Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Jarax tohle si musíš přečíst

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Jarax tohle si musíš přečíst

#21 Příspěvek od JaraX »

stejně ty Fka stojí zaprd a cpát do toho drahé LPG by tomu moc nepřidalo, dyt ty auta maj problém jezdit na benzín, kolik si myslíš že by vydržela taková N63 na LPG?
já si s tím hlavu nelámu, 5 let ještě vydržím E66, pak další 7-8 let v S65 AMG LPG a pak mě teprve může trápit co jak jezdí a na co a věřím že da dalších 10 let budou elektroauta zas jinde.
kabyr01
Registrovaný
Příspěvky: 729
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Kutná Hora

Re: Jarax tohle si musíš přečíst

#22 Příspěvek od kabyr01 »

Možná trochu OT, ale už jsi se informoval na servisní náklady S65 AMG? Jenom se ptám, ale čistě logicky se nejedná o žádnou velkou masovku, takže všechny obyčejné spotřební věci budou cenově úplně jinde než E65/E66... Nemluvě o tom, že obecně W221 není ethalonem spolehlivosti :lol:

Pokud máš nějaké info, rád si ho přečtu a myslím nejen já ;)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Jarax tohle si musíš přečíst

#23 Příspěvek od JaraX »

no zas tak moc se to nesere, sere se hlavně 4 matic, ten nechci
airmatic, ten se dá repasovat
a 7G tronic, jenže S65 AMG je 5Q a ta něco vydrží, navíc pokud koupíš málo ojeté auto tak do nějakých 250k to rozumně vydrží bez poruch.
brzdy atd sou dražší, ale furt levnější než Fko.
samozřejmě nečekám že to bude jezdit za náklady E65, ale alespon proti nějaké 740i F01 to má výkonu na rozdávání a V12. já prostě R6 v sedmě nechci.
tomas777
Registrovaný
Příspěvky: 362
Registrován: ned 18.01.2009 01:00

Re: Jarax tohle si musíš přečíst

#24 Příspěvek od tomas777 »

A co W221 S63 předface? Tam byla ještě 6,2 L atmosféra V8 s 368 kW? :shock: To je víc než E65 V12. V12 v S65 je pouze s turbem. :(
tomas777
Registrovaný
Příspěvky: 362
Registrován: ned 18.01.2009 01:00

Re: Jarax tohle si musíš přečíst

#25 Příspěvek od tomas777 »

No ale teď koukám, že FL S63 s turbem má výrazně nižší spotřebu. Teda pokud se tomu dá věřit.

https://www.ultimatespecs.com/car-specs ... 3-AMG.html

https://www.ultimatespecs.com/car-specs ... 3-AMG.html
pGb
Registrovaný
Příspěvky: 516
Registrován: pon 29.09.2014 00:00

Re: Jarax tohle si musíš přečíst

#26 Příspěvek od pGb »

W221 S63 je 6,2 atmo předface i poface a kw to má o 20 víc - 386 (asi se ti to prohodilo při psaní)
ten 5,4l v8 biturbo byl maximálně v posledních modelech facu (spíš ne, nejsem si jist), ale stopro byl u další generace a tam už je přímovstřik

https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes- ... ass_(W221)
tomas777
Registrovaný
Příspěvky: 362
Registrován: ned 18.01.2009 01:00

Re: Jarax tohle si musíš přečíst

#27 Příspěvek od tomas777 »

Máš pravdu, V8 s turbem byly jen poslední 2 roky, takže face musel být logicky i s atmo.

Díky za upozornění - 386 kW je srávně. Tak je to ještě o fous výkonnější. 8-)
Odpovědět