530i e60 vadná elektrika
-
orrllando
- Registrovaný
- Příspěvky: 81
- Registrován: stř 23.12.2015 01:00
-
orrllando
- Registrovaný
- Příspěvky: 81
- Registrován: stř 23.12.2015 01:00
-
Teddy
- Registrovaný
- Příspěvky: 1307
- Registrován: pon 18.06.2012 00:00
-
orrllando
- Registrovaný
- Příspěvky: 81
- Registrován: stř 23.12.2015 01:00
-
mika_hakkinen
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Klubové ID: 1487
Jednou jsem resil, ze proste za jizdy normalne chcipl motor, zakolisali otacky a motor chcipl. Zavada tezko znovou proveditelna, protoze to delalo ciste nahodne. A bylo to tim, ze motor nemel dobrou kostru. To ukostreni zkontrolovat. Alternator reguluje napeti mezi kostrou a polem, pokud ti kostra lita ve vzduchu, tak takove neplechy. Jinak se ti to muze kostrit klidne pres palivovou trubku (prehanim)
-
Teddy
- Registrovaný
- Příspěvky: 1307
- Registrován: pon 18.06.2012 00:00
Prave ze to to kolisani klidne zpusobovat muze. Motor je rizenej elektronikou a ta je na napeti citliva.
Uplne idealne zmerit odpor mezi kolikem baterie a kostrou primo na altiku. Me porad neslo do hlavy, proc na budicim privodu do altiku namerim jen 11 - 12.5V. Kolisalo to. Mel jsem spatne ukostrenej kabel z minusu baterie na kastli. Ocistil jsem to, dal tam perovky a motor jde sametove, spadla spotreba a perfektne dobiji.
Bejt tebou, tak to vsechno zkontroluju. Ja to poznal az kdyz startovala manzelka a ja zahlidnul od kostry oblacek koure. Sahl jsem na to a spalil se.
Uplne idealne zmerit odpor mezi kolikem baterie a kostrou primo na altiku. Me porad neslo do hlavy, proc na budicim privodu do altiku namerim jen 11 - 12.5V. Kolisalo to. Mel jsem spatne ukostrenej kabel z minusu baterie na kastli. Ocistil jsem to, dal tam perovky a motor jde sametove, spadla spotreba a perfektne dobiji.
Bejt tebou, tak to vsechno zkontroluju. Ja to poznal az kdyz startovala manzelka a ja zahlidnul od kostry oblacek koure. Sahl jsem na to a spalil se.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
orrllando
- Registrovaný
- Příspěvky: 81
- Registrován: stř 23.12.2015 01:00
-
lu34s34s
- Registrovaný
- Příspěvky: 2
- Registrován: sob 26.12.2015 01:00
Měl jsem tento týden ten stejný problém. Došlo k poklesu napětí na baterce, dobila se a po ujetí cca 1 km mi to zahlásilo chyby motoru, dusilo se, převodovka si dělala co chce. Dotahli jsme to do servisu. V servisu mi řekli, že pokles napěti je pro řídící jednotku matoucí a neví co se děje, proto se stane nestabilní. U 99,9 % se po dobití vrátí do původního nastavení, ale někdy se do něj nevrátí a dělá si dál co chce. Pomohlo přehrání všech jednotek
-
Teddy
- Registrovaný
- Příspěvky: 1307
- Registrován: pon 18.06.2012 00:00
Souhlasim. Bral jsem to jako prvni krok. Opravdu je potreba ty spoje rozebrat vycistit a zase slozit. Ja jsem to jeste namazal kontaktovou vazelinou.JaraX píše:Teddy, měřit odpor nestačí, může tam být malej kontakt, co pro měření běží v pohodě, ale pro běh, nebo start motoru už nestačí, proto to chce projít všechny plus a minus spoje.
sice na kostry trpí spíš diesely kvuli několikanasobně většímu proudu, ale za kontrolu to určitě stojí.
