stejně ty Fka stojí zaprd a cpát do toho drahé LPG by tomu moc nepřidalo, dyt ty auta maj problém jezdit na benzín, kolik si myslíš že by vydržela taková N63 na LPG?
já si s tím hlavu nelámu, 5 let ještě vydržím E66, pak další 7-8 let v S65 AMG LPG a pak mě teprve může trápit co jak jezdí a na co a věřím že da dalších 10 let budou elektroauta zas jinde.
Jarax tohle si musíš přečíst
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
kabyr01
- Registrovaný
- Příspěvky: 729
- Registrován: pon 12.01.2009 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Jarax tohle si musíš přečíst
Možná trochu OT, ale už jsi se informoval na servisní náklady S65 AMG? Jenom se ptám, ale čistě logicky se nejedná o žádnou velkou masovku, takže všechny obyčejné spotřební věci budou cenově úplně jinde než E65/E66... Nemluvě o tom, že obecně W221 není ethalonem spolehlivosti
Pokud máš nějaké info, rád si ho přečtu a myslím nejen já
Pokud máš nějaké info, rád si ho přečtu a myslím nejen já
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
Re: Jarax tohle si musíš přečíst
no zas tak moc se to nesere, sere se hlavně 4 matic, ten nechci
airmatic, ten se dá repasovat
a 7G tronic, jenže S65 AMG je 5Q a ta něco vydrží, navíc pokud koupíš málo ojeté auto tak do nějakých 250k to rozumně vydrží bez poruch.
brzdy atd sou dražší, ale furt levnější než Fko.
samozřejmě nečekám že to bude jezdit za náklady E65, ale alespon proti nějaké 740i F01 to má výkonu na rozdávání a V12. já prostě R6 v sedmě nechci.
airmatic, ten se dá repasovat
a 7G tronic, jenže S65 AMG je 5Q a ta něco vydrží, navíc pokud koupíš málo ojeté auto tak do nějakých 250k to rozumně vydrží bez poruch.
brzdy atd sou dražší, ale furt levnější než Fko.
samozřejmě nečekám že to bude jezdit za náklady E65, ale alespon proti nějaké 740i F01 to má výkonu na rozdávání a V12. já prostě R6 v sedmě nechci.
-
tomas777
- Registrovaný
- Příspěvky: 362
- Registrován: ned 18.01.2009 01:00
Re: Jarax tohle si musíš přečíst
A co W221 S63 předface? Tam byla ještě 6,2 L atmosféra V8 s 368 kW?
To je víc než E65 V12. V12 v S65 je pouze s turbem. 
-
tomas777
- Registrovaný
- Příspěvky: 362
- Registrován: ned 18.01.2009 01:00
Re: Jarax tohle si musíš přečíst
No ale teď koukám, že FL S63 s turbem má výrazně nižší spotřebu. Teda pokud se tomu dá věřit.
https://www.ultimatespecs.com/car-specs ... 3-AMG.html
https://www.ultimatespecs.com/car-specs ... 3-AMG.html
https://www.ultimatespecs.com/car-specs ... 3-AMG.html
https://www.ultimatespecs.com/car-specs ... 3-AMG.html
-
pGb
- Registrovaný
- Příspěvky: 516
- Registrován: pon 29.09.2014 00:00
Re: Jarax tohle si musíš přečíst
W221 S63 je 6,2 atmo předface i poface a kw to má o 20 víc - 386 (asi se ti to prohodilo při psaní)
ten 5,4l v8 biturbo byl maximálně v posledních modelech facu (spíš ne, nejsem si jist), ale stopro byl u další generace a tam už je přímovstřik
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes- ... ass_(W221)
ten 5,4l v8 biturbo byl maximálně v posledních modelech facu (spíš ne, nejsem si jist), ale stopro byl u další generace a tam už je přímovstřik
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes- ... ass_(W221)
-
tomas777
- Registrovaný
- Příspěvky: 362
- Registrován: ned 18.01.2009 01:00
Re: Jarax tohle si musíš přečíst
Máš pravdu, V8 s turbem byly jen poslední 2 roky, takže face musel být logicky i s atmo.
Díky za upozornění - 386 kW je srávně. Tak je to ještě o fous výkonnější.
Díky za upozornění - 386 kW je srávně. Tak je to ještě o fous výkonnější.
