojenost. Tož tak.
Sweden neboj, já myslím že nejsi sám pacient, ale z 99,9% všichni :lol: Já se hlásím jako první :D :D :D .Tedy druhý, hned po tobě.
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

Re: Problem prevodovka e70 4,8i

#32 Příspěvek od Misanek »

No, taky jsem nad x5 jako druhým autem pro přítelkyni přemýšlel, ale jak to tak vidím, tak je dobře že jsem od toho upustil... Asi teda spíš radši skočíme do stovkového Land Cruisera, tohle auto se mi vždycky taky líbilo... A navíc je v něm asi určitě víc místa
Odpovědět