-
mi00wa
- Registrovaný
- Příspěvky: 949
- Registrován: pát 06.04.2012 00:00
- Bydliště: Kunvald
-
orrllando
- Registrovaný
- Příspěvky: 81
- Registrován: stř 23.12.2015 01:00
tohle je hodne podobnej případ taky si to delá co chce nekdy stane že nejde rychlemr ani otáčkomer proste to bliká jak barevná hudba a svíti ta kontrolka motoru to ti taky svítilo ?lu34s34s píše:Měl jsem tento týden ten stejný problém. Došlo k poklesu napětí na baterce, dobila se a po ujetí cca 1 km mi to zahlásilo chyby motoru, dusilo se, převodovka si dělala co chce. Dotahli jsme to do servisu. V servisu mi řekli, že pokles napěti je pro řídící jednotku matoucí a neví co se děje, proto se stane nestabilní. U 99,9 % se po dobití vrátí do původního nastavení, ale někdy se do něj nevrátí a dělá si dál co chce. Pomohlo přehrání všech jednotek
-
orrllando
- Registrovaný
- Příspěvky: 81
- Registrován: stř 23.12.2015 01:00
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
orrllando
- Registrovaný
- Příspěvky: 81
- Registrován: stř 23.12.2015 01:00
-
lu34s34s
- Registrovaný
- Příspěvky: 2
- Registrován: sob 26.12.2015 01:00
kontrolka motoru taky svitila, převodovka mi hodila nekdy pri 20 km/h treba čtverku, auto se obcas dusilo, pak najednou jak kdyby tomu nic nebylo a pak to treba zdechloorrllando píše:tohle je hodne podobnej případ taky si to delá co chce nekdy stane že nejde rychlemr ani otáčkomer proste to bliká jak barevná hudba a svíti ta kontrolka motoru to ti taky svítilo ?lu34s34s píše:Měl jsem tento týden ten stejný problém. Došlo k poklesu napětí na baterce, dobila se a po ujetí cca 1 km mi to zahlásilo chyby motoru, dusilo se, převodovka si dělala co chce. Dotahli jsme to do servisu. V servisu mi řekli, že pokles napěti je pro řídící jednotku matoucí a neví co se děje, proto se stane nestabilní. U 99,9 % se po dobití vrátí do původního nastavení, ale někdy se do něj nevrátí a dělá si dál co chce. Pomohlo přehrání všech jednotek
-
orrllando
- Registrovaný
- Příspěvky: 81
- Registrován: stř 23.12.2015 01:00
-
cypressjoe
- Registrovaný
- Příspěvky: 50
- Registrován: úte 23.12.2008 01:00
- Bydliště: Nový Jičín
Oralndo:
Pak napiš zkušenosti, příčinu a ke komu jsi to nakonec odvezl. Nedávno jsem to taky řešil. Předtim proběhla výměna baterie, přehrání jednotek v Carteku, zkoušel jsem jezdit bez IBS a po zamknutí vozu do dvou dnů baterie KO a riskuju, že nenastartuju. Zatim to mám co dva dny na udržovačce a bez problémů, nicméně bych rád věděl jak ti to dopadne.
Viz diskuze zde:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=149484
Díky
Pak napiš zkušenosti, příčinu a ke komu jsi to nakonec odvezl. Nedávno jsem to taky řešil. Předtim proběhla výměna baterie, přehrání jednotek v Carteku, zkoušel jsem jezdit bez IBS a po zamknutí vozu do dvou dnů baterie KO a riskuju, že nenastartuju. Zatim to mám co dva dny na udržovačce a bez problémů, nicméně bych rád věděl jak ti to dopadne.
Viz diskuze zde:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=149484
Díky
-
orrllando
- Registrovaný
- Příspěvky: 81
- Registrován: stř 23.12.2015 01:00
jo dam vědet borec v servisu mi řekl že mi tam ten co mi opravoval alternátor dal na 95 procent na hovno regulátor že nekomunikuje s jednotkou tak uvidíme no ty máš trochu odlišný problém me se napětí neztrácí me to blbe dobíjí a tím pádem odpojuje systemy a nechává to jen na tech bezpečnejch takhle mě to vysvětlil jinak nestává se ti že když otevřes dveře začne changer přehazovat CD ? nechápu jakou to má souvislost s dveřma ale mě to dělalocypressjoe píše:Oralndo:
Pak napiš zkušenosti, příčinu a ke komu jsi to nakonec odvezl. Nedávno jsem to taky řešil. Předtim proběhla výměna baterie, přehrání jednotek v Carteku, zkoušel jsem jezdit bez IBS a po zamknutí vozu do dvou dnů baterie KO a riskuju, že nenastartuju. Zatim to mám co dva dny na udržovačce a bez problémů, nicméně bych rád věděl jak ti to dopadne.
Viz diskuze zde:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=149484
Díky
-
Jaris330D
- Registrovaný
- Příspěvky: 3672
- Registrován: pát 22.04.2011 00:00
Mně to přehazovaní v changeru dělá u E66tky, protože kvůli chybě v Logic7 mě neusíná a násilně se odpojí baterka, aby se nevydudala a mohl jsem v poho nastartovat. No a tím, jak to násilně odpojí napájení, tak to odpojí všechny jednotky. Při otevření dveří, se to probudí a changer si projede všechny cd, aby věděl, co tam je, protože si kvůli násilnému odpojení nepamatuje nic. Aspoň takhle si to vysvětluji. Tak něco podobného se děje nejspíš i u tebe.
